{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Huller og dårlig asfalt. {{forumTopicSubject}}

Vejen som vi kører på nu bliver som i ved ikke bedre, tværtimod.
Det gamle stykke vej hvor der er lagt ny asfalt burde vi kraftigt overveje igen, nu dhb er overstået og flere hurtige biler finder vej til esbjerg.

Jeg ved der er en i crew der arbejder på og få åbnet for de 2 store stål porte der er sat op ved Semco, så vi kan køre retur den vej igen.

Alternativet er som jeg personligt ser det:

Vi kører på det nye asfalt og kører retur samme vej.

++++
1).Pisse god lige vej med 14 dage gammel fin asfalt, hvor overfladen ikke er ru / knoldet - men helt glat.
2).Gode oversigts forhold for publikum.
3).Større sikkerhed for tilskuere m.fl

- - - - -
1).Skal retur af samme vej.
2).Større vente tid mellem race.
3).Større trafik problemer. (har en idé til og løse dette).
4).Flere biler og folk som skal flyttes når/hvis lastbilen til gas depotet kommer - og den SKAL bare igennem uden ventetid (en af grundene til vi stadig kan være på havnen, er fornuftigt samarbejde med firmaerne).

Så i bund og grund burde vi hører både tilskuere og kører om hvad de syntes.
Skal vi fortsætte hvor vi kører nu eller skal vi prøve og flytte tilbage igen (og så se hvad polti og firmaer siger til det, uden og spørge først - hvad vi ellers plejer og gøre).

Tag denne tråd som afstemning.
Bare skriv:
ex.
for ny asfalt eller for vi bliver.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Huller og dårlig asfalt.
  • #1   11. jun 2009 Jeg ville ikke ha noget i mod at køre retur af samme vej.

Var så uheldig at trække en træksel over, pga den ujævne vej.

Så får min skyld kan vi godt starte op på den nye vej!

• #3   11. jun 2009 Ja den gamle vej da!
    Min kammerat smadrede lige 2 fælge pga det hul, og han er ikk den eneste

• #4   12. jun 2009 Tror roligt man kan regne med at der vil være et stort flertal der siger at vi skal bruge den nye vej...
    Jeg har slet ikke noget imod det måske tager 5 min mere mellem ræsene så bilerne ikke skulle blive smadret pga vejen...

• #5   12. jun 2009 Vil bare lige sige at det er hul er væk de har lige lagt ny asfalt på det lille stykke i dag

• #6   12. jun 2009 Vi kører fra i aften igen på mole vej.
    Der køres retur af samme vej og så holder i til højre i krydset og tager en tur op forbi 999 og tilbage af læssevejen ( det er den vej der køres på pt).
    På den måde kan vi undgå kæmpe trafik propper i det kryds hvor alt foregår - for der skal både være plads til han gas manden i lastbilen, samt dem der nu engang arbejder på havnen.

I bedes også om og lade være med oglave en totalt vild burnout på den nye asfalt, da den stadig er lidt sårbar overfor den slags - så skal du/ i brænde et helt eller flere dæk af, så gør det lige rundt om hjørnet på den "gamle" asfalt efter pipper's kaffebil, men i skal nok blive guidet igennem det hele i aften af crew med de gule veste.

Kommentér på:
Huller og dårlig asfalt.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce