{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

ekspert hjælp søges.. {{forumTopicSubject}}

hej BG
jeg ville høre om der er noget som en dødmans kontakt eller sikring der lukker for benzin tilførselen på ca18det modeller? for nu er der gået 6mdr og jeg har ikke kunne startet bilen smiley jeg føler også at mekanikeren bilder mig ind i al mulig crap uden han ved hvad han snakker om.. han har sagt så mange ting men ingen af disse ting passer, og det er jeg sikker på, mit eneste problem er bilen gik død i snevejr uden grund , det eneste den ikke gør, den kan ikke aktivere dyserne..
på forhånd tak..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ekspert hjælp søges..
  • #1   18. aug 2010 tjahhh altså hvad er der prøvet og hvad er der ikke prøvet?

• #2   18. aug 2010 hva faen... har du stadig ik fået liv i den? =O

• #3   18. aug 2010 den er ikke blevet rørt lang tid derfor så længe om det..

morten, jeg er ikke ekspert, men fik hjælp til at gennemgå bilen overalt, (vi lavede test på benzin pumpe, filter, tænding, tænrør, spoler renset, fejl aflæsning på ecu giver 55 = ingen fejl, prøvede med en anden ecu samme resultat )sikringer i orden. når vi sprøjter diesel starter i indsugningen tager den godt fat , motor drejer/lyder som den skal.. så endte det med jeg fandt en "dygtig" auto elektrikker til at kigge på den, og han målte sig frem og tilbage sagde : ledningsnettet var ikke godt nok (det er den) fordi den er tunet (er ikke mere tunet end fmic og stage1 (prøve også med standard ecu) mente så det var en lille boks der forstærkede signalerne til benzil tilførsel men ingen resultat, han spilder bare min tid lover og lover intet sker fordi vi "aftalte" han skulle lave den billigt..
    hvis der havde været en fejl så burde han kunne finde ud af det hurtigt, manden har været autoelektrikker i 30 år.. ham her ( http://www.auto-elektrikeren.dk/ ) det bilen ikke gør, den aktivere ikke dyserne, har dog ikke prøvet med anden dysebro eller benzin tryk regulator for manden siger det kan umuligt være det, det er en elektrisk fejl...

så hjælp..!! vil snart ud at køre igen smiley

• #5   18. aug 2010 kan det være en toppunktsføler der laver vrøvl?

• #6   18. aug 2010 Bull.. jeg bor i køge..
    jeg har snart ingen ideer, som sagt jeg ville begynde at pille ved noget jeg ikke har forstand på derfor kørte jeg den til elektriker, men han er fandenme ikke til at stole på, grunden til jeg har ventet på ham så længe , han sagde han kunne kigge på den når han havde tid så kunne han nok lave den til 3-4 tusind kroner, fair nok så venter jeg gerne lidt længere.. nu siger jeg så til ham -nu er der gået så lang tid osv om han har fundet hvad den fejler, et eneste svar han giver mig hver en eneste gang - vi ved hvad den IKKE fejler og hvad den ikke får..
    det er jo benzin for helvede, hele køge ved det efterhånden smiley men hvorfor!!
    nu er vi begyndt at komme tværds på hinanden fordi han lovede mig havde den kørende inden jeg kom fra ferie, jeg kom hjem fra ferie og nada! så nu når jeg nævner at der er gået for langt tid med det, så siger han til mig "du kan bare sige jeg skal køre på , men så koster det ligepludselig 30-50 tusind!! årgh jeg er så sur(sorry, det går ud over jer) snakker lidt højt..

• #7   18. aug 2010 30-50.000,- ? arrrrh han lyder som en mongol.

Kim Bonde er en haj til fejlfinding men han har værksted lige uden for holbæk. Så det er måske lidt langt at få den bragt.

• #8   18. aug 2010 det sku fint nok, bare jeg ved han kan lave det, så skal han da self. også være rimelig.. jeg regner med få bilen hjem næste uge, så kigger jeg på den en sidste gang mere.. så kan vi tage den derfra..

• #9   19. aug 2010 Prøv at skrive til Ronni... http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=18912

Han må være en af DK's bedste SX-guru'er smiley

• #10   19. aug 2010 oki, tak..

• #11   19. aug 2010 du er velkommen abe. jeg sagde til dig kom med den så er den ud og køre på max en uge

• #12   19. aug 2010 Ronni hjalp mig Faktisk med min bil engang. selv om jeg ikke havde fortjente det smiley

han er faktisk en mulighed

• #13   19. aug 2010 abu jacob.. jeg angerer lige hjem trnsporten af bilen, så tager jeg den derfra. jeg har på fornemmelsen af at det er garanteret et lille stik/knap/ledning der ligger og skjuler sig, man skal nok bare støde ind i en der har oplevet noget af det samme...

• #14   19. aug 2010 det er da mega nederen... du har jo slet ik været ude og køre i den hele sommeren... det var frostvejr da jeg var inde ved dig og der stod den på værksted. =/

• #15   20. aug 2010 nej, jeg gik glip sku glip af hele lortet, sommer/træf.. den har ikke kunne startet siden.. jeg troede måske den fik stel forkert steder eller noget, så pillede jeg også mine tryk ure osv, lavede den næsten standard igen smiley

• #16   20. aug 2010 habibi jeg giver dig garanti for jeg starter den

• #17   20. aug 2010 og starter jeg den finder jeg ikke fejlen er det gratis

Kommentér på:
ekspert hjælp søges..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce