{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

ny bil {{forumTopicSubject}}

venter stadig i spænding på at min forhandler ringer til mig og fortæller mig min lile I10 er klar til afhentning den skulle være klar i dag lovede han og aller senest i morgen smiley
det er jo altid spændende når det er ens første fabriksnye bil.
har købt en 1.2 comfort i stonegrey
må sige jeg glæder mig som et lille barn til at hente den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny bil
  • #2   11. jan 2012 har lige været ude og kigge på værkstedet hvor de klargører den, og har opdaget sælgeren har lavet en fejl skal eller modtage bilen i morgen kl,.14.00 bestilte et tilbud til bilen der hed 15" org. alufælge med bridgestone dæk og bridgestone vinterdæk på stål fælgene, det de er ved at lave til mig er bridgstone vinterdæk på stålfælgene og uroginale 13" salufælge med de originale kumho dæk på til samme pris sådan noget lort.. og sælgeren er der ikke før i morgen så håber han vil stå ved fejlen og rette det for vil hverken eje eller havde der der kumho dæk og slet ikke på uoriginale alufælge


  • #4   11. jan 2012 problemet er at aftalen omkring hjulene blev lavet pr telefon efter bilen var bestilt fordi jeg ikke havde bestilt det med i første omgang så står ikke på slutseddlen


  • #6   11. jan 2012 ja det var også lidt min plan for en mundtligt aftale er ligeså gyldig som en skriftelig aftale


  • #7   11. jan 2012 men ikke destomindre glæder jeg mig nu stadigvæk til at få min lille vogn


  • #9   12. jan 2012 har fået bilen i dag og det var dejligt det var en fejl fra værkstedets side så det rettede sælgeren med det samme, skal så lige siges da jeg kørte derfra skulle jeg lige slukke bilen, og så kunne den ikke starte igen for de havde glemt at lade batteriet op, men de kom med det samme og fiksede det så nu spiller det 100%

Kommentér på:
ny bil

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce