Valg af stempler Valg af stempler
Hej
Står og er ved at renovere/optimere min motor. Men er lidt i tivel om hvad Kompression jeg skal vægle stemplerne med. om det skal være 8.5:1 eller 9.0:1?
Hej
Står og er ved at renovere/optimere min motor. Men er lidt i tivel om hvad Kompression jeg skal vægle stemplerne med. om det skal være 8.5:1 eller 9.0:1?
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.806
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 222
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.806
jul 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Biler: 3 Emner: 64 Svar: 647
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 222
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Normalt er del vel sådan at jo dyre/bedre stempler du har jo mere varme kan de tåle.
Så et eller andet sted har det jo også noget med hvor meget varme du udsætter dem for, og hvor godt dit udstyr er under indkøring.
Selv de bedste stempler vil dø et sted over 950 grader og billige/standart ex. alu et sted over 800 grader.
Man har jo før hørt om vildt høj liter effekt på gamle motorer, hvor man bare har holdt temp. Langt nede.
maj 2004
Følger: 135 Følgere: 142 Biler: 7 Emner: 80 Svar: 1.167
meen kender en der laver 430hk på std undermotor, som også skulle være go for godt 500hk med en ordentlig indkøring.
Valg af stempler
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside