752 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

tommy j
tommy j
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Reklamationsret på fejl i udbedring Reklamationsret på fejl i udbedring

Nogen der kan hjælpe?
Oktober 2013 får jeg 2 nye bagdøre på garanti til min Hyundai i30, da de er rustne ved gummilister.
De maler de nye døre og genmonterer alt som før.
Jeg påpeger om det er normalt da bilen der dannes kondens ved listerne, om det ikke skulle skiftes.
Jeg sender værkstedet billeder i december 2016 af rusten bagdør igen da de ikke har tørret gummilisterne af for rust, men bare monteret dem igen. Jeg er en travl mand så det var ok med dem jeg kom senere, nu var det jo registreret.
Jeg er jo over de 2 års reklamationsret, men det er jo klart en fejl i udbedreringen samt der er stadig kondens ved listerne som jeg har påpeget dem. De vil ikke erkende fejlen og udbedre det da reklamationsretten er overskredet.
Hvad er mine muligheder her?

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reklamationsret på fejl i udbedring
  • #1   8. jun 2017 Har Hyundai ikke 5 års garanti uden kilometer begrænsning? smiley

• #2   8. jun 2017 Du har været for langsom, så hvis du skal få værkstedet til noget her, så er det på goodwill smiley

......... men mon ikke de er til at snakke med. Trods alt de fleste værksteder der har en fornuftig tilgang til kunderne.

Men ren juridisk har du misbrugt din chance !!

......... når vist lige at rette, ja der burde være 5 år

• #3   8. jun 2017 Jeg havde en i10 den rustet også ved dørene allerede efter 1 år og der bøvlet jeg også med garanti jeg sagde også til værkstedet så snart jeg fik bilen igen blev den byttet til en Peugeot og vi kørte med det samme ned og fik købt en 206+ som ikke har set skyggen af rust de 6 år vi nu har haft den.

• #4   8. jun 2017 Selv min getz holder bedre med lakken.. Hvad sker der lige for de nye modeller? Man giver sku så mange penge til en ny bil også ruster de allerede om 2 år? Hold da op

• tommy j
    tommy j Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   8. jun 2017 Der er 5 års garanti, men den er fra 09, købte den dog først i 12. så det er kun reklamationsret på rep der er relevant.
    De er desvære meget firkantede, så kommer ikke langt der.

Den var til 5 års service og rustkontrol i majl 14. I August ser jeg så øverste bremselys er rustet hele vejen rundt og ved håndtaget på bagsmækken.
    Da jeg spurgte dem om hvorfor de ikke fangede det ved rustkontrollen i maj var svaret bare at den var over garantien....
    De er lidt op ad bakke.

• #7   8. jun 2017 Jeg var ved Hyundai Danmark det er lige så meget op ad bakke. Magter ikke Hyundai og deres rust problemer.

• #8   8. jun 2017 Er der ikke 12 år på indenfra kommende rust pg 3 år på overflade samt lak fejl det er der vist på vores Toyota og Peugeot smiley

• #9   8. jun 2017 Er du sikker på det ikke er 20 år ??

• #10   9. jun 2017 #8

Der er 12 år med indefrakommende rust, hvis man har overholdt rusttjekket 1 gang om året.
    Men hvis vandet og skidt samler sig ved gummilisten, så er det ikke indefrakommende rust...

Kommentér på:
Reklamationsret på fejl i udbedring

Annonce