{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

5 P-afgifter {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jep, så er det endnu et spørgsmål på P-afgifter smiley

Jeg har været så godt, at jeg har modtaget hele 5 afgifter fra Europark.

Jeg bor i Hillerød i et nybygget område, hvor der til boligen følger parkering. Parkeringen skal man betale for hver måned og derefter har man et parkeringskort man sætter i forruden. I fredags brugte jeg så bilen for første gang i lang tid, men opdagede ikke at p-kortet var havnet på gulvet i bilen, da jeg steg ud.
Til dagligt bruger jeg ikke bilen, da jeg går i skole i København og i den forbindelse ser jeg slet ikke bilen (holder i den anden ende af boligen). I dag opdager jeg så at der er hele 5 bøder fra denne uge på front ruden! Mega ærgeligt - især når jeg jo HAR p-kort og betaler til det hver måned. Så der er lige bøder for 3000,- for at parkere "lovligt" smiley haha

Men er der ikke noget med bødenedsættelse når man er studerende? I så flad, hvordan betaler man så?

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  5 P-afgifter
  • #1   25. nov 2011 Nej da det du har fået hedder P-afgifter og der er ikke nedsættelse på dem.

    Det er fandme ærgerligt :-0


  • #2   25. nov 2011 surt ..

    nej bøde nædsættelse er kun på bøder .... ikke på en afgift som en p-"bøde" er


  • #3   25. nov 2011 Nå, men i så fald skal jeg af med 3.000,- smiley Tak for hjælpen

  • #4   25. nov 2011 Jeg ville prøve at ringe og snakke med dem, om ikke andet så evt. få en afbetalings ordning, hvis du synes 3000,- er meget at skulle punge ud med på engang.

    måske de er til at snakke med om noget nedsættelse eller lign.


  • #5   25. nov 2011 Har også skrevet en mail til dem, samt sendt et billede at mit p-kort som jeg har liggende. Men de er vidst rimelig nazi de p-firmaer.
    Det er min første afgift så smiley

    Kom lige i tanke om noget: Hvis man ikke får nedsættese på p-afgifter som studerende, hvordan kan man så få nedsættelse på en afgift i togene, hvis man kører uden billet? Er det ikke det samme?


  • #6   25. nov 2011 Du kan jo ringe og høre og måske fælde en lille tåre og håbe de godkender det.. du kan jo fremvise dit gyldige kort.. siger ikke de har gjort noget forkert, men det er da et forsøg værd smiley

  • #7   25. nov 2011 for langsom igen

  • #8   25. nov 2011 Well, jeg fik også min første Pbøde pga. min egen fejl, jeg havde set P-vagten, og stillet uret korrekt efter det, hilste endda på p-vagten da jeg steg ud af bilen, jeg var så kommet til at sætte uret i det forkerte timeinterval, skrev dem en lang forklarende mail, med tidspunkter osv. de annulerede den heldigvis smiley

  • #9   25. nov 2011 Lasse G - Det var da altid noget, at nogle firmaer ser lidt stort på det :=

  • #11   25. nov 2011 Så vidt jeg ved, så er de flittigt bruger af kamera - desværre. Men har prøvet at sende dem en mail, hvor jeg har vedlagt billede af mit p-kort og jeg kan printe konto udtog, som bevis på jeg betaler hver måned.. smiley

  • #12   25. nov 2011 Kan du ikke prøve at kontakte dem
    De vil da nok også finde det underligt med
    Bøder når du har kort fra dem de burde jo slette pbøder hvis de har bare lift moral


  • #14   19. feb 2012 prøv evt at sige at kortet lå i højre side af bilen. og håb de ikke har taget billede der.

    1. du er uskyldig til andet er bevist.

    og 2. skulle de have taget billede er det ikke ulovligt for den anklagede at lyve. - det kan man ikke få ekstra straf for. (burde man dog)


Kommentér på:
5 P-afgifter

Annonce