{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omregistrering ?
  • #1   18. jun 2012 Vel på samme måde som før - du kan afmelde den og melde den stjålet?

• #2   18. jun 2012 Er lige nød til at spørge dig først

HVORFOR er du så dum og lade ham kører med lortet ?????

ALTID gør det selv, så står du ikke med problemet som du gør nu..

Men du ringer til SKAT, og når vente musikken stopper dagen efter..så tvangsafmelder du bilen også ringer han nok til dig, når han for taget pladerne smiley

• #3   18. jun 2012 Ja jeg er vel bare for god af mig. Anyways tak for hjælpen. smiley

• #4   18. jun 2012 Der kan godt gå et par uger fra han omregistrerer til du får penge tilbage.
    Ring til skat og spørg om den er omregistreret. Er den det, er der ingen problemer. Er den ikke, så få den tvangsafmeldt.

• #5   18. jun 2012 Jesper - der gik 2 dage ved mig ? Både vægtafgift og forsikring gik retur efter 2 dage

• #6   18. jun 2012 hov det hele kom med, var kun dette jeg ville have ind

Hvis køberen ikke omregistrerer bilen

Hvis køberen ikke har sørget for at ejerskifte køretøjet inden for fristen på de 3 uger, kan du som sælger bede SKAT om at afmelde bilen. Du kan møde personligt op i en af SKATs nummerpladeekspeditioner eller bruge kontaktformularen til e-mail i TastSelv. Log på TastSelv, vælg Kontakt SKAT og klik på Skriv besked. Du skal vælge emnet "Registrering og nummerplader" og herefter "Nummerplader/ejerskifte af køretøjer".

Vælger du at sende en e-mail, skal du vedhæfte en slutseddel eller oplysning om købers navn og evt. adresse og salgsdato.

Hvis du ikke kan dokumentere salgsdatoen, fx i form af slutseddel, regnes 3-ugersfristen fra vi har modtaget din anmodning.

SKAT vil så tage stilling til, om bilen skal afmeldes og om nummerpladerne skal inddrages af politiet.
    Hvis køretøjet først skal synes

Hvis køretøjet skal synes, før det kan omregistreres med en ny ejer eller bruger, skal du henvende dig hos en synsvirksomhed.

Nogle synsvirksomheder er også nummerpladeoperatører og kan samtidig hjælpe dig med omregistreringen.
    Senest redigeret
    6. juni 2012

• #8   18. jun 2012 Casper M-->
    Det er ikke altid det er sådan. Jeg har prøvet alt fra et par dage til næsten en måned.

• #9   18. jun 2012 Det er som Per R skriver, du kan ikke melde den stjålet, for det er ikke sandheden, og det er strafbart.

Men udfyld blanketten, og aflever den eller send den til Skat, sammen med din slutseddel, så tager de sig af resten.
    Hvis ikke du har en slutseddel, så vil der gå yderligere tre uger, så alt andet lige, så se at få det gjort smiley

Kommentér på:
Omregistrering ?

Annonce