Så lad ham da dog køre for stærkt !! {{forumTopicSubject}}
Hold kæft hvor er jeg træt af at høre den ene journalist efter den anden levere nyheden om hastighedsoverskridelsen, som om det var tredie verdenskrig der var brudt ud !
Manden blev anklaget for at køre 170 km/t - bevares det er alt for hurtigt - senere havde eksperter vurderet sagen og sagt: "På nogle strækninger har farten været op på hele 153km/t". Hilde den !! Det er jo hele 23 km/t for meget.!!!
Alle køre for stærkt - ingen kan se sig fri for at blive fartblind - end ikke Rigspolitichefens chauffør. Og i denne sag sidder manden på bagsædet under hele turen. Og når man har kørt fra Århus til KBH, tror jeg det er lidt svært at vurdere hastigheden fra bagsædet.
Jeg ser det "dobbeltmoralske" aspekt, at "de overholder ikke engang deres egne regler". Og nej! - Ingen er perfekte, men det kunne være at den perfekte idiot der har fulgt efter bilen, dvs. også selv har kørt forstærkt, mens han har siddet og fægtet med sin mobil for at optage bilen foran.
Det lugter lidt af, at forfølgeren er lidt harm over en fartbøde idioten har erhvervet sig i '92 - eller et aller andet latterligt. Forstår virkelig ikke Rigspolitichefen skal hænges så meget ud på grund af det ?
Til dengæld synes jeg det er mere problematisk at Kronprisen har fået tildelt 15 mio. p.a. til sit budget, og alligevel skal vertrække med 750.000 ...!
sep 2005
Følger: 53 Følgere: 58 Biler: 23 Emner: 645 Svar: 8.841
sep 2003
Følger: 64 Følgere: 64 Biler: 12 Emner: 47 Svar: 1.957
Har hørt det i radioavisen 10 gange i dag. I morges kl 8 var det 180km/t. Så var det OP MOD 180km/t. Så blev det 170km/t.
Så senere på dagen var det 160 km/t.
Nu er det 148km/t.
OMG magen til sensationsmageri skal man lede længe efter.
sep 2003
Følger: 64 Følgere: 64 Biler: 12 Emner: 47 Svar: 1.957
De skulle tage en chill pill, de journalister.
mar 2004
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 63 Svar: 733
Set i lyset af at han burde være et godt eksempel for vi andre og kun køre det man må!
Hermed siger jeg ikke at jeg aldrig kører for hurtig, men det er bare en principsag...
Jeg kan godt forstå det bliver blæst sådan op...
Og når manden iøvrigt nægter at have kørt sådan?! (Eller hvad var han ude i?)
Kan vi andre tale os fra at køre hassarderet og hurtigere end man må? Nej, vi får sgu klip og hvad ved jeg. Så er det ikke rimeligt nok at han også får over nakken for det?
mar 2004
mar 2004
okt 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 100 Svar: 361
Hvad f...... er det for en stikkermentalitet folk de har for tiden. Man kan åbenbart ikke hænge andre folk nok ud. Det er som om at folk sætter sig i en højere position hvor de åbenbart selv kan tillade sig at overtræde loven fordi de gerne vil fortælle at der er andre der også overtræder den.
Hvis Hesselbjerg har haft et behov for at køre for stærkt, så er jeg ganske sikker på at han nok skal kende konsekvenserne af det, og handle derudfra. Der skal da ikke en eller anden lille småborgerlig person der jo selv bla.
*overskrider hastighedsgrænsen
*er fuldstændig ukoncentreret pga betjening af tlf.
*overskrider afstand til forankørende
for at komme med en historie der godt nok vil være på forsiden af EB imorgen, men så er der nok også kogt nok suppe på den.
Det er sgu plat at bidrage til den der primitive form for selvtægt. Ring dog til vaghavende og giv dem reg.nr på bilen. Så vil jeg sgu da som alm billist være mere tryg istedet for at der kommer en eller anden amatørfotograf blæsende forbi uden hæmninger.......Kom videre!!!
mar 2004
okt 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 100 Svar: 361
i møg ringe kvalitet..........ved ikke lige om det ligger andre steder......
nov 2005
Følger: 65 Følgere: 62 Biler: 1 Emner: 57 Svar: 367
Hvad med at hæve fartgrænsen mange steder på betsemte tidspunkter?
EKS!
07-18=80km/t som nu.
18-07=110km/t.
Selvfølgelig ikke alle steder, men steder som der er forsvarligt.
Jeg kender da en del steder hvor jeg med GARANTI ville kunne se en fordel i det!
mar 2004
mar 2004
jan 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 64 Svar: 570
Så lad ham da dog køre for stærkt !!