asus bærbar kan ikk finde grafikkort {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg har et stort problem, har lige fået en ny bærbar ind af døren, og har installeret Windows 7 64 bit, som den er født med.
Det er en asus g75vw med et nvidia geforce gtx 670m 3gb grafik kort, men den vil ikke finde grafik kortet. Det er ikke i enhedshåndtering, og hvis jeg henter driveren jeg ved passer siger den også der ingen grafik kort er.
Det skal lige siges at jeg ikke ved om kortet virker, da manden jeg fik den af aner intet om computere..
Skærmen på computeren er smadret, og har i stedet sat en anden skærm til via stikket i siden af computeren, der er 4 ram slots i den, hvor der normalt sidder 4x4gb ram blokke men nr1 og nr3 er pillet ud. Ved ikke om det har noget at sige men ville lige nævne det..
Har også et problem når jeg skal installere et "asus" program, der findes nogle forskellige til denne computer.. så skriver den at det kun kan installeres på en asus pc, hvilket det jo er!!!
Har selv en pc fuldstændig magen til jeg bruger til hverdag, der havde jeg ingen problemer med at installere nogen af delene..
Skriv endelig hvis i har yderligere spørgsmål.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
asus bærbar kan ikk finde grafikkort