{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SØGER SHOW BILER!
  • #2   6. jul 2014 øhh what? det er kun mit nr. 2 indlæg og det andet var ikke en søge oplæg?

• #3   6. jul 2014 1 indlæg er nok. Og please ikke skriv overskriften med ene store bogstaver.

• #4   6. jul 2014 du må skive hvad de skal bruges til, hvad man får for det osv osv, p. forhold, er der vagter på

• #5   6. jul 2014 der er ingen vagter men der er 2-3 der går og holder øje med at træffet køre som det skal.
    Dette bliver det sidste træf i Skærbæk i år smiley

Det er på en lukket plads, man får ikke noget for det man skal komme af egen fri vilje smiley

Udstilling det er et Spark til dæk træf, dvs. at der INGEN Race eller dækafbrænding er.
    alt foregår under ordenlige forhold!

Her kan man læse lidt om det sidste træf: http://ugeavisen.dk/artikel/68059:Skaerbaek--SKAERBAEK--Kaempe-succes-for-biltraef

• #7   6. jul 2014 Hvad er der useriøst ved det Fat Bastard?

• #9   6. jul 2014 Fat Bastard du har vidst ikke helt forstået det.

Det jeg mener med show træf er at det kun er et VISE FREM TRÆF dvs INGEN Race eller dæk afbrænding.

at komme og stille sin bil er på eget ansvar!

http://ugeavisen.dk/artikel/68059:Skaerbaek--SKAERBAEK--Kaempe-succes-for-biltraef

• #10   6. jul 2014 hvorfor skal det være spichæl biler,
    alle der har lyst til og komme og udstille burde da være velkommen,
    og hvem afgøre om ens bil er spichæl nok,
    man kan jo godt selv syntes man har en spichæl bil hvor en anden person måske ik syntes at det er en fed bil så hvem afgøre om ens bil er fed nok til og deltage

• #12   6. jul 2014 rolig rolig rolig alle er velkommen nyt som gammel intet der.

Syntes bare at det kunne være fedt hvis der kom et par enkelte evt. inviterede VIP biler altså biler der virkelig skiller sig ud. smiley

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #14   6. jul 2014 Fat Bastard: Hvorfor har du et behov for at der skal være vagter? Har du også vagter med når du vælger at parkere på en offentlig parkeringsplads?
    Det er et biltræf og ikke en sammenkomst med dronning Margrethe.
    Folk må da selv holde øje med deres biler, og heldigvis findes der i mange biler noget der kaldes en lås. Den tillader dig simpelthen at låse dørene i bilen så uvedkommende ikke kan komme ind i den og evt. stjæle fra den. Skal der være yderligere sikkerhed er der noget der hedder en bilalarm som larmer hvis der er aktivitet ved bilen som ikke er "lovlig" (eller hvordan man nu lige skal skrive det).

Så hvad er det egenligt for en sikkerhed du efterspørg? Er du bange for at få stjålet din bil?

• #15   6. jul 2014 Prøv nu lige at hør her.

nu ved jeg ikke om i tror at det er et underground træf eller hvad i tror.

ved sidste træf var der biler der kostede over en ½mil så det må være op til folk selv at passe på deres bil hvis den direkte indbyder til hærværk eller andet.

Folk der kommer til Dette træf er ikke folk der har interesse i at ødeligge noget for andre.

så det er helt og aldeles op til folk selv at bestemme om de tør/vil komme smiley

• #16   6. jul 2014 Dette træf er fuldt ud lovligt og på en godkendt plads jeg har fået lov at låne og selv politiet er underrettet omkring træffet. så det er ikke noget underground træf i en mørk parkeringskælder hvor der kun kriminelle!

• #17   7. jul 2014 Ikke tag dig af dem smiley
    Der er altid nogen folk der bare vil være på tværs! Det var pisse fedt sidst og alle kender alle på pladsen så der behøver man overhovedet ikke være bange for at der sker noget, der vR sidst samlet rigtig mange biler og alle er ens om man kommer i en gammel eller ny bil:)

Lækkert billede , håber vi bliver lige så mange igen (y)

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#18   7. jul 2014 Der blev så stille. Søger stadig svar på mit spørgsmål Fat Bastard.

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.210
    #19   7. jul 2014 Hahah ^

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#20   7. jul 2014 Fat Bastard?!?!?!?!?!?!?!

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#22   7. jul 2014 Jovist men spurgte hvorfor har du et behov for vagter? Hvad er det du er bange for der sker til en træf? Der kommer (forhåbenligt) en masse mennesker, er det ikke nok til at holde øje med de forskellige biler? smiley

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#24   7. jul 2014 Så hvis jeg får en bule på Føtex' parkeringsplads, så skal jeg bare henvende mig til Føtex og få dem til at betale for den, fordi det er deres parkeringsplads jeg holder på? smiley

• #26   12. jul 2014 Hvis ikke jeg er på søen, så kommer jeg jeg da!!!!

• #27   18. jul 2014 Er der overhovedet nogen med fede biler i og omkring Skærbæk, er lige flyttet til og kender ik en sjæl.. Ville gerne sparke lidt dæk og garage snak..?
    Kommer til træffet hvis jeg ik er på norddøen

• #28   18. jul 2014 Emil. Der er masser af fede biler i og omkring Skærbæk, Hvis du går ind på facebook og søger på Striben Ribe- Der kan du se en masse billeder fra de sidste ugers træf, de fleste er fra Skærbæk smiley

• #29   18. jul 2014 Hvor er du henne ad Emil D? smiley

• #30   19. jul 2014 Lige nu på arbejde 200 km vest for esbjerg?? Mærsk Oil..

• #31   19. jul 2014 Striben Ribe .. Vil jeg prøve??

• #32   19. jul 2014 Ja, ku jeg næsten regne ud jo... Men ku da ha været sjovt hvis du var på reacher, for den ligger her ved Valhall, hvor jeg er nu..

• #33   20. jul 2014 Hvis der kommer nogen med en bil til mange millioner så skal jeg nok få godkendte vagter til at komme smiley

profilbillede
Kommentér på:
SØGER SHOW BILER!

Annonce