{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er dette et godt køb?
  • #1   21. jun 2015 Jeg har hørt at automatgearet i Citroener skulle være noget skrald fra min stedfar som er mekaniker, men jeg har ikke nogen personlig erfaring med det. Generelt synes jeg ikke gearkasser i franske biler er det bedste. I min DS3 virker gearene ret grove.

• #2   21. jun 2015 Motoren skal du sikre dig den har fået lavet bundkar m.m min Kani har lige købt en anden pas med den motor og det kostede 10.000kr at få skiftet turbo. Bundkar, filtre banjobolte, skylder motoren igennem og EGR systemer skiftet fordi det ikke var lavet.

Det en fanrastsik motor nå bare det er lavet

• #3   22. jun 2015 Tjo... prismæssigt står den ganske fint. Hvis han skal have den i længere tid, så er jeg helt enig. Bundkar, si mv. skal skiftes. Det koster vist 3000-5000 kr. (den motor har en fejlkonstruktion af bundkaret).

Rød er en lidt kedelig farve hvad angår gensalgs værdi men agter han at køre den død og er ligeglad med farven, så er prisen jo god.

Bilen og automatgearet kører såmænd ok. Bilen ER jo fransk, så det hele bliver lidt slapt med alderen.

• #4   22. jun 2015 Synes deres automatgear er noget skrammel.

• #5   22. jun 2015 Tak alle sammen.

Jeg tager en snak med ham, tror han skal finde en med manuelt gear.

Stoler ikke selv på de franske, og min kammerat går SLET ikke op i biler så det skal bare køres i til den ikke kan mere.

• Mick H
    Mick H Tilmeldt:
    apr 2005

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 507
    #6   22. jun 2015 bundkar og si skal ikke skiftes du skal bare overholde service intervallerne så sker der ikke noget. og automat gearet er lidt sløvt i sådan en men det handler om tilvænning ?

• #7   23. jun 2015 Det er konstateret at bundkaret har en fejl i designet og rigtigt at Ford siger at der ikke sker noget, hvis man bare skifter olie pr. 10.000 km og vel at mærke bruger den rigtige olie (kan ikke huske mærket).

Jeg ville nu stadig nok ofre de 3000-5000 kr. på at få det skfitet.....

• Mick H
    Mick H Tilmeldt:
    apr 2005

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 507
    #8   23. jun 2015 hvem har konstateret det (garanteret ftz nu hvos de har lavet en anden type)? hvis du skifter bundkaret ryger al motor garanti

Kommentér på:
Er dette et godt køb?

Annonce