{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alarm valg hjælp
  • #1   29. aug 2015 Ville tage G4S, mega god service smiley

  • #2   29. aug 2015 jo jeg har os bestilt et tilbud det skal dog os være en alarm der er til at betale uden de der mega høje regninger smiley

  • #3   29. aug 2015 TDC har vidst en alarmopkald hvis man allerede er kunde der. G4S og Falck - det er hip som hap. Super god service begge steder.

    Alternativt har Siemens, men om de kun har erhvervsløsninger ved jeg ikke.


  • #4   29. aug 2015 jo harfået afvide at G4S ikk går ind hvis tyven er derinde

  • #6   29. aug 2015 jeg har en alarm uden Abonnement som jeg selv har monteret.
    Dem har GSM og fastnettelefon mulighed.
    jeg har sensorer røgslør, sirener
    og derudover har jeg camera oppe flere steder samt lys der tænder ved bevægelser udenfor.
    jeg har derud over aftaler med naboer. hvis jeg ikke selv kan nå hjem inden for kort tid.
    alarmen ringer mig og eller sender SMS.
    og jeg kan kode op til 9 naboer på kaldelisten
    jeg har desværre erfaring med alarm firmaer ikke dukker op hurtigt nok. og man skal jo alligevel ud og sikre bagefter ved evt. indbrud.
    af yderligere hjælp har jeg et bat. så de kan lære ikke at rode rundt i mine ting uanmeldt en anden gang.
    eller retter sagt, de vil få så mange klø at de nok ikke kommer her mere.
    og skulle det gå helt galt, ja så kan man jo finde flere gode steder at grave resterne ned bagefter. smiley


  • #7   29. aug 2015 Buggi - Er det dig der har samlet en hel lastbil med 70 indbrudstyve og afsat den på motorvejen i Østrig?

  • JCT
    JCT Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 67
    #8   29. aug 2015 tyve er reelt ligeglade med alarm. medmindre det er inden i byen. Så tager de nabohuset. Der er alligevel ingen firmaer der når ud på stedet inden tyvene er væk.
    Sats på nogle gode kameraer og evt nogle rumfølere. Et abonnement er spild af penge i min verden. Genbo har det og han skal betale hvis de kører ud til en falsk alarm. Det er sket nogle gange på et par år. G4S


Kommentér på:
alarm valg hjælp

Annonce