{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  internet
  • #1   15. sep 2015 Det er ikke muligt med fast linie derude?
    Det er svært at sige med de forskellige udbydere, og deres dækningskort er ikke helt 100%. Hvis du har god forbindelse via din telefon (3g eller 4g), så kan man vælge samme selsskab. Ofte er det dog forbrugsafregnet og en løsning typisk kun tiltænkt let internetbrug...

• #2   15. sep 2015 Har du god net på din mobil.? 4G.?

• #3   15. sep 2015 Så er vi jo naboer smiley

Jeg har TDC.

• Ping
    Ping Tilmeldt:
    dec 2005

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 551
    #4   15. sep 2015 Find ud af hvor meget data du har behov for

Tjek din mobil og dine venners for signalet, finder det bedste

Tjekker https://www.mastedatabasen.dk for nærmeste sende mast

Køber en 4g router (følger tit med fra teleudbyderen) sørg for at der kan monteres extern antenne på denne, f.eks Huawei B593.

Så køber du en extern antenne, kan anbefalde denne: http://bedresignal.weebs.dk/vare/poynting%20xpol-a002-v2

Går igen ind på mastedabasen, finder den nærmeste sendemast for din udbyder, regner antal grader ud for den så du kan tilrette antennen.

BOM = Internet

• #5   15. sep 2015 min bror som har 4g han har ca 4,5 indendøre og 10 uden for så har helt sikkert overvejet en antenne vil gerne have at jeg kan tage den med rundt hvis jeg har brug for det også

• #6   15. sep 2015 fullrate har fantastisk dækning også selvom du bor på landet.

• #7   15. sep 2015 4,5 er ikke meget.. og slet ikk på mobilnettet..

Jeg har ca. 20/20mbit på min telia 4g router..
    men jeg bor også inde i en større by..

En veninde jeg har som bor ude på landet, omringet af marker, har 4/2mbit på sin yousee forbindelse, og jeg har ca. det dobbelte på min Telia 4G når jeg har den med..

• Ping
    Ping Tilmeldt:
    dec 2005

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 551
    #8   16. sep 2015 Dan R:

Få data delin på dit nuværende abb. så har du data sim i din router og det i din mobil der kan du lave hotspot. TDC har lige udbygget deres mastenet for 4,3 mia, telia og tenenor TT, køre sammen, fordelen ved dem er de ejer forskellige frekvenser, men TDC har pt. den bedste dækning hvis man ser på gennemsnittet, så ud og mål og se hvad der er bedst i dit område.

Kommentér på:
internet

Annonce