{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Internet
  • #1   26. apr 2021 Er det væsentligt for dig at få 1.000 Mbit frem for 200 Mbit? Omvendt; er det væsentligt for dig at blive i Stofa frem for Fastspeed?

Jeg har haft Fastspeed ca. halvandet år nu. Det koster så kun 249 kr., men jeg går ud fra, det er pga. din adresse, du skal give mere? Nå, men det korte af det lange er, at de aldrig har givet mig grund til at klage over noget. Det fungerer fint.

For mig handler det i virkeligheden bare om, hvem der kan levere ca. 100-200 Mbit billigst. Det var så Fastspeed på det tidspunkt - trods det også var dem, der gav størst hul igennem.

• #3   27. apr 2021 Jeg prøvede fik intet ud af det. Fandt så ud af efterfølgende st eneste alternativ på min adresse er 4g. Og det fungerede ikke. Så endte tilbage ved stofa

• #5   27. apr 2021 #4 du skal iver i noget mesh. Er super glad for vores deco. Nu når vi ud i ender af hus og have som vi ikke har kunne nå før.

• #7   28. apr 2021 Stofa er opsagt, de ville ikke rykke sig.

Så er på Fastspeed 1000/1000 om 14 dage smiley

• #8   28. apr 2021 Det skal nok blive fint. Kunne du kun få Fastspeed fiber, hvor du bor, til 349?

• #9   30. apr 2021 Det skal nok blive fint. Kunne du kun få Fastspeed fiber, hvor du bor, til 349?

Ja ja det bliver super .... og det eneste jeg skal gøre er at flytte et stik fra port 1 til 2

Kommentér på:
Internet

Annonce