{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

internet {{forumTopicSubject}}

hey
vi har i en længere periode af ustabilt internet og dage hvor det slet ikke var til at være på og nu har vi ikke haft internet i 3 dage har haft fat i yousee (som er vores udbyder) flere gange og nu vil de sende en teknikker ud på vores regning det så her min film knækker jeg gider da slet ikke at betale for at deres lort ikke virker og det kan da slet ikke være rigtig at de siger lige meget hvad jeg vil så skal jeg bare betale ( ved godt at sådan er det) men nu jeg alligevel skal betale kan jeg da lige så godt skifte udbyder så tænker lidt at skifte til fuldrate. ..

men hvad vil i forslå???
min. 50 MBit

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  internet
  • #2   23. feb 2016 Er det ikke kun hvis man finder at fejlen er på dit eget udstyr at det bliver på din regning?
    Og hvis de kan se og måle på deres eget udstyr. Så kan jeg da godt forstå de siger sådan.

YouSee og FullRate er begge en del sf TDC.

• #3   23. feb 2016 De sagde loge meget hvad skulle jeg betale for at de kom ud plus time løn

• #4   23. feb 2016 Det har sjældent kostet mig noget, og jeg bøvler virkelig tit.. Jeg er endt med, at vil have refusion for de måneder det ikke duer og ellers sender de den tekniker ( det er periodisk fejl/udfald) og det er pisse irriterende det skal være sådan.. Men jeg har det også bare sådan, at når jeg betaler for varen, så skal det virke..
    Nu efter flere års bøvl, giver jeg mig lidt og graver 30 meter rende gennem haven og får et nyt kabel i- men forhelvede jeg bliver sur, hvis det så ikke løser fejlen >:(>:(>:(>:(??

• #5   23. feb 2016 Nu har jeg så haft fat i dem igen i dag og sjovt nok nu virker det sku skal bare true dem lidt så sker der noget indtil i morgen så virker det sikkert ikke

• #7   23. feb 2016 Danni P - Kan se du bor i nordsjælland, så prøv at kig på WAOO om du kan få fiber hos dem, det virker bare..! Men desværre har energiselskaberne været dovne med at grave lortet ned, det er nærmest kun i SE's område der er fiber.. Jeg bor i Hillerød, som er en halvstor by alligevel, men her er der meget få fiberadresser, men da jeg boede i jylland, der var der fiber alle steder fandme..

• #8   24. feb 2016 Der er så langt fra fiber alle steder i jylland - fandme... smiley

• #9   24. feb 2016 bor i Helsingør og har fiber

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 730
    #10   24. feb 2016 yousee har jo lige omlagt kanaler i sidste uge, det påvirkede vores den første dag (internettet kører via coaxiel her), men de 50mbit vi betaler for, virker stadig fuldt ud + mere til (henter fra 8-12mb/s).

Vi oplevede før at det faldt ud, det skyldtes vores gamle router ikke fungerede optimalt, og deres trådløse routere er noget skrammel.. hvorfor tilbyde 50/100mb, når de låser deres wifi på routeren til b/g (22mbit) smiley
    løsningen her var at kable om til ny router

• #11   24. feb 2016 Men er det dit wifi der fucker eller er det også på kabel der ikke er net?

• #12   24. feb 2016 Det virkede heller ikke på kabel og da jeg sagde at vi lige så godt kunne skifte udbyder da vi alligevel skulle betale gik der 5 min så virkede det uden problemer ...

havde også fat i min svigerfar da han arbejder med sådan noget og prøvede alt hvad han sagde uden held blev vi enige om at det måtte være fra yousee side den er gal..

vi har haft dem i omkring 2 år nu hvor vi er blevet smidt af i tide og utide og det har være virkeligt ustabilt fra starten af så vi har klaget og haft fat i dem mange gange nu gider jeg bare ikke mere

• #13   24. feb 2016 Forståeligt.

Der er bare mange som kun tester Wi-Fi og siger der ikke er net, men så virker det fint på kabel hvilket jo så betyder (ofte) at der er forstyrrelser på adressen som gør Wi-Fi ikke virker smiley

• #14   24. feb 2016 Lige da jeg fik yousee lykkedes det mig at få min linie til at gå død ret nemt og kunne sagtens reproducere fejlen. Ringede og brokkede mig til Yousee der ikke fattede en dyt indtil en endelig fandt ud af at jeg nok skulle snakke med deres udvidede tekniske support og ikke den alm. 5 min senere havde jeg en montør på vej og som lige til at starte med ikke kunne finde fejlen.

Men fik hendes arbejdsnummer og så spurgte hun om hun måtte kigge med på forbindelsen. Over et par timer hvor jeg fik modemmet til at banke i fejl fandt vi problemet og det viste sig at være i den boks ude ved gaden fejlen lå. Og kun fordi at jeg belastede linien på lige den måde jeg gjorde fandt de fejlen :D.

Men ja det er træls når lortet ikke virker.

• #15   24. feb 2016 har snakket med fullrate i dag og tingende og de kunne godt forstå os og nu har vi så skiftet til dem

• #16   24. feb 2016 Har Yousee lagt fiber ind på din adresse???

• #18   24. feb 2016 Danmark bagud på internet??
    Den må du vist lige dokumentere smiley

Kommentér på:
internet

Annonce