718 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Google play - automatisk træk på kreditkort Google play - automatisk træk på kreditkort

Håber i kan hjælpe med nedenstående smiley

For godt et års tid siden købte jeg mig en ny Android mobiltelefon. I den anledning skulle jeg have alle mine kontakter, gamle SMS-beskeder mv. kopieret over på den nye mobil.
Via google-play-store på min mobil, downloadede jeg en app, der kunne klare dette. Efter at have rodet lidt rundt med forskellige gratis-apps, som jeg ikke rigtig kunne få til at virke, fandt jeg nemlig en betalings-app, - så vidt jeg husker til 30-40 kr., som jeg så gjorde brug af.

Det virkede alt rigtig fint.

Jeg så godt, at der var tale om et abonnement, hvor jeg ville blive trukket en årlig "fee", indtil jeg sagde det op, men tænkte så, at det skulle jeg vel bare have annulleret inden de trækker beløbet året efter.

Det glemte jeg selvfølgelig, og nu kan jeg se, at et tilsvarende beløb igen er blevet trukket på min konto.

Jeg har prøvet at logge ind på min nuværende google-konto (som åbenbart også er linket til min Youtube-konto), hvor man kan gå ind under "betalinger" og "regninger og konti", men jeg kan ingen transaktioner eller abonnementer se.

Jeg har prøvet at google det, men som med alt andet, der har noget med google og google+ at gøre, så kræver det nærmest en Phd, for at kunne finde ud af det.

Jeg kan ikke huske, om jeg evt. - siden sidste år - har oprettet en ny google-konto, for så har jeg vel et problem, da der ingen steder er, hvor jeg kan logge ind og slette dette abonnement.

Nogen der har prøvet noget lignende?

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Google play - automatisk træk på kreditkort
  • #2   29. apr 2016 @Holm - Mange tak for kommentaren.
    Det dumme ved det hele er, at jeg for længst har afinstalleret app´en - jeg har også haft gennemført en fuldstændig reset på mobilen, fordi jeg har haft lidt bøvl med den, så jeg kan simpelthen ikke huske, hvad applikationen hed.
    Jeg har prøvet at skrive til google-support nu, så om ikke andet må jeg se, om de kan hjælpe smiley

• #4   29. apr 2016 Suuuper @Holm - der havde jeg ikke været inde smiley
    Og så fandt jeg faktisk app´en - som hedder "My Backup", som jeg dog ikke har installeret længere.
    Måske jeg lige skal prøve at installere den igen, så kan det være, at der kommer et punkt i app´en, hvor jeg kan opsige mit abonnement.
    Takker meget for hjælpen!

• #8   29. apr 2016 Hvis det eller du ikke kan afmelde det, så kan din løsning jo være at få dig et nyt betalings kort, så stopper det helt af sig selv at de trækker beløb mere.

• #9   29. apr 2016 Den der "OPSIG"-knap, har / får jeg ikke i min oversigt???

@Buggi Boy - Præcis, det var også min tanke. Mit VISA-kort udløber til december (dvs. inden næste fakturering), og så går det sikkert helt af sig selv smiley

• #11   29. apr 2016 @Tommy A
    "Så har du et abonnement inde i din App, som så er helt fucked. "

Jeg tror du har ret smiley

Der sker ingen ændring, selv om jeg downloader basis-app´en igen og logger ind. Jeg kan kun opgradere til Pro-versionen ved at købe ny adgang igen, så det undlader jeg lige her.

Tror jeg prøver at sende firmaet en mail, så må jeg tage den derfra smiley

Kommentér på:
Google play - automatisk træk på kreditkort

Annonce