{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Surt opstød ikke bilrelateret {{forumTopicSubject}}

ARGH FNYS GRR skal bare lige lukke min harme ud over en skole der hedder KBHsyd hvidovre amager HF og VUC har siddet i deres bestyrelse noget tid nu men nu er det satme blevet for meget nnu vælger hvidovre afdelingen at FORBYDE JULEN ingen juleafslutning eller julearrangementer for DET vil jo støde alle de muslimer vi har istedet skal man nu have vintersolhverv fest og ramadan fester det er SATME flot når man tænker på den skole var den skole omar el hussein gik på før han skød løs i krudttønden og synagogen ej men det kan satme bringe mit pis i kog når de forbyder min jul pga en flot muslimer har de et problem er der nok en flyrute eller 3 til deres hjemland -.- smiley smiley smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surt opstød ikke bilrelateret
  • #1   22. nov 2016 And med svesker

• #2   22. nov 2016 Der skal både and flæskesteg og øl og vin til før det bliver jul smiley

• #3   22. nov 2016 det skal fejres smiley

• #4   22. nov 2016 Det er et sygt land vi lever i.....

• #5   22. nov 2016 Og sylte på mørkt rugbrød med krydderfedt, hjemmesyltede rødbeder og sennep. Kæft det er godt mand. Og så en iskold snebajer, og en endnu koldere linje akvavit til.

• #6   22. nov 2016 Det kan du takke de korrekte på venstrefløjen for, særlig de Radikale og Enhedslisten og i nyere tid Alternativet. Hele intergrations Politiken er totalt forfejlet istedet for at vores "gæster" skal indordne sig er det resten af samfundet der skal rette traditioner til for en totalt fremmet og på mange måder middelalderlig kultur.

• #7   22. nov 2016 RUH. ja det satme godt og den honningmarinerede hamberyg med brunkartofler og grønlangkål 2 juledag og risengrød med kanelsukker smørklat og en iskold hvidtøl

• #8   22. nov 2016 Var der nogen der så det program i går med de englændere der bor i Spanien. Kæft nogle padder ! De var om muligt dårligere end de indvandrere vi har i DK i dag til integration. Hvordan kan man bo i et land i 12 år og ikke engang kunne finde ud af sige tak på sproget ???

Men ja, klap i enhedslisten og alle de miljø-race-hippier godt og grundigt på skuldrene for det tiltag smiley

• #9   22. nov 2016 Kurik - grøden må du godt beholde, men du kan gemme en klat til mig for så laver jeg nemlig klatkager af det 1 juledags morgen, som serveres med kaffe og en ordentlig styg klat solbærmarmelade smiley

• #11   22. nov 2016 Thomas: jeg er i skoleledelsen ikke elev så det går nok ikke desuden er kursisterne bange for den fravær de så vil få som straf så de mister deres SU

• #14   22. nov 2016 Sjovt at nogen på BG ikke kan stave til komma...

• #15   22. nov 2016 Vi laver da bare en BG julefrokost så!

• #16   22. nov 2016 Skide halalhippier og landsforrædere.

• #18   22. nov 2016 "Boo Fucking Hoo"

I, ka da la' være med, at være så fimsede med jeres skolepolitik.
    Hvis ikke, i ka få et ord ind i bestyrelsen, skulle i måske søge et andet sted.

Politisk korrekthed er kun opstået, fordi, danskere eller rettere sagt, vesten generelt, er bange for, at støde det multifarvede mindretal.

Hvis I, vil beholde jeres, "danske værdier", skal i da ikk være bange for, at sige imod.

Det skal du, ikke klandre mig eller andre for.
    Det er, JER, som sidder i bestyrelsen og styrer dagsordenen på skolen.

Verden, bliver kun ved med, at være mere og mere multikulturel og du kan ikke kan gøre noget som helst ved det.

kultur sammenstød vil derfor altid være aktuel.

Sieg Heil!

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #19   23. nov 2016 julen er jo en solhvervs fest og vi er jo ikke troende i DK
    mange muslimer syns også det er forkert at julen sløjfes pga deres religion
    så bare nogen der har misforstået noget har intet med politik at gøre
    og hvorfor er mennesker med en anden politisk overbevisning lige pludseligt blevet lands forrædere
    ingen kommaer og punktummer int mig ikke

Kommentér på:
Surt opstød ikke bilrelateret

Annonce