Copyright på BG? {{forumTopicSubject}}
Seriøst jeg lavet et fotoalbum i går om de ting Christer Stormark fra Vmax har lavet i PS. Så får jeg denne her E-mail fra BG:
"Hej Getaway-in-Denmark,
Vi er glade for at du har valgt at benytte BilGalleri.dk's Fotoalbums.
Under Fotoalbums har du mulighed for at vise alle de billeder du vil – af både din bil og andet. ”Andet” skal dog under kategorien Off Topic, såfremt det ikke er relateret til biler.
Det er dog et ufravigeligt krav at de billeder der ligges ud i Fotoalbums skal være billeder man selv har taget eller har rettighed til at bruge. Det vil sige at billeder der er markeret med ”copyright” og brugeren ikke direkte kan forbindes som ophavsretshaver, ikke er tilladt.
Det er i den forbindelse vi desværre har set os nødsaget til at slette dit Fotoalbum.
BilGalleri.dk forbeholder sig i øvrigt retten til at slette billeder og indlæg der er i strid med gældende lovgivning om ophavsret.
Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på BilGalleri.dk.
Med venlig hilsen
BilGalleri.dk"
Sjovt nok så har jeg fået lov af Christer Stormark til at bruge de billeder. Og da Bg skriver "Det er dog et ufravigeligt krav at de billeder der ligges ud i Fotoalbums skal være billeder man selv har taget eller har rettighed til at bruge". Så kan jeg ikke se hva der er galt. Og jeg skrev selv at jeg har fået lov til at bruge de billeder. Jeg har også selv uploadet de billeder på min egen side.
Så BG jeg har rattighederne til at bruge de billeder. Må jeg uploade dem igen. Eller vil i ha bevis på at det er i orden?
sep 2003
Følger: 23 Følgere: 24 Biler: 10 Emner: 152 Svar: 753
på den måde sletter de så dit album, som jeg også mener er okay..
aug 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 119 Svar: 3.809
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 2.144
okt 2006
Følger: 97 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 697 Svar: 13.335
okt 2006
okt 2006
okt 2006
Men BG har mit ord på at jeg har fået lov af Christer Stormark. Og jeg vil ALDRIG stjæle andres billeder.
Copyright på BG?