{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.057 visninger | Oprettet:

Job som sne rydder / salter? hvor? {{forumTopicSubject}}

hey gyes.. har søgt lidt på google men uden held, er der nogen der ved hvor man kan ansøge om job som snerydder eller salter?
evt. hvilke "færdigheder" man ska ha, altså hva det kræver.
Sys personligt der blir for dårligt saltet på vejene, min eks kæreste er lige kørt galt og ud over en skrant, og var den første på stedet, der lå mindst 5cm, REN is. på en stor vej, det kan ik være rigtigt.

Så måske ville det hjælpe at ku gøre en indsats. nok kun lille i så stort omfang, men det hjælpe da på det.
nogen der kan hjlpe mig?

Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Job som sne rydder / salter? hvor?
  • #1   22. jan 2007 bar du ik smider salt hvor jeg bor :d hellere køre galt end lave alt det rust smiley

• #2   22. jan 2007 Nej de har godt nok også været dårlige til at salte her på Djursland!

• #3   22. jan 2007 Du skal bare finde en anlægsgartner eller sådan... eller komunen,,,

Med hensyn til kærsten er det jo trist... men de kan intet gøre mod det is... Komunen blev rent sagt taget med bukserne nede.... (ligesom alle andre) Rydder selv sne i fars firma og vi har da ikke været ude og køre i dag fordi vi mest har pakeringsplasser og der havde folk kørt og presset sneen sammen smiley

Held og lykke med at finde et job..

• #4   22. jan 2007 Mike N, det tror jeg ik du sys den dag du er i en situation hvor du ik kan røre dig og ligger på hovdet..
    medmindre du er til den slags.

Tak for svarene til jer andre..

• #5   22. jan 2007 Har en kammerat der er det. Han har nattevagterne, der er de store penge virkelig at tjene..
    Men ja du skal have stort lastbils kørekort..

Held og lykke

Og god bedring til tøsen, også selv om det er eks'en smiley

Mvh Chris

• #6   22. jan 2007 Troels B - De kan intet gøre... de har saltet det de kunne og det virker ikke optimalt når det er så koldt... smiley

• #7   22. jan 2007 Flemming M..
    jo de kan faktisk gøre noget, var så heldig at en halv time efter jeg kom, kom der en saltbil kørende forbi som jeg løb efter, ham fik jeg til at køre forbi et par gange, så jeg ku trække bilen op, der gik en halv time ca, så var isen væk. så jo det hjællper, og man kan se hvor de har været.

• #8   22. jan 2007 vi rydder sne i vores firma (anlægsgartner). vi rydder fx en del ude i kastrup lufthavn smiley

gir herre gode penge som lærling og tage snevagter smiley

• #9   22. jan 2007 Vi kører med traktor og det kræver jo bare et alm. kørekort, så et stort kørekort behøves ikke hvis man bare vil køre sne...

• #10   22. jan 2007 Okay, tak for svarene, jeg vil prøve at undersøge nærmere, for nej jeg mener heller ik man ska ha traktor kort for at få føre disse. måske tager jeg self. fejl

• #11   22. jan 2007 ved en vogn mand der kører salt og plov.... du skal nok som minimum have stort kørekort

• #12   22. jan 2007 B kørekort, så må du os køre traktor

• #13   22. jan 2007 Juhuuu, endnu et indlæg til folketinget, se venner endnu en som vil betale 5% mere i skat så der kan blive saltet endnu hurtigere !

Ting tager tid, og det er jo ikke fordi der kun er 5km vej i hele Danmark, kør stille og roligt også må man have tålmodighed til de når de veje som man bor og kører på, det er jo ikke en knap der bliver trykket på og så vupti så er der saltet over det hele !
    Det er den menige mand som er igang, og han skal jo også køre forsvarligt og kan ikke være alle steder på en gang !

• #14   22. jan 2007 man skal bare ha B kørekort. forhelvede.

vi ligger og køre i traktore med B kørekort her på hovedforløbet. og dem måtte vi 100% ikk køre i hvis vi ikk havde det rigtige pap.

DET ENESTE DET KRÆVER:

er som andre har nævnt. du SKAL ha erfaring, ellers er der et hav andre der vil køre lidt sne som ved hvordan man styrer sånden en stor maskine.!

• #15   22. jan 2007 Og pludselig hvor din tossede teenage kæreste ikk kan finde ud af at køre bil, og køre ud over en skrænt. Vil du være sneryder?

Haha hun må syns du en helt.

• #16   22. jan 2007 Som sagt...få job på maskinstation/entreprenør/anlægsgartner. Eller ved en vognmand.
    Men det er jo lidt svært kun at være ansat til snevagter, da de faste folk gerne vil tjene de ekstra penge der er i de vagter.
    Selvom du kommer ud at køre kan du jo heller ikke salte alle veje på én gang...
    Ellers er det jo altid godt at køre efter forholdende!

• #17   22. jan 2007 Ikke salter ordenligt?

Jo de salter da alt det de kan. Det hjælper ikke at smide ekstra salt på.

Syntes satme det er sjovt. Før det er sne på så råber i op og siger at de slet ikke skal smide noget salt for at skåne jeres biler. Også når der kommer sne så salter de ikke nok.

• #18   22. jan 2007 smiley undskyld men hvad er der med hans dame - ?

Kommentér på:
Job som sne rydder / salter? hvor?

Annonce