{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor lige ´den bil?
  • #1   6. feb 2007 ja hvorfor Bruce Lee !

skulle ha noget billig og sjovt at kører i...

• #2   6. feb 2007 Skullle have noget holdbart.....ikke noget der går i stykker hele tiden

• #3   6. feb 2007 fordi den trækker på de rigtige hjul.. altså baghjulene..

jeg har haft den i 1 år

skal have den til den ikke kan mere = ( 4 måneder )

• #4   6. feb 2007 Skulle bruge noget der var sjovt, så derfor købte vi golfen.

Har haft golfen i et lille år, og beholder den til den keder mig...

Polo´en har vi fordi den er grim og billig også kører den om vinteren

• #5   6. feb 2007 kendte dem der havde den før og de behandlede den godt. Fik den til en meget fair pris.

• #6   6. feb 2007 gik forbi en bekendt, så han havde fået ny bil, gik ind og bakkede på, spørgte om han ikke skulle sælge den gamle, også sagde han jo.. har haft den i et år nu.. skal ha den til den skal skrottes, hvis jeg ikke bliver forelsket i en eller anden bil..

• #7   6. feb 2007 Købte den fordi det er en rolla som jeg i flere år har ledt efter med det helt rigtige udstyr og sådan.

Jeg skal have den indtil den ikke kan mere tror jeg smiley

• #8   6. feb 2007 Har den fordi da jeg fik forsikringspenge fra min G2, så kiggede jeg på mange biler, og så blandt andet denne Audi. Men den var for dyr, men da den var tilsalg i området tænkte jeg at det kunne være sjovt at prøve den.

Og samme øjeblik var jeg solgt! smiley

Jeg har nu haft den siden oktorber, og måske beholder jeg den i mange mange år, så den kan stå og blive penge værd smiley Ellers så bare til den bliver kedelig.

• #9   6. feb 2007 den rykker okay godt og har altid drømt om den motor :)..

og skal af med den når der skal købes familebil..

• #10   6. feb 2007 Ledte efter en god sammenligning, af billig i benzin, fed bil, og gerne en lille en... så var der kun en pug 206 smiley

• #11   6. feb 2007 Fordi den er sød:)

har haft den i 5 måneder, og skal ikke lige af med den forløblig.

• #12   6. feb 2007 Skulle have en sjov bil til sommer, som var billig at købe og billig at køre i. Noget der var lidt anderledes end alle andre koksgrå, sorte eller sølvfarvede biler.

Haft den i et lille år. Skal nok sælges til sommer inden jeg skal til tyskland.. Måske... Måske før, hvis jeg bliver træt af det minimale bagsæde og den lidt manglende komfort. Ellers beholder jeg den bare. Den er dejlig trofast.

Og så må det godt snart blive sommer igen. Så den kommer til sin ret.

• #13   6. feb 2007 Har haft min bil i 1 år .. Ville have en økonomisk bil som også havde et ordentligt træk, så var så heldig at kunne købe farmands sekundære billigt smiley

Men generelt er det træls at smide 500kr af hver 3. dag på benzin, når man er studerende, så det er sku rart at den går omkring de 20km/l ..

• #14   6. feb 2007 Har haft Amazonen 5 år - det var min første bil. Har altid drømt om sådan en vogn. Min farfar havde en da jeg var mindre.

Har endnu ikke stødt på en anden bil, der er til at betale, der giver mig et så stort smil på læberne.

Beholder den nok så længe som muligt (til jeg kradser af). Den koster jo ingenting at have stående. Fuld kasko og vægtafgift årligt løber op i omkring 1200 kr. smiley

• #15   6. feb 2007 købte bimmern fordi den er sjov a lege i og forholds vis billige at købe stumper til , heller ikk for meget elotroknik pis ,så kan selv lave det meste på den , mege styling muligheder uden det koster en bondegård =)

og kører sårn set os ok billigt iden vis self klampen ikke er i klædern hele tiden ;b

• #16   6. feb 2007 jah fordi jeg ikk har råd til en skyline.. smiley

• #17   6. feb 2007 Min Volvo 240 har jeg fordi jeg aldrig har tid til at gå igang med det projekt jeg har givet mig ud i
    Min Nissan Almera har jeg fordi jeg skulle bruge en hverdagsbil. Det endte med at de små ændringer greb om sig, og med tiden syntes jeg selv den bliver så stilren, at jeg ikke nænner at skille mig af med den
    Min Volvo Amazon har jeg af ren interesse. For mig er den et "must have". Har altid drømt om at eje sådan en, og nu er det en realitet smiley
    Min Renault 25 - Ja, den har jeg bare. Den gør Nissan'ens beskidte arbejde, og transporterer mig fra A - B i vintermånederne smiley

• #18   6. feb 2007 Fordi jeg vil ha amerikanerstilen !! Og fordi den er hurtig og trækker på baghjulene:D

Har haft den i 4 måneder nu..

• #19   6. feb 2007 ja faldte for den udsendet ser for nice ud også har jeg sq altid syntes om en golf 2 selvom det er en gammel bil der ikke kan måles med de nye idag har haft den jeg har nu i ca. 7 mdr.

• #20   6. feb 2007 Hvilken af dem?
    Eller kun den til daglig smiley

• #21   6. feb 2007 jaa.. kan os sige min den skulle jo trække i den rigtige ende!! smiley og ikk være ALT for sløv og self. ikk koste mere end jeg havde til at smide kontant! og har lidt en ide om at det helst skal hedde 2 liter eller derover, hehe..... ja og så var den jo nysynet så kan jo køre i mindst 2 år, men den får sq nok lov og tjene mig til den ikk kan mere!!

• #22   6. feb 2007 Øhhhhh, altså nu har du lidt mange biler sååå, det må må du selv bestemme.

• #23   6. feb 2007 Fordi jeg savnede min gamle rolla så meget blev jeg nød til at købe en til og da en ven kom og sagde han skulle af med sin slog jeg til...

• #24   6. feb 2007 Den første bil jeg seriøst var ude at kigge på, var en Vento, valgte dog en Polo dengang og bagefter igen, og så en Audi, men da den så blev smadret blev jeg nødt til at få købt den Vento, der er noget over de MK3ere.. Og er rigtigt glad for den, da tidligere ejer har gået og pudset på den hver søndag, helt uden tvivl..

Købte den for en måneds tid siden, skal mindst beholde den indtil primo næste år, da jeg er først afslutter min uddannelse på det tidspunkt...

• #25   6. feb 2007 Den er billig, sælges når den er færdig.

• #26   11. feb 2007 Tjaaa..
    De biler jeg har er tilfældigheder og gode/billige tilbud, jeg kan se et potentiale i at redde og ik tabe penge på...

Men lad os ta min dagligbil.
    Min BMW e21 320 Bavaria.
    Købte den af en kammi som havde skulel hente den for skrotbil.dk til skrot, men købte den af ejeren, da den var for synd at den sku knuses.
    Jeg købte den så af ham, da den alligevel stod hos mig, og han ik havde tid/råd til at få den lavet.
    Nu har jeg så lavet en masse rust og skiftet paneler og lavet en del custom på den og fået den synet og smækket nye plader på den, og bruger den ti ldaglig istedet for min Cadillac som jeg skal ha renoveret til sommer, også skal BMWen sælges til fordel for en lakering og et sæt store chromeruller til Cadillacen.. smiley

Kommentér på:
Hvorfor lige ´den bil?

Annonce