{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil forsikring til 18 årig
  • #1   28. maj 2021 Ja, men det bliver sandsynligvis til samme pris som hvis han selv forsikrer den.

• #2   28. maj 2021 https://www.findforsikring.dk/bilforsikring/bilforsikring-ung/

I ovenstående link kan du bla læse dette :

Kan jeg tegne bilforsikringen i mine forældres navn?
    Du må ikke købe en bil, hvor du skal være den primære bruger og så får dine forældre til at forsikre bilen. Det er ulovligt og betegnes som forsikringssvindel, der kan straffes med fængsel. Herudover betyder det også, at hvis du kommer ud for en ulykke, hvor forsikringssvindel opdages, er du ikke dækket og skal betale skaderne selv.
    Samtidig opnår du heller ikke i perioden anciennitet, så du senere i livet kan få en billigere bilforsikring.

• #5   28. maj 2021 Den bedste mulighed for rabat er nok hvis han kan få en forsikring igennem jeres egen forsikrings, tænker jeg.
    Ellers er Alka i den billige ende.
    Men som der er skrevet så får han det nok ikke billiger ved at stå som bruger og dig som ejer, så han kan lige så godt selv stå som ejer.

• #7   28. maj 2021 Hej.
    Jeg kan anbefale lige at ringe til FDM forsikring. Begge mine drenge har fået bilforsikringer der til omkring 4000,- på deres første biler. Jeg er derfor også selv flyttet til FDM, mener jeg giver 3300-3500,- for kasko incl. vejhjælp på min gamle A6.
    Mvh. Gert

• #9   30. maj 2021 lidt sjovt da jeg er hos Tryg og FDM samarbejder med Tryg og hos FDM skal jeg give 30kr mere pr måned end jeg giver nu (samme dækning).

#6 hvilke forsikringsselskab bruger du da ?

• #10   31. maj 2021 #9 lyder mærkeligt smiley

Min gamle fabia i galleriet skulle jeg betale 490 kr./md hos fdm og omkring 700 hos tryg. Med deres super dækning det vil sige fuld kasko, vejhjælp, parkeringsskade osv
    Selvrisiko på 1100 kr.
    Årlig kørsel op til 25.000km

Nuværende bil
    Octavia rs 2.0 tdi 170hk fra 2008 med dsg
    Samme dækning som min fabia betaler jeg 630 kr hos fdm, hos tryg fik jeg prisen omkring 850 kr.

• #11   31. maj 2021 Ja der er ikke den store sammenhæng i priser, ikke engang fra samme selskab.

Kommentér på:
Bil forsikring til 18 årig

Annonce