{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
299 visninger | Oprettet:

Peugeot 206 ledninger til forlygte + ABS lyser {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have synet min Peugeot 206 om noget tid, og vil derfor gerne gøre den klar til syn. Desværre har tidligere ejer af en eller anden grund klippet ledningerne over til positionslygterne. Er der nogen der ved hvor (eller om) man kan få fat i et sæt nye ledninger til forlygterne?

Desuden lyser ABS lampen også, og da jeg sidst havde hjulene af, kunne jeg se, at der hang en eller anden form for tråd på venstre bremsekaliber i bag. Er der nogen der har en ide om hvad det er, og om det kan det være grunden til, at lampen lyser?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206 ledninger til forlygte + ABS lyser
  • #1   20. dec 2022 bum bum bum peugeot el fejl frem med brandslukker hahaha


    ej lige den med lygten er nok fordi fatning til pæren sidder fast så tossen har bare klippet ledninger da han skulle have lygten af du skal have fundet de to ledninger og sat dem sammen igen oh den tråd du har fundet ved hjulet er det ikke en ledning også for så mangler du en sensor men de burde da pinge ud med abs fejl i info display hver gang du startet den det gjorde min fars 406 det var så styrboks og el net som skulle skiftes så den røg til de evige jagt marker også har han købt en 206 i stedet


  • #2   22. dec 2022 Ingen syn med abs lampe, tror det er ledning til føler.
    Ledninger købet du ved auto ophug


Kommentér på:
Peugeot 206 ledninger til forlygte + ABS lyser

Annonce