{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. syn {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige været over og købe min en bil, bilen bliv købt som uden plader og uden syn, men var lige inde på biltovet.dk og bilsyn.dk der er lige noget som jeg ikke fatter helt og håber på at i kan hjælpe mig.

Inde på bilsyn.dk står der.

Bookingnr: *******
Reg.nr: ******
Stelnr og fabrikat: WVWZZZ17*******62, VW, bil
Synsopgave: Psyn 1.gangssyn Personbil M1
Synstid: Fredag 09-11-2007 kl. 15:00, Synstid bekræftet

Og inde på biltovet.dk står der.

Registreringsnummer: ******
Betegnelse: VOLKSWAGEN GOLF -
Type: Personbil
Stelnummer: WVWZZZ17*******62 (?)
Typegodkendelsesnummer: (intet)
Dato for første indregistrering 14-07-1983
Dato for seneste godkendelse ved syn: 03-11-2005
Dato-udgangspunkt for kommende periodisk syn: 14-07-1983
Til periodisk syn hvor ofte? Periodisk syn hvert 2. år fra det 4. år

Hvornår der det lige den skal til syn, får jeg har bare den opfattelse at den er inkaldt til syn her og nu, og datoen er gået over, eller kan jeg bare gå ned og få plader på den imorgen også køre den til syn inden den. 09-11-2007.

Godt nok er det kun små ting som skal laves på bilen som max tager 1 dags tid, men har ikke bil på mig lige nu så det kunne være rart at have noget at køre i.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. syn
  • #1   4. okt 2007 Den 9/11-2007 skal bilen være synet, så du kan saktens sætte plader på og så køre til syn, medmindre at pladerne har været pillet af i mere end 1 år, så skal den til syn først.



  • #2   4. okt 2007 >>Dato-udgangspunkt for kommende periodisk syn: 14-07-1983 <<

    Nix - den skulle have været synet senest den 14-07-2007


  • #3   5. okt 2007 Jeg siger pænt tak for svarende, fandt ud af at selve syns datoen var gået over, skulle havde været til syn inden den 14-07-1983 får jeg kunne få plader på den.

    Men får den synet på mandag, var ikke så meget der skulle laves som jeg havde tror.


Kommentér på:
Spørgsmål ang. syn

Annonce