{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Træning, Hvordan gør I andre ?? {{forumTopicSubject}}

Vi har jo hver vores måde at træne på, for at få nogle fornuftige resultater udaf antrengelserne.

Personligt træner jeg selv hver 2 dag (man-, ons- og fredag)

Opvarmning : 12 min. på sadlen på programmet 'Random hill'.

Derefter bliver der trænet hele overkroppen ved forskellige øvelser, ryg, nakke, mave x 2 (eftersom det er en stor muskelgruppe, der godt kan klare at blive "tæsket" lidt ekstra), biceps, triceps, "vingerne", og lårene får skam også lov (benene skal jo ikke glemmes).

Øvelserne bliver gentaget 4 gange á 12 gentagelser, den sidste, fortsætter jeg så med, indtil det gør hamrende ondt.

Derefter er der 10 min. udstrækning, hvorefter jeg køber 2 proteinshakes, inden jeg smutter i bad. Grunden til at jeg allerede drikker dem på det tidspunkt er, at kroppen er op til 8 gange mere modtagelig for proteiner, indenfor de første 15 min. efter træning.

Men jeg er så ikke fanatisk, på den måde, at jeg hele tiden kigger på varedeklerationerne, inden jeg smider det i indkøbsvognen, men spiser selvfølgelig meget tit frugt, gerne 5 skiver fuldkornsbrød til middag med div. pålæg, altid en med fisk.
Hvad angår drikkelse, så er det juice og vand der er på menuen, dog drikker jeg en enkelt el. 2 kopper kaffe på arbejdet.

Hvordan gør I, og hvad har I af foreslag til os andre (evt dem der gerne vil igang) ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning, Hvordan gør I andre ??
Kommentér på:
Træning, Hvordan gør I andre ??

Annonce