{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Damen et år til USA (Au Pair ) {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge.

Så sidder jeg lidt med knuder i maven. Min gamle og pige og jeg har fundet sammen igen (igennem 6mdr, hvor var on and off! - 3år bag oss sammen ) .
Hun blev student for nogle uger siden på Handdelsskolen, og har hele tiden snakket om at holde et sabbart år og ville rejse lidt.

Hun står nu og tænker på at blive sendt afsted til USA, som Aupair pige i 6mdr eller et helt år! Det er self. noget der trykker mig en hel del alligevel!
Intet er sikkert endnu og hun har heller ikke selv tænkt det fuldstændigt igennem. Men skal til informertions møde på tirsdag i Odense.

Det er sku lang tid, bare 6 mdr. Uden at se hinanden og endnu længere tid, med 51uger ?
Det er noget af en fisk at sluge, selvom jeg hele tiden vidste hun ville afsted og opleve noget. Havde jeg så regnet med at vi kunne havde taget sammen afsted ( Jeg måske tog orlov fra jobbet ) og vi drog afsted og oplevet en masse og fik prøvet grænser af.

Er der nogen af jer, der har prøvet nogen lingende ?

Hvis det virkelig henner, at hun tager afsted ( Som hun er MEGET usikker på .. ) så vil jeg arbejde igennem ( Rejsemontør ) og få nogle knaster ind, så jeg kan komme over og besøg hende!

Håber i vil hjælpe en ung mand, med at hive humøret bare lidt op - nu hvor han er startet på ferie...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Damen et år til USA (Au Pair )
Kommentér på:
Damen et år til USA (Au Pair )

Annonce