{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er dette et godt kamera?
  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #1   15. aug 2008 kommer vel an på hvad det skal bruges til ?

jeg købte i 2007 ikke mindre end 5 cams førjeg fandt et som kunne alle de ting jeg sku bruge, bla foto i tusmørke og knipse hunden i bevægelse smiley

men kan ikke huske navnet på det, prisen var knap 2.000 på tilbud

men du skal først beslutte dig for hvad du skal bruge det til, som hobby cam er det garanteret mere end ok smiley

• #2   15. aug 2008 Det er kun til "hobbybrug" dvs. barnet, bilen, ferier, osv osv. Men gerne i så god kvali. som muligt...!? Der er evt. ikk link, til billeder der er taget med dette kamera!?

• #3   15. aug 2008 Vil lige komme med et indspark ...

Jeg har HØRT relativt meget dårligt om pixmania ... smiley

• #4   15. aug 2008 Du kan lige så godt købe et G7 - sådan et har jeg... Der er ikke rigtigt nogen forskel.

Den største ulempe ved G7 / G9 er, at linsen ved makro eller tele skygger for blitzen - og det giver en skygge i nederste højre hjørne, som kan være ret træls!

http://www.dpreview.com/reviews/canong9/

• #5   15. aug 2008 B A Y

Hvad da!? Men ser nu heller ikk ud som det er "kvali" HS, nu du bringer det op. Men dog stadig MEGET billigere end mange af de andre steder...

• #6   15. aug 2008 Hvor mange MP er et G7 på!? Og har det også 6x zoom?

• #7   15. aug 2008 P.S: DPreview er meget "pro canon", og deres site indeholder ikke rigtigt negative udtalelser om canon - hav det lige med, når du kigger samples fra G9 smiley

Billederne af min 206'er er skudt med G7 - men BG's system nedsætter kvaliteten en del ;-|

• #8   15. aug 2008 Det er - mig bekendt - noget med, at det ikke er et dansk firma eller sådan noget. Det har været i sådan et Kontant-agtigt program engang, hvor en masse havde bøvl med både at få varerne og at få penge tilbage for defekte varer...

Mere kan jeg ikke uddybe det smiley

• #9   15. aug 2008 G7 har 10MP og et zoom på 6x - ligesom G9. Eneste forskel er hastigheden på zoom & focus. Men du skal ikke gå op i MP, for jeg har taget billeder af højere kvalitet med mit gamle IXUS 430 (4MP), end jeg har taget med mit G7.

Sammenlignet med konkurrenterne, er G7/G9 er rigtigt godt valg. Men som det også tidligere er nævnt, så ville jeg overveje behovet. G7/G9 er en mellemting mellem kompaktkamera & SLR-kamera, og der er ikke super godt til hverken det ene eller det andet.

Skal kameraet bruges til feriebilleder, så find et kompaktkamera med færre indstillingsmuligheder. Skal kameraet bruges til semi-pro (eller pro) billeder, så køb et digitalt SLR (D400 etc.). Hvis du ikke ved, om du har brug for et rejsekamera, eller et digtalt SLR, så er Gx lige netop det du søger, da det giver mulighed for at lege med de avancerede funktioner.

• #10   15. aug 2008 Det er nok for mig... Skal IKKE handle med sådan nogle fuskerfirmaer!

• #11   15. aug 2008 Jeg giver "B A Y" ret, pixmania benytter paralell-import, og det betyder, at der ikke ydes garanti & reklamation fra producenten. Og pixmania er ikke just kendt for at være specielt villige til at reparere defekter på deres egen regning :-|

• #12   15. aug 2008 hvad med et sony, er meget godt tilfreds med mit

• #13   15. aug 2008 Canon IXUS, de nye modeller kan erhverves rimeligt billigt, jeg købte mit for 3 år siden og det tager super gode billeder.... Et meget fint lille kompakt kamera smiley

• #14   15. aug 2008 Det jeg er lidt ude efter, er et kamera til MAX 3k, der hele billedet skarpt, hvis I forstår. Ikk bare det man fokusere på, men også det uden om...!? Er det umuligt at få til den pris...!?

• #15   15. aug 2008 Der findes ikke kameraer, der kan fokusere mere end på en ting, idet kameraer kun har en linse. Det er op til dig som fotograf at gøre billedet skarpt over en bred kam.

• #16   15. aug 2008 Hmm, ok... jeg må li tjekke op på det. Men det Canon jeg linker til, er så "godt" kamera til både semipro, og hobby kamera!? Dvs. mit behov. Hvis jeg har forstået det rigtigt...?

• #17   15. aug 2008 Det er et godt kamera at øve sig med, idet det har (næsten) alle funktioner både fra kompaktkameraer og fra SLR-kameraer.

Men et kamera tager ikke bedre billeder, end den der betjener det smiley

• #18   15. aug 2008 Ok, forstået;) Men er Sony Cyber Shot så ikk bare vejen frem for mig...!?

Kommentér på:
Er dette et godt kamera?

Annonce