{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu må det fandeme være nok!!!!!
  • #1   21. jan 2009 Jeg er selv ikke-ryger.. Faktisk har jeg astma smiley .. Men det der er alt for langt ude..

  • #3   21. jan 2009 Tættere og tættere på diktatur

  • #4   21. jan 2009 smøger er et dødpind, hvorfor putte tjære og kulilte i ? som vi dør af .. hvorfor ikke putte noget i som ikke er skadeligt ? smiley

  • #5   21. jan 2009 mrshuffle - der er jo faktisk os kakao pulver i, men der er der sq ikke mange der ved smiley

  • #7   21. jan 2009 man må jo bare lade være med at ryge... Bare der ikke kommer drunk forbud...

  • #8   21. jan 2009 De er så Kloge.... Det er jo til grin i danmark....

  • #9   21. jan 2009 hvad nu hvis børnene også ryger? ;P ej, det sku for langt ude

  • #10   21. jan 2009 Ja det kan ikke passe, at de skal bestemme hvad man skal gøre i sit eget hus.

    Dog vil jeg sige at man er et svin hvis man sidder og ryger op i hovedet på børnene!
    Mine forældre har altid gjort det


  • #11   21. jan 2009 glæder mig til den dag politiet står uden for min dør og siger : "luk op, de politiet, vi ska lugt te' din gardin xD

  • #12   21. jan 2009 Thomas, nu det jo kun fordi du ik er en ryger, at du komer med sådan en kommentar..
    det er jo klamt det der (jeg er ikke ryger). men de skal sgu bare passe dem selv og lad folk ha deres frihed.


  • #13   21. jan 2009 hehe Thomas (volvo) ja og bagefter alt handle med alkohol og bagefter alt højt musik....

    og alt farverigt tøj...


  • #14   21. jan 2009 læs nu artiklen ordentligt, den nuværende minister vil IKKE forbyde rygning i eget hjem...

    men synes nu også at tobak skulle forbydes ved lov, det er sundhedsskadeligt og koster ufattelig mange dødsfald om året for ikke at nævne regningen for diverse indlæggelser osv osv


  • TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #15   21. jan 2009 Tja nu har jeg boet i et hjem hvor begge mine forældre røg og da min bror blev 13 begyndte han også så kan sagtens følge det forslag for det er træls at komme nogen steder hen og siger man lugter af røg, fordi ens tøj stank af det

  • #16   21. jan 2009 Kunde sku være nice. så slap man for den pisse lugt når man kom på besøg hos folk..

    Er rygere slet ikke klar over hvor meget det stinker og hænger i alt??

    Det med at det er sundheds skadeligt er sku lige meget, Det må rygere sku selv om. MEN bliver de syge senere i live er det så bare ærgeligt. Så må de sku selv betale... Det kan sku ikke være rigtigt at jeg som ikke ryger skal betale for skader rygere har forvoldt på dem selv...


  • #17   21. jan 2009 Hvad er dk ude på? Den danske regering bliver VED og VED med regler og afgifter indtil der ikke er flere dødsfald i landet eller hvad?

    Tumpede regerings magt.


  • #18   21. jan 2009 Man kan godt mærke at vores såkaldte liberale regering har lavet så mange forbud de sidste par år at de efterhånden kan slippe afsted med alt. Enten skal de droppe alle de halve forbud og lade os ryge. Ellers må de forbyde tobak helt. Er så træt af deres dobbeltmoral. Alt i det her fucking land er efterhånden bare en pengemaskine.
    For de forbyder sgu aldrig tobak. For så får de jo ikke deres skjulte skat ind over afgiften


  • #19   21. jan 2009 nu har vi jo haft den her rygedebat nogen gange her inde, jeg har altid sagt, bare vent før eller siden vil det blive helt ulovligt at ryge i Danmark mange troede ikke på mig, mon de er så småt begyndt nu ?

  • #20   21. jan 2009 Der er jo allerede masser af steder hvor man ikke må ryge, lejelejligheder, hele opgange i boligbyggerier osv. så det er ikke helt nyt ;0)

  • #21   21. jan 2009 det lige så dumt som internetcensur.. længe leve dk..

  • #24   21. jan 2009 De skulle hellere sende udenlands arbejdskræft hjem... Men staten er jo seriøst blinde.

  • #25   21. jan 2009 Tror snart vi rygere skal lave en forening for rygernes fremme, og gøre stor modstand mod flere forbud.

    Vi rygere har satme også rettigheder i det danske samfund, og vi bidrager jo til statens velbefindende med de afgifter der er på tobakken.


  • #26   21. jan 2009 jamen lad da rygerne begå selvmord hjemme hvis det er det de vil.... smiley

  • #29   21. jan 2009 Citnez &
    teksten er jo læst. men derfor kan der jo godt diskuteres om deres ide.
    vi ved jo alle det er pattebørns diktatur vi har i dk, hvis der ikke bliver sagt ja første gang, så bliver de jo bare ved til der gør.


  • #30   21. jan 2009 Det er jo på ingen måde regeringens forslag - det er ikke engang et lovforslag der er fremme.
    Der er blot tale om et debatoplæg fra en regelelskende sundhedsapostel!

    Problemer løses ikke altid bedst gennem lovregulering på det givne område, men derimod kan holdningsbearbejdning være den rigtige løsning.

    Jeg er ryger - men jeg ryger ikke i nærheden af børn eller hos ikke-rygere, det handler blot om god opførsel og pli.

    Og som flere andre siger: Er alternativet til den nuværende regering bedre? DET tror jeg ikke folk ønsker at se konsekvensen af!


  • #31   21. jan 2009 Hmm.. kommer til at tænke på hvad det næste så bliver.

    Kan forresten ikke forstå hvorfor det er så forhadt at være ryger (når man vel at mærke er en hensynsfuld en af slagsen), når alkohol er fuldstændig accepteret.

    Jeg ved hvor meget alkohol kan gøre skade, selv i ellers velfungerende familier.

    Men lad os da forbyde al sjov, nu vi er i gang. Forbyd smøger og koffein, og se så hvor veloplagte folk de ender med at blive... :-S



  • #32   21. jan 2009 Ja lad os endelig lade politikerne styre hvad vi må i vores eget hjem, ligesom internet udbyderne bestemmer hvilke sider vi må bestemme - vi kan også bare omdøbe Danmark til Lille-Kina nu vi er igang.
    Fy for satan i helvede hvor vil jeg håbe at småligheden ikke skal skrabe endnu en sejr i hus.


  • #33   21. jan 2009 ja.. cigaretter er farlige osv osv. Det er princippet i det. Så skal de i stedet lave total ryge forbud i hele landet.. med det vil de heller ikke så får de jo ingen afgifter..

    Det er princippet i at de begynder (det skal nok komme engang) at blande sig i hvad folk må og ikke må derhjemme.

    Alle ikke rygere:

    Ville i finde jer i at få vaskeforbud i weekenderne.
    Eller hvis det bliver forbudt at have mere end 4 lamper tændt på en gang osv..


  • #34   21. jan 2009 Helt enig med PEU..

  • #35   21. jan 2009 ==MB= =S-SJ== - så er det vel også forkert, at folk der kører pænt skal betale for, at der er idioter der kører med hovedet under armen. De skal vel også have lægehjælp?

    Eller at sunde mennesker skal betale for behandling af overvægtiges følgesygdomme?

    Kunne blive ved..


  • #36   21. jan 2009 De gør fandme mere ud af at få folk til at stoppe med at ryge smøger end hvad de stiller op inden for nakoen som bare for lov til at flyde ind i landet det da ikke skruet helt normalt sammen, så må vi måske snart heller ikek få os en øl... det giver jo skrumpe lever.. :S

  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #37   21. jan 2009 nu er vi snart 10 gange længere ude end pinligt

  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #39   21. jan 2009 men nu er det jo ekstarbladet... og fra deres historier til virkelighed er der da heldigvis langt

  • #40   21. jan 2009 hvis det skal forbyders at ryge i eget hjem skal det også laves lov om at alle biler ikk kan køre mere end 90 og børn under 25 ikk må føre bil uden en voksen

  • #41   21. jan 2009 nu strammer de den satme lige lidt,ryger godt nok ikke selv, men hvis man gør må man da selv bestemme om man ryger i sit hus. det ender med man heller ikke må ryge udenfor, kun i små områder rundt omkring. hold kæft det ring

  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #42   21. jan 2009 er heller ikke ryger, og har astma osv, men det med at man ikke må ryge på værtshuse og diskoteker har jo fucked næsten alle stederne fuldstændig op... de steder hvor man før kunne sidde er mange steder lavet til rygerum.
    til gengæld kan man så lugte alle defolk der render rundt og sveder, samt det folk vælter på gulvet m.m i stedet... IK FEDT!!!!


  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #43   21. jan 2009 eneste grund til at alkohol ikke er forbudt, er pga at carlsberg er en kæmpe indtægtskilde for landet.....men det stopper jo nok når folk engang får nok, og så ender det med borgerkrig istedet

  • #44   21. jan 2009 ja det ender sikkert også med man ikke må ryge på værtshuse og dicoteker ...

  • #45   21. jan 2009 Nej men hvis folk vil til at bestemme hvad man må og ikke må i Folks private hjem må de jo også betale dem det det koster at bo der... Det jeg slider for at tjene til og har ærligt og redeligt købt for mine surt optjente penge vil jeg nu også selv bestemme reglerne i. Heldigvis er vores kære sundhedsminister ikke med på ideen...

  • #46   21. jan 2009 Nej jeg er ikke ryger, men synes da stadig det er helt fint at man kunne ryge på bare og diskoteker, men jeg må ærlig indrømme jeg er glad for man ikke må ryge der, hvor jeg spiser, der er ikke noget mere ulækkert end rygere der blæser røg i hovdet på en når man sidder og spiser en god bøf.

    Synes det er okay der er nogen grænser for, hvor man må ryge og ikke må ryge, men det skal heller ikke være sådan man slet ikke må. forbyde det i eget private hjem er helt forkert. Det er en frihed at ryge og folk skal havde den "nydelse" lige så vel at jeg kan gå i køleskabet og snuppe en kold tuborg.


  • #48   21. jan 2009 Hjælp til Rygestop
    Passiv røg dræber! Prøv Zonnic mundspray.
    www.zonnic.dk


  • #49   21. jan 2009 hehe.. Fin reklame der kører i bunden til sådan et emne her!

  • #50   21. jan 2009 så vidt jeg læser i artiklen, så står der er det er i hjem med børn de godt kunne tænke sig at forbyde det..!!!

    og er det ikke også fair nok..

    hvis jeg er hjemme hos nogle rygere, så har jeg selv mulighed for at gå min vej, hvis jeg ikke vil acceptere passiv rygning..

    men har børn det.. kan små spædbørn bare gå sin vej.. NEJ..
    hvorfor skal forældre bestemme over deres børns sundhed, ved at medvirke til passiv rygning...
    det er skadeligt.. og specielt for spædbørn.. og JO.. rygning i hjem med spædbørn SKAL forbydes...

    hvis i sad i en bus, og en drukkenbolt sætter sig ved siden af jer, og slår en ORDENLIG prut.. vil i bare blive siddende..???
    eller vil i finde et andet sæde..

    jeg er sikker på at i ville finde et andet sæde...
    men har små børn den mulighed i et rygerhjem..???


  • #51   21. jan 2009 Blank ! :
    Der er selvfølgelig noget rigtigt i det du skriver med at børn ikke selv kan gå sin vej men igen synes jeg det hele bliver så ensporet og gør rygere til dumme. Det er de færeste forældre der puster røgen lige i snotten på det søde lille barn der ligger så sødt i sin vugge... Man skal ikke til at have regeringen til at bestemme sådanne ting i folks private hjem... Jeg tror sagtens at folk selv kan finde ud af at gå ind på kontoret feks hvis barnet ligger i stuen. Alt går op i ryging og efterhånden skal folk til at slappe af og ikke være så fanatiske og finde sig noget andet at gå op i end hvad deres medmennesker skal gøre for at blive et bedre menneske.


  • #52   21. jan 2009 Allan T P

    men eftersom det ikke er ALLE forældre som viser hensyn, jamen så går det udover ALLE..

    på samme måde, som at man i 70'erne lavede fartgrænser på vejene, da ikke ALLE forstod at vise hensyn, så gik det udover alle..!!!

    og sådan er det med rigtig mange ting.. og i mange lande..

    det er enkelte personer, som er skyld i begrænsninger og diktatur for alle.!


  • #53   21. jan 2009 det kan de glemme alt om godt nok er jeg og kæresten ryger men ryger ikke indenfor eller i bilen eller noget kun udenfor i regn storm sne osv osv har gjort det i snart 9år og bliver ved med det . vores gæster ryger også udenfor ellers kan de bare smutte vores hus vores regler . grunden til vi ryger udenfor er ikke kun på grund af børnene også den lugt og det svineri der følger med at ryge indenfor.

  • #54   21. jan 2009 Blank ! :
    Ja de kan også fint lave fartgrænser og masser af andre ting pga enkelte personer der ikke kan finde ud af det når der er offentlige steder... Men at begynde at trække regler og love ned over hovederne på folk i deres PRIVATE hjem - Det er at gå en tak for langt og det skal man ikke begynde på. Ihvertfald er det ikke sikkert de vil blive overholdt i mit hjem. Konens og mit hus... Konens og mine regler!


  • #55   21. jan 2009 Allan

    så du synes også det er unfair at du ikke må tæske din kone, eller slå hende ihjel..???

    for det er jo dit hjem, så dine regler..???


  • #56   21. jan 2009 Amen da... Seriøst... er det dit argument??

    Det er generelt man ikke må tæske andre eller slå ihjel... Det må man ingensteder... Så selvfølgelig må man da heller ikke det hjemme...


  • #57   21. jan 2009 Den dag staten betaler afdrag på MIT hus, skal jeg nok holde med at ryge..

  • #58   21. jan 2009 Nu er danmark jo ikke det eneste land der har indført rygeforbud. England, USA, Frankrig. you name it.

    Citnez &

    Jeg tror nu ikke danmark har råd til at få andre til magten i denne finans tid. Tænk hvis SF eller Enhedslisten kunne komme på posten. Så gik vi sku fallit smiley


Kommentér på:
Nu må det fandeme være nok!!!!!

Annonce