{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

hjælp med lån {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen jeg er kommet i en lidt skod situation, min roomie er stukket af med 2 mdrs husleje og nu står jeg for at blive smidt ud....

Jeg har fast job og indtægt men står desværre i RKI er der nogle af jer der har en god idé til hvordan jeg skaffer 20 kilo idag nu og her?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp med lån
  • #2   2. mar 2009 Har du snakket med banken? Og hvorfor i alverden skal du bruge 10.000 til 2 mdrs. husleje.. Det er da meget

• #3   2. mar 2009 Du må dæleme sidde dyrt hvis din lejlighed koster 10k om måneden... DAMN.

• #4   2. mar 2009 ikke for at være sjov eller noget... Men kan da godt forstå din roomie er stykket af hvis huslejen er 10000 om måneden

• #5   2. mar 2009 Bare tag ned i banken med hue på og sig du skal have nogle penge... Nævn måske noget om en bomb mens du er der... Så får du sikker en del penge... Og det kan være du ikke behøver at betale dem tilbage igen hvis du er heldig..:P

• #6   2. mar 2009 Sidder med en husleje på 8.400 om måneden så er der røget lidt renter på så knap 20.000 kr for to måneder passer altså;)

Det er jo ikke meget når man er /var to til at betale.

• #7   2. mar 2009 Det er vel kun ½ delen af huslejn han er rendt med for de 2 måneder? 40k i husleje, håber du bor i sus og dus hehe...

Nå til emnet, så er din bank nok den største chance evt citibank.dk eller lignende men de koster knapper i renter

• #8   2. mar 2009 Jeg tror du er rigtig fucked. din bank låner dig sku ikke penge til din husleje. Og slet ikke hvis du står i RKI. Du må hjem til mor og far og tigge om et lån

• #9   2. mar 2009 der er nogle internet sidder der låner penge til dig hvis du er over 25 også selv om du står i RKI..

søg på google... lån ... men renten er nok ikke den nemmeste

• #10   2. mar 2009 Takker for alle jeres henvendelser men har lige talt med banken og det er slet ikke muligt ( skod danske bank)

Alle andre hjemmesider har jeg også prøvet efterhånden, men det der RKI er sku godt nok en større hæmsko en jeg regnede med

• #11   2. mar 2009 Hvis din roomie står på kontakten, så er det ikke dit problem.. udlejer kan ikke smide dig på porten, hvis du har betalt din halvdel.

Hvis din roomie ikke står på kontrakten er det ris til egen røv, desværre

• #14   2. mar 2009 smslån smiley

• #15   2. mar 2009 Nicolai... jeg forstår dem også godt, men altså det er jo en ekstrem situation;)

Kong H tak for tippene men de giver afslag også:(

• #16   2. mar 2009 Søren J.
    Har du på noget tidspunkt kontaktet din udlejer, og fortalt dem hvad årsagen til at du ikke har indbetalt din husleje er, og fortalt at du desværre ikke har pengene nu, og spurgt om det ikke er muligt at få en afdragsordning, som du har en mulighed for at overholde?

• #17   2. mar 2009 Søren J - Ikke for at være lyseslukker, men prøv lige at tænk dig om 2 sekunder. Hvorfor siger banker, hurtig banker og diverse gangstere nej til at låne dig penge?

Fordi de ikke vil tabe deres penge..
    Fordi du står i RKI, altså ikke betaler tilbage
    Fordi du skylder her, der og alle vegne

Kunne det måske være en god ide at komme ud af den lejlighed? Find et lille værelse til 2.000 om måneden. Vær en mand og få ryddet op efter dig. Når regningerne som er indberettet til RKI er betalt, så bliver du slettet, kvit og frit.

Det er jo ikke fordi bankerne ikke kan li dig. De gider bare ikke miste penge, og det kan man jo ikke fornægte dem i... vel?

• #18   2. mar 2009 Jeg fatter simpelthen ikke folk der gældsætter sig. LÅN = BIL og HUS og ikke andet...

• #19   2. mar 2009 Søren G

ja jeg har talt med ham idag og han var iskold sagde at det var en dårlig undskyldning,

Så jeg er totally fucked

• #20   2. mar 2009 Ævv det er squ surt, når det går sådan, håber det bedste for dig smiley

• #21   2. mar 2009 Dennis A...

Jeg er jo godt klar over det er en lorte situation jeg står.

Tro mig jeg skal også ave styr på det hele det er slet ikke fedt at havve den her slags hænge partier.

• #22   2. mar 2009 Må jeg spørge om du vil svare på mit spørgsmål?

• #23   2. mar 2009 jesper s.

se det er mit navn der står på lejekontrakten desværre så jeg hænger på den

• #24   2. mar 2009 Ja, det er noget pis.. , men et lån vil jo kun skaffe dig udsættelse på et par md..

• #25   2. mar 2009 Jesper S

Nej det ville nemlig ikke så kunne jeg jo søge bolig imellem tiden det er lidt svært når man ikke ved om man er købt eller solgt

• #26   2. mar 2009 Søren J - Hvis jeg var dig ville jeg spise lorten i dag, i stedet for i morgen eller om 2 måneder. Den smager ikke bedre af at ligge i solen og stege. Hjem og bo hos mor og far, eller find det studieværelse som jeg skrev om tidligere.

Hvis din lejer er iskold, så kan det jo være perfekt at komme ud nu. Det kan være du slipper for at skulle betale alle mulige lorte gebyrer for malere osv osv hvis du er lidt heldig.

Når det er gjort så er det med at lave nogle cash og lad vær med at bruge dem på pizza, lotto og benzin. Hvis du har fast arbejde, og tager dig selv i nakken, kan du få alle de regninger ud af verden på 3-4 måneder, men det kræver diciplin. Ingen biograf, junk eller byture.

Kommentér på:
hjælp med lån

Annonce