Opstart af eget firma {{forumTopicSubject}}
Jeg fik for nogle dage siden en sindsyg god idé (syntes jeg selv).
Dog er jeg ret usikker på om idéen findes allerede, og om jeg i så fald må bruge den.
Så jeg kunne utroligt godt tænke mig at vide hvor jeg evt. skal henvende mig, for at teste om det er noget jeg burde føre ud i livet.
Pt. er jeg ret hemlig omkring mit projekt, da jeg næppe vil have nogle som "kopier" min idé.
Men i store træk, skal de være en service, som ALLE danskere vil have gavn af. Kræver dog ikke meget plads, men et kæmpe kunderegister. (er det evt. noget der findes gratis et sted på nettet)..?
Skal lige siges at jeg har prøvet at søge lidt på nettet om min idé er brugt, men det ser det ikke ud til. Men nogle der kan hjælpe mig videre..?
-POPP-
mar 2004
Følger: 36 Følgere: 36 Emner: 91 Svar: 1.951
Og så er det bare at tage den videre derfra
feb 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 41 Svar: 432
dec 2005
Følger: 6 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 129 Svar: 487
Jimmi J ---> Må jeg lige prøve.
L E --> Det er jeg heller ikke sikker på, men kan prøve ad.
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 250 Svar: 12.746
feb 2007
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 29
men som en af de andre nævner her, så er amino et kanon godt sted at starte hvis du har brug for vejledning. Jeg bruger det flittigt. Et andet sted er www.startvaekst.dk som er et offentligt sted som hjælper iværksættere.
Nogle må du jo lufte ideen for, selvom man gerne vil holde det så hemmeligt som muligt. Begynd med familie og venner og find ud af om de syntes ideen er ligeså god som du syntes.
apr 2007
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 81
Opstart af eget firma