{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

Opstart af eget firma {{forumTopicSubject}}

Jeg fik for nogle dage siden en sindsyg god idé (syntes jeg selv).

Dog er jeg ret usikker på om idéen findes allerede, og om jeg i så fald må bruge den.
Så jeg kunne utroligt godt tænke mig at vide hvor jeg evt. skal henvende mig, for at teste om det er noget jeg burde føre ud i livet.

Pt. er jeg ret hemlig omkring mit projekt, da jeg næppe vil have nogle som "kopier" min idé.

Men i store træk, skal de være en service, som ALLE danskere vil have gavn af. Kræver dog ikke meget plads, men et kæmpe kunderegister. (er det evt. noget der findes gratis et sted på nettet)..?

Skal lige siges at jeg har prøvet at søge lidt på nettet om min idé er brugt, men det ser det ikke ud til. Men nogle der kan hjælpe mig videre..?

-POPP-

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstart af eget firma
  • #1   5. maj 2009 Du skal jo først snakke med patent kontoret, og høre om ideen allerede findes...
    Og så er det bare at tage den videre derfra

• #2   5. maj 2009 Spørgsmålet er om din idé er noget man kan tage patent på..

• #3   5. maj 2009 Chris H ---> Har jeg prøvet smiley

Jimmi J ---> Må jeg lige prøve.

L E --> Det er jeg heller ikke sikker på, men kan prøve ad.

• #4   5. maj 2009 www.startfirma.dk

• Per K
    Per K Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 29
    #5   5. maj 2009 om ideen er brugt eller ej, er ikke så afgørende, men det afgørende er om der findes et marked for det. Hvis du ikke umiddelbart kan finde det på google, så er det nok ikke fordi der indtil nu er lavet den store forretning med det. Det kan skyldes at du er den første der er kommet på den eller at der nogle store problemer i at få ideen gennemført.

men som en af de andre nævner her, så er amino et kanon godt sted at starte hvis du har brug for vejledning. Jeg bruger det flittigt. Et andet sted er www.startvaekst.dk som er et offentligt sted som hjælper iværksættere.
    Nogle må du jo lufte ideen for, selvom man gerne vil holde det så hemmeligt som muligt. Begynd med familie og venner og find ud af om de syntes ideen er ligeså god som du syntes.

• #6   5. maj 2009 Tjaeh at få fat i kunder er jo det alle jager, så du får ikke fat i et stort kunderegister gratis, nok tværtimod, er det latterligt dyrt.. Men det er hårde tider at starte firma op. alligevel ønsker jeg dig pøj pøj med det..

Kommentér på:
Opstart af eget firma

Annonce