{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

JS79
JS79
Følgere: 26 Biler: 12 Emner: 220 Svar: 7.561

Hjemmeside ris/ros {{forumTopicSubject}}

Dette er ikke et forsøg på reklame, da indholdet ikke på nogen måde henvender sig til ret mange af BGs brugere.

Jeg har sammen med en kompagnon en IT speciallist virksomhed og har lavet en hjemmeside dertil, jeg er ikke verdens dygtigste til design og lign. og det er heller ikke en af de kompetencer jeg udbyder.

Når man sidder med meget få øjne fokuseret på en ting, så bliver man ofte blændet og overser små fejl osv.

Er der nogle venlige sjæle der vil komme med deres uforbeholdne mening om siden, her tænker jeg på:

Design
Indhold
Sprogbrug
Sammenhæng
Forståelse af indhold
Overskuelighed
etc.

PS: forsidebilledet skifter random for hvert besøg (eller ved opdatering af siden (F5))

Husk på at siden henvender sig til små og mellemstore virksomheder og ikke som sådan til private, derfor er designet med vilje simpelt, overskueligt og lidt "business kedeligt"

På forhånd tak.

Link:

www.nyit.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmeside ris/ros
  • #1   7. maj 2009 Ret fedt design, men er dog uenig i farverne,, det er irriterende for ens øjne og sidde og se på alt det hvide på din side..

ellers fint design og fin programmering

• #2   7. maj 2009 Ser lidt forkert ud..
    http://peecee.dk/upload/view/168904

• #4   7. maj 2009 Se og få tjekket kompabilitet i alle browsere, for her i Safari er det ikke overbevisende. Finder ligeledes designet kedeligt.

• #5   7. maj 2009 lige nogen små bugs i firefox

• #6   7. maj 2009 Ja.. jeg kan se at der er bugs i bl.a FF, tak for hintet, det må jeg lige se på, det ser ikke for godt ud.
    Den er kodet til IE, men skal selvfølgelig også virke i de andre.

Designet er nok lidt kedeligt ja, men hvordan får jeg mere spræl i det, uden at business looket forsinder.

Der er meget hvid.. måske en lidt mere cremehvid baggrund udenom siden vil gavne?

• #7   7. maj 2009 bare det at du ikke har gjort den kompatibel med alle browsere gør at jeg ikke gider bruge ret meget mere end 5 sekunder på din side smiley

chrome, firefox og safari har problemer med den

• #8   7. maj 2009 Synes den ser godt ud.
    kan da godt se det er hvidt i hvidt, men vil også sige det er det.
    nem og overskuelig.

• #9   7. maj 2009 Jeg kan mest tale for det designmæssige, da det er mit hverv. Og jeg skal genre hjælpe jer emd at få e mere professionelt udseende på det. Det fejler absolut intet i forhold til så meget andet, men det kan også laves meget bedre.

En ting i skal kigge på er linjernes længde, det bliver meget tekst at sidde med, og selvom det er professionelt, og et teksttungt område, så er det en god ide at holde det overskueligt.

• #10   7. maj 2009 er det bevidst at der ikke står timepris ?

• #11   7. maj 2009 Casper H, sidder du som designer til daglig?
    - måske vi skal finde ud af noget.

Lars K, 99,9% af vore kunder benytter IE, men derfor skal det naturligvis virke i de andre også smiley

• #12   7. maj 2009 Al Bundy A, ja.. det er bevidst.

Vi ligger væsentlig under den konkurrende forretning i denne landsdel
    (uden at det betyder en lav pris, da de virkelig tar ved!!), men vi ønsker ikke at oplyse en konkret pris, da det meste er på tilbudsbasis

• #13   7. maj 2009 Tung tekst, og kedelidt farvevalg. Har du overvejet vandmærkebilleder i baggrunden? Og så skal den kunne ses i andre browsere end IE (Har jeg også altid prøblemer med). Ellers er den fornuftig nok!

• #14   7. maj 2009 Jeg har ændret en anelse på baggrundsfarven nu.

Der er en del tung tekst, men hvordan faen får jeg fortalt alt det væsentlige på en kortere tekst?

Og hvor er det den bliver for tung?

Tak for gode input smiley

• #15   7. maj 2009 det med kompatibiliteten, tar lige lidt længere at udbedre, da jeg først skal have fundet ud af hvorfor de andre browsere ikke forstår koden på samme måde som IE og hvor i koden det er galt.

• #16   7. maj 2009 mit første indtryk er at det er yestodays design, altså ikke noget ny skabene, hvilket jo også kan være en god ting alt efter, hvilke kunder man straber efter.

Det er bare ikke en side, som skiller sig ud og ligner noget du lige så godt kunne finde 100 andre af.

• #17   7. maj 2009 º Scapegoat º, det vil jeg give dig helt ret i.. den er ikke nogen designmæssig oplevelse eller nyskabende overhovdet, men det er heller ikke formålet, den skal singlalere tillid og troværdighed, ikke nyt freaky design.

• #18   7. maj 2009 er der grund til når man trykker på ring mig op at den gør tilbage til forsiden smatidig med at den poper nyt vindue op, med kontakt formularen ?

• #19   7. maj 2009 Personligt ville jeg ikke læse al profilteksten.
    Måske undgå de lange tekstlinjer.

• #20   7. maj 2009 På din dropdown til menupunktet "Produkter, løsninger & services" synes jeg du skulle ændre "baggrundsfarven". Den er næsten samme farve som sitet, hvilket gør, at det ser lidt mærkeligt og uoverskueligt ud.

Sitet rykker sig også på skærmen, alt efter hvilket menupunkt man er inde under. Men det er bare lidt positionering smiley

Ellers synes jeg det ser fint ud!

• #21   7. maj 2009 personligt, bryder jeg mig ikke om drop down menuer og klikker altid på linket i håb om der kommer en side, med links i steder for drop down boxen. her er tale om : Produkter, løsninger & services.

Stod det til mig, ville jeg lave en side med disse undermenuer/links.

Husk på, folk bruger ikke kun mus men også andre pegeredskaber, som ikke nødvendigvis er lige så nemt at pege med og kan nemt trykke forkert også skal man ind på drop down boxen igen osv. osv.

Men som sagt det er mig personligt og ikke sikkert andre deler samme mening.

• #22   7. maj 2009 º Scapegoat º, når du trykker på kontakt, så går baggrunden tilbage til forsiden.. ja jeg ved faktisk ikke hvorfor.. det er ikke noget jeg har kodet den til.. sååå.. kald det en "bug" smiley

Jeg ved ikke hvordan disse "menu-undersider" skal se ud i så fald, så indtil videre forbliver det sådan som det er, mht, til det, men dit input er godt, iøvrigt er det netop din personlige mening jeg efterspørger smiley

Christopher N, jeg ser lige lidt på baggrundsfarven i menuen, god idé, tak.

Danny R, jeg skal se om der kan bareberers noget væk, men som udgangspunkt er det heller ikke meningen at man skal læse alt under profil, det er bare nogle ting der "skal/bør" stå der, når man sælger til virksomheder.

• #23   7. maj 2009 en anden ting, jeg ville overveje at bruge et forum, hvor man kan ændre tema så det passer til sidens design og ligge det ind i siden så det giver en større helhed.

Eller lave et lille forum modul til siden, som ikke har alle de fansy funktioner som snitz og phpbb f.eks har, bare et lille simpelt forum.

f.eks. www.km-regnskab.dk har et meget lille og simpelt forum, noget i den stil, desværre skal man være medlem på siden for at se det, men der kan du se hvad jeg mener. Deres forum er vist lavet af ASPapp.com hvor man muligvis kan downloade/købe dette.

• #24   7. maj 2009 Ja.. mht. forummet har det været en overspringshandling at jeg ikke har kodet noget selv..

• #25   7. maj 2009 Jesper>> jeg er faktisk rigtig positiv over det rent stilrene og enkle hvide design...jeg hader fyldte sider der vælter rundt med funktioner...

overvej at få sat fast størrelse på de images, der danner jeres forside. Lige nu er der 1-2 images der får footeren på siden til at hoppe op ned når siden reloades....

Kommentér på:
Hjemmeside ris/ros

Annonce