{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Hjemmeside - ris/ros {{forumTopicSubject}}

Hey folkens,

Til jer der nu er oppe, så kunne jeg godt tænke mig at få noget feedback på min hjemmeside som jeg sidder og leger lidt med.

Hvad synes I om den?

Du kan kun trykke "Forside" og Galleri, da de andre knapper ikke er aktiveret endnu, da jeg vil høre folks mening først!
www.amc-racing.dk

Og nej! Dette er ikke en reklame på nogen måde, vil blot gerne bare høre folks mening.

På forhånd tak!

Mvh.
Mikkel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmeside - ris/ros
  • #1   3. jun 2010 Altså der er lidt grammatiske fejl og mangler, få, men de er der (;

• #2   3. jun 2010 Eksempler tak, ellers kan det jo ikke rettes.

• #3   3. jun 2010 Ved godt det er meget få og små fejl, men det kan ændre helhedsindtrykket af en hjemmeside trods alt, men dette er blot for at hjælpe (:

Rettet eks:
    Dette er så vores hjemmeside med et nyt design! Håber I kan lide den, og at den falder I jeres smag.

Vi er intet mindre end en lille kernefamilie, som består af en fartglad knægt samt far, som har fundet en stor interessere i scootere, og derefter scooterrace. Vi har bygget flere forskellige scootere op fra bunden af, men vi har også købt færdigbyggede racere - men vi foretrækker helt klart selv at bygge dem op fra bunden. Vi hjælper ligeledes venner og bekendte med deres maskiner.

Sådan kan det muligvis se ud, dette er dog blot et eksempel (:

• #4   3. jun 2010 Sune

Nu ikke for at være et røvhul, men du har selv lige rettet min fra korrekt til en fejl.

Lad mig fortælle dig hvorfor:

Din rettelse:
    "Dette er så vores hjemmeside med et nyt design! Håber I kan lide den, og at den falder I jeres smag. "

Min tekst:
    "Dette er så vores hjemmesiden, med nyt design! Håber I kan lide den, og at den falder i Jeres smag."

Eftersom at du påtaler folk som Du, I, Jer, osv., så skal 'i' ved jeres ikke være stort, men istedet skal Jeres staves med stort, da i bare er som et almindeligt i smiley

Men det andet vil jeg da bruge, kan godt se hvad du mener der smiley

• #5   3. jun 2010 jeg syntes du skal havde samme farve på de orange felter, det irritere mig når jeg ser siden at den ene er mørkere end den anden .

der ud over ville jeg droppe den dotted border der er i venstre side ved om os feltet

jeg ville ændre den sorte bund til den grå farve du bruger i kantenten

og evt, få den orange baggrund på velkommen feltet helt ud til kanten ...

jeg ville osse sørge for at det samme størrelse når man skifter side, da hopperi er træls, og så ville jeg fjerne alt i mellem " skriv i gæstebog " og den sorte linje, da det ikke er pænt .

men ellers ser det fint ud, kommentere ikke på stavefejl da jeg ikke kan stave selv smiley

• #6   3. jun 2010 Tak for kritikken, det kan klart bruges!

De orange felter skulle gerne være samme farve, er de ihvertfald nu!

Dotted border? Hvilken dotted border, er slet ikke inden i nogle udtryk eller noget som helst! Jeg leger bare med det for sjov smiley

Sort til grå ændret, dog synes jeg der var noget over et modspil mellem de to farver.

Arbejder på at få den orange i velkommen feltet ud, kæmper med det ;o)

Hvad mener du med at fjerne alt i mellem "skriv i gæstebog" - jeg er ikke med?

• #7   3. jun 2010 ser noget bedre ud nu, du har dog stadig et par prikker i gæstebogen smiley

• #8   3. jun 2010 Kig igen, og se hvad du synes smiley

• #9   3. jun 2010 sort og orange med hvid baggrund spiller OK.
    Dog er den hvide baggrund ikke ens hvid over det hele.

Og hvis man kikker på sproget, så pas på med gentagende at bruge ord som "men", "som", "og" ... lige efter hinanden.

Org.:
    "Vi er intet mindre end en lille kernefamilie, <b>som</b> består af en fartglad knægt samt far, <b>som</b> har fundet en stor interessere i scootere, og derefter scooterrace. Vi har bygget flere forskellige scootere op fra bunden af, <b>men</b> vi har også købt færdigbyggede racere - <b>men</b> vi foretrækker helt klart selv at bygge dem op fra bunden. Vi hjælper ligeledes venner og bekendte med deres maskiner."

Eksempel:
    "Vi er intet mindre end en lille kernefamilie, <b>der</b> består af en fartglad knægt samt far, <b>som</b> har fundet en stor interessere i scootere, og derefter scooterrace. Vi har bygget flere forskellige scootere op fra bunden af, <b>og</b> vi har også købt færdigbyggede racere - <b>men</b> vi foretrækker helt klart selv at bygge dem op fra bunden. Vi hjælper ligeledes venner og bekendte med deres maskiner."

• #10   3. jun 2010 <b>Mikkeldrengen</b>

Jeg tror det <b>Sune - Masser af Kadett E GSI dele sælges! </b> mente var, at der i din tekst står "vores hjemmesideN" og han havde rettet det til "vores hjemmesidE".

At han havde glemt et stort " I " tror jeg var en fejl smiley

Men siden hopper stadig mellem "forside" og "gæstebog", og den orange farve er heller ikke den samme, så der er måske lidt styles du skal have kigget på smiley

Kommentér på:
Hjemmeside - ris/ros

Annonce