{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

R
R
Tilmeldt:
23. jun 2008
Følger: 6 Følgere: 17 Emner: 516 Svar: 2.803

finansering af bil hvor? {{forumTopicSubject}}

Mangler de sidste 30-40000 til en bil som skal købes nu og ikke om et halvt år:-)

Bank manden snakker krise og usikre job. Jeg ved jeg er sikker i mit job og min økonomi hænger sammen altid betalt til tiden osv.

Muligheden er af flytte bank men det sikkert det samme i mange andre banker og de har meget godt styr på tingene hvad ang papir arb osv i min nuværende. samt jeg ikke gider rykke alt rundt for 30.000 eller lign smiley


Er der andre steder som ikke er meget dyrer end banken og låne dem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  finansering af bil hvor?
  • #1   31. aug 2009 Ta' en snak med en konkurrerende bank, måske kan du endda få det billigere dér smiley

  • #2   31. aug 2009 Svaret er nej, selvom mange sikkert vil være uenige i det.

    Så længe der ikke ydes sikkerhed i lånebeløbet, er det med meget højere renter eller omkostninger...

    Jeg ville bede om en ny bankrådgiver hvis jeg var dig. At flytte bank hjælper ikke på situationen, for en ny bank er altid super kritiske overfor dig når du skifter, så de vil starte med at sige du skal tage et halvt år hvor du beviser hvad du kan overholde af aftaler osv...


  • #3   31. aug 2009 Står i præcis samme situation og det er komplet umuligt hvis man ikke har de 20% udbetaling.

    Jeg har så kun gode erfaringer med at skifte bank. Der kan man altid låne til at starte med. Jeg er til gengæld bare tilfreds i min nuværende bank, så jeg venter hellere nogle måneder.


  • #4   31. aug 2009 enten det eller køb ved en forhander der tilbyder Finasering men i langt de fleste tilfælde bør man nu nok lytte til siln bank da de nok ikke er helt grønne i det job omkring rådgivning kanjeg ikke låne pengene i banken vælger jeg at så er der ikke basisfor det i lønen eller også så har han vurderet noget jeg ikke ved

  • #5   31. aug 2009 Lav en kassekredit på 30,000kr og max den!

Kommentér på:
finansering af bil hvor?

Annonce