{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.523 visninger | Oprettet:

FAT DET NU! {{forumTopicSubject}}

He j alle - Der har på det seneste været en del uheldige sager med folk der er "blevet enig" om at handle en given vare! Så langt så godt.......Problemet er så bare, at der tilsyneladende er ligeså mange naive mennesker herinde, som der er svindlere og de har det med at løbe ind i hinanden når der skal handles...Udkommet er ikke kønt!

For det ender som oftest med at den naive, nogen vil sige flink(hvis man synes det er flinkt at "forære" penge til en skruppelløs person, så ok - Men jeg holder mig til naiv!).....Nå men tilbage til historien, for det ender altså, som jeg var ved at sige, ofte med at den naive person sætter penge ind på svindlerens konto, før han har modtaget varerne, eller omvendt, sender varen før han har fået pengene......I alle tilfælde ender det med at min. en af parterne bliver snydt.

Så hvad skal man så gøre ved det? Ja vi kan jo fortsætte med, min et par gange om ugen, at have de her tråde hvor den person der er blevet røvrent, hænger svindleren ud, i håb om at få sine penge tilbage, samt sekundært, at advare andre om at handle med vedkommen.

Men det er jo en uholdbar løsning og hvis der er andre som mig der bare bliver en smule irriteret, mest af alt over at nogen er så svindler og snyder andre, som viser dem tillid men også over at folk insisterer på a blive ved med at smide deres penge ud af vinduet og så sidde her og flæbe over det!

Så hør nu her, løsningen er meget enkel:

Er der nogen der har en vare som du ønsker, ja så kører hen og hent den, eller hvis du ikke kan/må/vil, ja så få nogen du stoler på, til at gøre det for dig - Skyldes det at du er for nærig til at betale for at køre over Broen, ja så tænk blot på alle de der sidder nu og ønsker at de 400+ kr tur/retur var deres mindste bekkymring......

Så kort sagt, vågn op, fat at verden ikke er nogen specielt godt sted når det handler om at stole på fremmede og ønsker du at få hvad du betaler for - så er ordet selvhenter!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FAT DET NU!
Kommentér på:
FAT DET NU!

Annonce