{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Nordea bank lån {{forumTopicSubject}}

Hej bg, vil i tro at banken vil låne en sådan en 40 tusind ca til bil hvis man kommer med ansættelses kontrakt på et firma man begyndt i ? hvor man tjener 135 kr i timen ca 13.000 udbetalt om måneden. ?

Bor hjemme og har ingen udgifter rigtig skylder ik banken noget i forvejen.

Jeg dog lidt i tvivl om de vil bare via en ansættelses konrtakt. gået og fået su indtil nu på 4500 kr om måneden indtil nu .

Hvad vil i tro, kan ik komme i banken før næste torsdag for snak med dem smiley så ville høre om i måske har efaringer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nordea bank lån
  • #1   22. apr 2010 Jeg har selv nordea, og de ville låne mig 90000 , og så havde jeg stadig masser til mig selv smiley og jeg tjener det samme smiley

• #2   22. apr 2010 Hvis du har haft fast job i et stykke tid, så ja selvfølgelig kan du det, hvis du intet gæld har i forvejen. smiley
    Mvh Mike Thorngaard

• #3   22. apr 2010 Ja, men det sgu bare om en ansættelses kontrakt er nok. har jo ikke så mange måneders arbejds løn sedler endnu, da jeg kun arbejdet der 1 uge indtil videre smiley

• #4   22. apr 2010 Det kan meget vel være de gerne vil låne dig 40.000,-

mht. til at komme med ansættelses kontrakt tror jeg ikke hjælper, men bevis for 3 mdrs løn er en god start.

• #5   22. apr 2010 hvorfor ikke vente 4 måneder og så spare dem sammen i stedet for ? hvis du tjener 13.000 i måneden, og ingen udgifter har ?.. så slipper du da for at betale dyre renter..

• #6   22. apr 2010 Kommer også an på hvor længe du har været ansat i firmaet.. Og de skal også se en 4-5 lønsedler osv..

Ig så er det også om du er sådan en der trækker kontoen i - hver måned og ja hvordan det hele går sådan uden videre..

Jeg har været ansat i det samme firma 1 år og har altid de der 4-5000 tilbage på kontoen før jeg får løn og fik lov at låne 35.000 over telefon smiley
    Så er meget med hvordan din fortid i banken ser ud..

• #7   22. apr 2010 og gået på su indtil da..
    Men der arbejde mange år frem i det firma da vi igang med kæmpe projekt så har det i lang tid, så men kan man self ik bevise over for bank smiley

• #8   22. apr 2010 Mangler en bil rigtig meget lige nu, da en biler nødvendigt for mig smiley ..

• #9   22. apr 2010 Der er et max antal år bilen må være hvis man tager et billån mener det er 6 eller 8år den max må være...

til 40.000 kan det bedre betale sig at lave en kassekredit ,den kan man i det fleste banker få oprettet gratis i forhold til en lån som er meget dyere at etablere

• #10   22. apr 2010 Du skal ha lønsedler fra de første 3 mdr. (prøvetiden) så de kan være sikre på at du ikek mister jobbet igen lige med det samme..

Men hvorfor i alverden vil du låne penge til en bil??

Det er da den dummeste investering man kan lave..

Hvis du kommer til at lave kassen i det nye job, så vent et par måneder og spar åpengene op istedet for..

Jeg taler af erfaring.. man ender hurtigt i uoverskuelig gæld fordi man vil ha mere og mere..
    Jeg er ved at komme ovenpå igen nu.. men betaler også 7000 tilbage HVER måned..!

• #11   22. apr 2010 Du kan sagtens låne de penge. bare medbring den kortrakt så kan du låne de penge siger damen som sidder i nordea bank. smiley

• #12   22. apr 2010 Kamran. Kan man godt sige man bar skal låne penge til den slags istedet ?
    Mener de tjekker ik op på noget på noget som helst ?..
    Aldrig lånt penge i banken så kender desværre intet til alle deres regler og hvad der smartest smiley

• #13   22. apr 2010 nej de checker ikke hvad du bruger dem til... husk hvis du tager et billån kræver banken at du har kasko på bilen

• #14   22. apr 2010 Og Roland er du sikker på det ? de afviste mig at låne 20 tusind da jeg var på su og fik de 4000 smiley det nogen uger siden.. men hvis jeg har kontrakt på det nye måske ja hm smiley der står timeløn og alt på nemlig

• #15   22. apr 2010 Ah okay, kasko er jeg ikke interesseret i må jeg indrømme.

• #16   22. apr 2010 Tror godt du kan glemme at låne de penge før der er gået mindst 3 måneders hyre ind på din konto, så de kan se du er stabil.. Alle kan jo komme og fremvise en god kontrakt, men ikke sikkert de kan leve op til det der forventes af dem og bankerne er ikke meget for at låne ud i forvejen for tiden på grund af finanskrisen.

• #17   22. apr 2010 Mener bare 40 -45 tusind er det ik meget at låne til møbler og alt sådan smiley lyder lidt vildt i mine øjne men self kan jo sagtens blive dyrt.

• #18   22. apr 2010 Kender sgu desværre ik rigtig nogen der kan låne mig så stor en sum tror jeg smiley hehe men ja det nu bilerne er billige.

• #19   22. apr 2010 Nej det synes jeg heller ikke, hvis en 200 krone næsten kan gøre venner uvenner sommetider tror jeg 40 klik kan gøre meget mer smiley

• #20   22. apr 2010 Gider ikke lige læse alt det der er skrevet, ud over dit indlæg.

Men jeg har lånt 55.000kr til bil, og jeg er på SU, så hvis du har fast job så burde det ikke være noget problem smiley

Kommentér på:
Nordea bank lån

Annonce