{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boliglån ?.
  • #1   19. maj 2010 Jeg tror du mener realkreditlån? Det er de 80% du kan låne - de sidste 20% er udbetaling, som typisk lånes som et boliglån i banken. Mht. realkreditlån ville jeg nok personligt tage en F1 afdragsfrit i 10 år, som er enormt billigt pga den nuværende rente. så kan du jo smide nogle ekstra penge over på de dyre 20% boliglån

• #2   19. maj 2010 Tror du ikke hellere du skal tage den snak med din bankrådgiver? Input er selvfølgelig fint, men tror sgu ikke jeg ville vælge låntype ud fra en håndfuld udsagn på BG smiley
    Anyway, så har jeg fast-forrentet. Lagde om fra F1 lån, da renten var på vej op, det var så spild af penge, men er sgu for nærig til at ligge om igen-igen smiley

• #3   19. maj 2010 Boliglån!? Det er da for dyrt. Jeg lånte pengene til huset i banken som bil-lån. Det ku bedre svare sig.

• #4   19. maj 2010 gå ned i din bank og bed dem om at skaffe et 4% fastforrentet fra det realkredit institut de arbejder sammen med og lån så resten af banken smiley

• #5   19. maj 2010 Thomas B - afdragsfrit ? hvorfor ? :S det er nok det dummeste man kan gøre når renten er lav.

Dennis H - hvor lav er renten på dit billån lige ?

• #6   19. maj 2010 Lars K - hvorfor? det har jo ikke noget med renten at gøre.. hellere komme af med det dyre boliglån end at afdrage på et billigt realkreditlån

• #7   19. maj 2010 se om du kan få en fast 4% med en god kurs

• #8   19. maj 2010 4%? Det er jo ingenting. Min bank siger vi skal over 15% før det virkelig rykker.

• #9   19. maj 2010 jeg ville nok hoppe på et F3 eller F5 rentetilpasningslån - skal du optage yderligere gæld til de restfinansieringen ville jeg nok tage realkreditlånet med et par års afdragsfrihed til at afvikle den anden gæld.

Der er lidt usikkerhed omkring renten for tiden. Spådommene har indtil for en måned siden været at den langsomt ville stige, men efter problemerne blev tydelige i Grækenland m.fl. er der meget som tyder på at ECB ikke hæver renten da det vil være en dræber.

• #10   19. maj 2010 fast forrentet for guds skyld da........

• #11   19. maj 2010 Tag et quicklån ! Så behøver du ikke rejse dig fra stolen

• #12   19. maj 2010 Kursen på lån med fast rente er ikke særlig god lige pt. (den lave kurs vil give en større gæld) - derfor hvis banken vil være med til det - tag 1 år med variabel rente også få hølvet extra meget af på boliglån - også om et år ændre det til et fast rente lån - og håbe på at kursen er bedre til den tid...

• #13   19. maj 2010 Lån på 10 minutter
    Kviklån til forbrug uden spørgsmål med gratis låneansøgning via SMS!
    https://www.ferratum.dk

• #14   19. maj 2010 Du skal også kigge på hvilken kurs du kan optage lånet til. man kan sige at 860.000 kr for et hus heller ikke er alverden. Men tag en snak med din bankrågiver. læg et budget over dine udgifter idag inden du tager derind, forbered dig godt så du ved hvad du har af penge. Det er jo kun dig der ved hvad du har råd til at smide om måneden. Desuden er der jo flere spørgsmål. Har du til udbetalingen 20% af summen? hvis ikke skal de jo lånes som et boliglån og det er til en væsentlig højere rente end realkreditlånet, da banken ikke har samme sikkerhed for de penge. Derfor vil det være en god ide at få afdraget dette lån hurtigt. også vente med realkreditlånet. men tag nu og kontakt banken og få en snak med dem om det. Held og lykke med det

• #15   19. maj 2010 Thomas B - og hvad så når det dyre boliglån er betalt af og renten er steget, hvad vil du så gøre ? ligge lån om ?

Dennis H - før det rykker ? hvad mener du ?

• #16   19. maj 2010 Ja kan da også være jeg er blevet snydt. VIDSTE jeg sku ha taget den på kassekreditten i stedet for! smiley

• #17   19. maj 2010 ja,jeg ved dog ikke hvad kursen ligger på ling nu på et 4 %,men sikkert omkring 95

• #18   19. maj 2010 Tror os bare det klogest at smutte i banken eller en eller anden rådgiver. Frem for at spørge en flok aber på bilgalleri. Så skal det da nok blive et herligt hus køb du får lavet dig der smiley

Kommentér på:
Boliglån ?.

Annonce