{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at løbe..
  • #1   4. jun 2010 hver anden, kroppen skal altid have lov til at restuere.

• #2   4. jun 2010 Løb hver anden dag og anden form for motion hver anden dag

• #3   4. jun 2010 spis rigtigt og løb en smule

• #4   4. jun 2010 Ninja

du svare jo ik på spørgsmålet, hvis du læser igennem igen står der at jeg spiser rigtigt smiley

Og det er jo ik noget svar at skrive jeg skal løbe en smule..

• #5   4. jun 2010 Hvis det blot er for at tabe sig, vil du jo logisk set tabe dig mest ved at løbe hver dag. Hvis altså det blot er motionsløb ca. 60% af maks. Så dette vil være det bedste. og kroppen behøver altså kun et par dage om ugen til restituere ved motionsløb.

Det vigtigste er dog at man altid lytter til sin krop - Gør det ondt, så er der nok noget galt:)

• #6   4. jun 2010 Forbrug flere kalorier en du indtager, løb stille i starten måske hver tredie dag spis mindre pasta og ris de er fulde af kulhydrater og forbrænder du ikke de indtagede kulhydrater så bliver de til kalorier for kroppen, de stimulerer endvidere den søde tand og man går lige i chokolade skabet efter middagen.
    Spis ikke hvidt brød med smør, hvidtbrød indeholder hvedekim som binder fedtstoffet fra rundstykker eller franskbrødet i kroppen.

Held og lykke.

Søren

• #7   4. jun 2010 Det er skam for at tabe sig (:

• #8   4. jun 2010 Jeg gør alt det modsatte af hva' Søren lige skrev og så synes jeg iøvrigt det gør FU*K*NG ondt at løbe. smiley
    Racercykel er sku vejen frem.

• #9   4. jun 2010 Søren P

om dagen drikker jeg 3-4 nupo shakes evt frugt. om aftenen spiser jeg kun grøntsager og fisk eller kylling.

Så intet:

slik
    chips
    cola
    kakao
    brød - alle slags
    pasta
    kartofler
    kager

• #10   4. jun 2010 hvis det skal blive til noget så køb nogle therma power de virker 2 om dagen

• #11   4. jun 2010 Hvis du gerne vil tabe dig hurtigt, så hedder det farvel til ALLE former for slik og søde sager, 30 minutters løb i mellemhurtigt tempo hver dag, væk med smøret på brødet, masser af proteiner og skær helt ned på de hurtige kulhydrater som lyst brød, kartfofler, lys pasta, sukkerholdige produkter osv.

• #12   4. jun 2010 Jeg har tabt 25 kg. på den måde, så det virker.

• #13   4. jun 2010 Og kropppen skal ikke restituere sig efter løb. Medmindre du er matathonløber, så belaster du ikke lår og benmusklerne nok.

• #14   4. jun 2010 Og der er ingen grund til fuldstændig at udelukke brød, du skal bare holde dig til det groveste du kan komme i nærheden af, dvs. rugbrød.

• #15   4. jun 2010 hvor sjovt er livet så .??

• #16   4. jun 2010 ninja warrior .: Ja, hvis man vil dope sig, og risikere hjertestop, og skidt og lort.

Kasper S: Jeg har selv løbet rigtigt meget førhen, og jeg vil klart anbefale hver anden dag, frem for hver dag, jeg kunne tydeligt mærke, på mine muskler osv., hvis ikke kroppen lige fik den dags pause, og det var absolut nødvendigt, for ikke at få ondt i mine knæ. Det fik jeg så alligevel af at løbe, så nu cykler jeg primært en tur på racercyklen i ny og næ. Dog har jeg ingen erfaring med at tabe sig, da jeg har lidt det modsatte problem, kan på ingen måde komme over 60kg, uanset hvad fanden jeg gør.

• #17   4. jun 2010 Du taber dig ikke hvis du sulter din krop...

Motion taber du dig ikke af, for det kommer igen...

Du skal spise mere sundt, og droppe alt det helsepis og nupo,, den første tid taber du kun væske og så kommer det igen...
    Motion er bare noget der er godt for dit helbred generelt, men når du er startet m med at løbe eller gå hver anden dag eller hver dag, så er det for resten af liver,,, men omligger du din kost så hjælper det i længden...
    Jeg gad i hvertfald ikke løbe resten af livet og bruge tid på det, så heller bruge tiden på at spise noget der er godt for kroppen... og gerne mange små måltider med frugt grønt, morgen middag, eftermiddag, og skær gevaldigt ned på den usunde aftensmad, for det er den der er dræberen hvis man ikke forbrænder det man har ædt... og det er der ikke ret mange der gidder om aftenen...

Alt det motion har ikke noget med et varig vægttab at gøre, nogle menneske forbrænder meget bare ved at sidde på sin flade røv, og andre skal bare tænke på en is, så har de taget 2 kilo på, for vi er alle så forskellige, så der er ingen gængs facitliste man kan bruger som noget generelt.... Kostomlægning til fornuftig madvalg, ingen sodavand eller noget der hedder "light" for det er det eneste de produkter IKKE er....

• #18   4. jun 2010 Og iøvrigt er løb den værste form for motion hvis man skal tabe sig som overvægtig,,, tænk på hvad man belaster knæ, fødder og andre ting i kroppen,,, så heller en tur i svømmehallen, du skulle jo gerne have dine knæ osv. i behold efter du er blever 40....;-)

Kommentér på:
at løbe..

Annonce