{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

At løbe {{forumTopicSubject}}

Hey alle.

Nu har jeg simpelhent sat mig for at jeg vil have noget motion, hvilket også er på tide.

Derfor har jeg valgt at begynde og løbe, og har derfor også fundet det her program: http://www.bodyfit.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=26&Itemid=31

Hvor "nybegyndere" kan starte roligt op, er der nogen der har nogle gode råd ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At løbe
  • #1   7. nov 2010 cykling er også en go form for motion og knap så hårdt for benene / KNÆ,
    Ta det stille og rolig istedet for at løbe 10 km og blive skærmt over man har ondt over det hele dag efter

• #2   7. nov 2010 Det kommer jo fuldstændig an på hvordan din grundform er. Altså, laver du aldrig noget og sidder på kontoret dagen lang og vejer 150kg, så kan du ikke starte ud med det samme program som en håndværker på 70kg der bevæger sig meget i løbet af en dag.

Og desuden så er det bare at tage skoene på, og mærke dig frem til hvad du kan holde til. Ikke nødvendigt med et program hvis det bare er for at komme igang med at løbe, medmindre du har nogle større mål.

• #4   7. nov 2010 bare start stille og riligt ud med 2-3 km, eller hvad du nu kan klare, og så find nogen faste ruter som du kan bygge mere på efterhånden som du bliver i stand til det.

• #5   7. nov 2010 iform.dk har også nogle rigtig gode begynder programmer.

Kommentér på:
At løbe

Annonce