{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

JS79
JS79
Følgere: 26 Biler: 12 Emner: 220 Svar: 7.561

Er Design virkelig så meget værd? {{forumTopicSubject}}

Jeg ønsker ikke at ødelægge vedkommendes annonce, prisen er sikkert i den rigtige liga (det som de nu åbenbart koster) og det er en flot bil:

http://bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=1056424

Men det jeg personligt ikke forstår er at sådan en bil der er over 7 år ældre end min OG har rattet i højre side, koster 75.000 mere end min.

Teknikken er den samme, bortset fra at min har 5 gear,+ manuelt skifte ved rattet, er hurtigere har mere luksus OG rattet i den rigtige side, men alligevel er den ikke bare halv så attraktiv som denne Supra.

Er der virkelig så meget morfar over min? (svar gerne på dette)
Jeg synes jo personligt at den er federe, fordi der ikke er så mange af dem (under 5 i dk)

Help me understand! smiley
Og ja, bare kom med kritikken, jeg kan sq klare det, jeg har den alligevel ikke for at andre skal synes den er fed, men jeg mangler sq lidt input om hvad andre synes, så jeg måske kan forstå at det er så umuligt at sælge den.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er Design virkelig så meget værd?
  • #1   7. aug 2010 Det er selvfølgelig min Lexus vi snakker om, sorry, det fremgik ikke rigtigt af teksten:

http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=149791

• #2   7. aug 2010 Inden ilden antændes, så kan jeg virkelig ikke forstå hvor du vil hen med dette indlæg?

• #3   7. aug 2010 jeg syntes din lexus er federe! smiley

• #4   7. aug 2010 Jeg kan godt se hvad du mener....men det bare svært at samligne de 2 biler der... det jo som nat og dag. men virkelig dejlige biler på hver deres måde

• #5   7. aug 2010 Din er jo en hverdags bil og en supra er jo mere en show/racerbil.

• #6   7. aug 2010 s0ren ., jeg prøver at forstå hvorfor min bil er usælgelig, på trods af at prisen er, for at sige det mildt, et slagtilbud.

"Din er jo en hverdags bil og en supra er jo mere en show/racerbil."

Tak, det er forstået, men en N/A Supra er der ikke meget racerbil over.. sorry to say, men ja, jeg kan godt se at den trækker LANGT mere opmærksomhed i forbifarten, uden tvivl, jeg har jo selv haft en.

Bayram T, måske er det bare mig der sammenligner fordi teknikken er den samme, men nej, designet er da temmelig forskelligt

• #7   7. aug 2010 ikke ment som om du ikke nok ved det... men hvis jeg sku bruge penge på en af de 2 biler der. ville jeg helt sikkert vælge din. synes den er vildt sprød. har altid sagt jeg godt kunne tænke mig sådan en.... men bliver nok aldrig til noget da jeg skal ha mig en st car næste gang.

men der må da være en køber til din bil der ude et sted

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #8   7. aug 2010 Fordi folk herinde nærmest forguder Supra og Skyline . Tror aldrig lexus kommer til at slå igennem i Danmark

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #9   7. aug 2010 har du den til salg andre steder end herinde ?

• #10   7. aug 2010 Fordi den Supra MK4 nok er en af de mest eftertragtede biler generalt i hele verden... det er jo alle små drenges drøm at få sådan en efter Fast & Furious... udbud og efterspørgsel, efterspørgslen er større end udbudet, ret simpelt smiley

• #11   7. aug 2010 Som Rene H J er inde på, så er det gode gamle udbud/efterspørgsel som spiller ind her.
    Og for at svare på dit spørgsmål, så ja: Din bil er mere morfar end en Toyota Supra.
    Supraen har opnået en kultstatus, især efter Fast and Furious filmene.

Men nok om Supraen. Jeg syns du har en virkelig lækker bil. Den må gå rigtig godt. Held og lykke med salget!

• #12   7. aug 2010 Renè H J har helt ret! du kan sammenligne det med Iphone, og andre smartphones. De kan i princippet det samme, men Iphonen er blevet cult, og kan derfor sælges meget dyrere end de andre, på trods af at den måske mangler lidt på den tekniske side i forhold til de andre.

• #13   7. aug 2010 nyprisen på en supra var vel også noget højere end din lexus

• #14   7. aug 2010 I har sq nok helt ret i udbud, efterspørgsel og det fact at Supra er gjort til kult i FF filmene

Supraen og min koster det samme af ny (hvis du sammenlinger supra uden turbo og min)

Bayram T, Mærket er det samme Toyota = Lexus, men ja karossen er ikke ens smiley

casper K
    Jeg har den til salg på Bilbasen.

Kommentér på:
Er Design virkelig så meget værd?

Annonce