{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kreatin? hjælp
  • #1   16. jan 2011 Du skal først tage på , hvis du vil have en chance for noget som helst.

Tag evt:

WeightGainer.

Hvis du er virkelig spinkel, skal du tage på først.

Kreatin virker ikke på alle folk (og er noget lort) synes jeg, det hjælper dig ikke en skid, træn ordentligt og hårdt, så behøver du ikke alt det lort.

Kost + Træning = Det hele..

• #2   16. jan 2011 ja, kreatin er fis i en hornlygte smiley

• #3   16. jan 2011 Jeg kan helt sikkert godt anbefale dig, at bruge kreatin.
    Du indtager det efter træning, husk osse at tage de dage du ikke træner.

• #4   16. jan 2011 Jeg bruger det, Især efter dødløft hvor jeg er meget øm og der har jeg gode erfaringer med det.

• #5   16. jan 2011 Troels, nej er du ?

• #6   16. jan 2011 Jeg synes kreatinen er super smiley

• #7   16. jan 2011 Hvorfor fik jeg slettet mit indlæg?

- Og KingZ, kreatin er sgu ikke noget lort, er meget muligt det ikke virker lige godt på alle, men hvorfor ikke prøve og se om det virker på ham?

• #8   16. jan 2011 kreatin giver bumser smiley

• #9   16. jan 2011 ja kreatin er bare med at få ned!!
    Protein og noget gainer også og spis spis spis træn spis!! smiley

• MK L
    MK L Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 73 Svar: 322
    #10   16. jan 2011 Kan helt klart anbefale kreatin.. Men du ska huske at holde en pause hver 3 måned.. Dvs du tar det i 3 måneder, og holder en måneds pause. Ellers kan din krop stoppe med selv at producere kreatin.
    Jeg har haft gode erfaringer med det, jeg tog det så før træning i stedet for efter.. Men ved ikke om det gør nogen forskel. Tog det ca en halv time til en time før jeg sku træne.. Men os husk rigtig kost, men hvis du er spinkel, så gør kreatin ikke den helt store forskel.. Så heller noget WeightGainer.

• #11   16. jan 2011 Troels, hvorfor ikke sparer pengene og træne uden ?

Har opnået vilde resultater uden brug af hjælpemidler, så spar pengene, og træn uden. Du ikke engang startet med at træne, prøv at træne først, inden du begynder at indtage alt muligt shit.

Og nej, du bliver ikke stor og stærk af at træne 2 gange om ugen..

• #12   16. jan 2011 KingZ - Arrrh, har nu efterhånden trænet længe, så det er da noget pis at sige? Kan godt være det bare er mig, men vælter ikke mit budget om jeg skal bruge et par hundrede på det i ny og næ smiley men hvis pengene ikke er til det, så overvejer man det vel heller ikke, for mente ikke han skulle spare på eksl. kost, for det skal han ikke, men har han råd til at kombinere tingene så er det klart at foretrække smiley

• #13   16. jan 2011 Kost+træning er det bedste for dig og alle...

• #14   16. jan 2011 Troels . : Ja, har nu trænet virkelig i gennem 2 år, og mine resultater er ret så enestående, iforhold til mange jeg kender, og de tager også Kreatin , Steroider, og andre former for homoner.

Selv de store gutter tror jeg på krudt og diverse lorte produkter... FAIL!

Men træn først, tag lortet bagefter, eller ved du heller ikke om det hjælper dig.

• #15   16. jan 2011 MK L
    Nu er det jo ikke videnskabeligt bevist at kroppens produktion af kreatin stopper, men derimod kun en skrøne. Men ja jeg plejer også selv at tage kreatin i 3 måneder og så holde 2 ugers pause.

Kreatin er ikke noget pis og det virker på stort set alle. Dem det ikke virker på er højst sansyneligt fordi de har taget det forkert,

Det gør ingen forskel om du tager det før eller efter træning, men det anbefales at tage det når du står op og så igen om aftenen.

• #16   16. jan 2011 Start med at få en helvedes masse protein.

• MK L
    MK L Tilmeldt:
    aug 2009

#17   16. jan 2011 Vil slet ikk sige kreatin det er usundt på nogen måde hvis man dossere det ordenligt.. Man producere jo selv kreatin i kroppen.. Så det ikke skadeligt.

• MK L
    MK L Tilmeldt:
    aug 2009

#18   16. jan 2011 martin r : Nå okay, det havde jeg bare læst... Så det gik jeg bare ud fra. Men nu ved jeg da det smiley

• #19   16. jan 2011 Martin R: Du skal lige vide hvad du snakker om, før du begynder at spille klog på produktet.

Det har ikke noget at gøre med om du tager det "FORKERT" ... Der står bagpå hvordan og hvornår det tages..

Nogle mennesker har bare en så høj produktion af kreatin i kroppen, at kroppen ikke vil have nytte af det ekstra kreatin du putter i kroppen.

Og JO! 10-30% af befolkningen , mærker ingen virkning af kreatinen, pga forhøj selvproduktion.

• #20   16. jan 2011 KingZ
    Det har så sandelig noget at gøre med om du tager det forkert. Nu anbefaler sundhedsstyrelsen at man max tager 2 gram af det om dagen hvilket de fleste nybegyndere nok følger, og derved ikke ser nogle synlige resultater.

Og prøv selv at sætte dig ind i det, for ingen mennesker har så høj en produktion at det ikke vil hjælpe at tage et kreatin tilskud.

• #21   16. jan 2011 Okay smart..
    http://da.wikipedia.org/wiki/Kreatin

så læs her, og stop med at snakke om ting du ikke aner om, ik?

• MK L
    MK L Tilmeldt:
    aug 2009

#23   16. jan 2011 KingZ : Der støtter jeg sku martin r. Bare fordi det står bagpå hvordan og hvornår betyder det jo ikke at alle gør det ? Derfor kan man jo godt tag det forkert.. Og synes faktisk ikke de anvisninger der er bag på kan bruges til noget.. Den første kreatin kur jeg var på, fulgte jeg anvisningerne, og jeg ku da se forskel. Men anden gang to jeg mellem 5-10 gram mere end jeg skulle, og ku klart se endnu større forskel.. Men ja, det virker ikke på alle.

• #24   16. jan 2011 Ja self kan det tages forkert, prøvede bare at påpege , man skal være rimlig dum i skalden hvis ikke du ved hvordan det tages...

Står bagpå, og du kan læse om det på netter i 1098845 artikler..

• #25   16. jan 2011 KingZ
    Har du hørt ordet kildekritik? Jeg kan helt sikkert finde en side der modbeviser det du linker til, men det må lige blive på et andet tidspunkt da jeg har lidt små travlt lige nu.

Og nej selvfølgelig er der altid undtagelser, men fakta er at det virker på næsten alle. Jeg har læst rigtig meget om kreatin, og læst mange af de forskellige undersøgelser der har været om det, så jeg ved en hel del om det.

• MK L
    MK L Tilmeldt:
    aug 2009

#26   16. jan 2011 Jeg har det sådan, hvis man skal tag sådan noget. så få en masse baggrundsviden om hva det gør, og konsekvenserne af det. Og når du ved det, så kan du sådan set selv styre dine indtagninger. Men som sagt, jeg to 5-10 gram mere end jeg rigtig skulle.. Men igen, det forskelligt fra person til person.

• #27   16. jan 2011 KingZ
    Nu er det her bare min egen teori og ikke noget jeg har lavet en undersøgelse om, men nu ved jeg at mange tager deres kreatin sammen med F.eks. en protein shake hvilket er en dårlig ide da kreatin mister sin effekt hvis det ligger i væske mere en 45sek. og jeg kender sgu ikke nogen der hælder sådan en shake ned på under 45sek smiley

• #28   16. jan 2011 Alle de artikler jeg har læst, siger at 10-30% er non-responders, og mærker ikke effekt af det kreatin de indtager igennem piller eller andet.

• #29   16. jan 2011 æd, træn, æd, sov, æd sov... spis en helveds masse og du vokser smiley så kan du altid forbrænde fedtet til sommer smiley kreatin kan du så vælge at kører hvis du mener du har brug for dets egenskaber.

• #31   16. jan 2011 God kost + Træn hårdt, andet er der vidst ikke at sige.

• #32   16. jan 2011 6 gange træning om ugen.
    Køb en weigth-gainer.
    Spis mere mad.
    kom igang! smiley

• #33   16. jan 2011 Og pres dig hårdt!!!

Kommentér på:
kreatin? hjælp

Annonce