{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

useriøse folk {{forumTopicSubject}}

nu det ikke lige mig der den uheldige men en jeg kender han er ved at sælge hans vento vr6 der er yderst fin det som sagt godt nok meeen der er en masse der skriver de er sååå intra i den men når det så kommer til stykket hører han ikke mere fra dem spildt en masse tid på det...

hva sker der lige for folk ska henvende sig når de nu ikke har pengene alligevel????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  useriøse folk
  • #1   31. jan 2011 Det er træls - men dit emne hjælper næppe smiley

• #2   31. jan 2011 neej det nu også bare en forspørgelse på om der ikke er andre der sys det er for lamt hehe

• #3   31. jan 2011 Du er ikke den eneste.

• #4   31. jan 2011 enig det er lamt. Har man ingen penge så drop dog af indlede sig i en annonce. Og mere surt er det hvis det er en testpilot der bare lige skal have stillet sin lyst.

• #5   31. jan 2011 man bliver vel nød til spørge om nogle ting, inden man bestemmer sig for at købe

• #6   31. jan 2011 TKO .

enig, men der er satme mange der bare spiller md på den selvom de udemærket ved at det for dem er urealistisk at købe. Det er set så mange gange! Men det må man jo desværre bare tage med.

• #7   31. jan 2011 thomas det jo lige netop det...

tko jo men stadig hvis de ved de ikke har moneterne til det hvorfor spille mandens tid der er jo altså nogen af dem der kører det helt der ud hvor man står og venter på de kommer prøvede det selv da jeg solgte min recaro kabine...
    men self skal man kunne spørge men har man ikke pengene så lad dog være

• #8   31. jan 2011 Bo S ENIG

• #9   31. jan 2011 Sådan er livet! Hvis ikke du beskriver din bil meget nøje, så får du en masse spørgsmål, din fejl, skriver du prisen er 1234 som mange gør får du spørgsmål om det, din fejl, ligger du billeder op der ikke matcher bilen på en eller anden måde får du spørgsmål om det, din fejl, sidste syn, første reg osv!
    Der er jo salgsannoncer herinde hvor bilen skal VÆK NU, hvor annoncen er 3 mdr gammel og det bare ikke ser ud som om den skal væk! Så det er altså både køber og sælger der kan være nogen fjiólser!
    Hvis man vil af med noget så sæt det på hollandsk auktion, dvs at man sætter prisen ned hver dag med et i forvejen fastsat beløb og sælger når der er en der byder ind! Det kræver at man er seriøs og villig til at tabe penge, men så er slæden også lige pludselig væk!
    Men lav nu for helvede nogen seriøse annoncer, hvor ALT står skrevet, f.eks. er der meget sjældent nogen der skriver om hvor gamle deres dæk er og hvor meget mønster der er tilbage!

• #11   31. jan 2011 Dem findes der mange af i DF:-)

• #12   31. jan 2011 Enig! Folk der skriver når der er et tlf nr, de skriver bare for at holde sig vågne!
    Jeg har endnu ikke solgt noget på den gule avis til nogen som har skrevet. Dem som køber er dem som ringer! FAKTA!

• #13   31. jan 2011 PS! Den mest tåbelige måde at holde sig vågen på: "jeg følger lige med her" ???!!!! Øh dybt go nat! Skriver du også når du skal ud og skide eller hva!?!?!?!
    Vi er enige!
    Godt salg derude,
    mvh Allan.

• #14   31. jan 2011 ku ikke være mere enig

• #15   31. jan 2011 ENIG er ved at være pisse træt at sådan nogle fjolser!

• #16   31. jan 2011 jeg må gi Allan R ret.... jeg kiggede for nogle måneder siden på en nyere bil som jeg skulle låne penge til, men jeg ville ikke begynde at bruge tid på banken inden jeg havde alle info omkring bilen... det viste sig så at bilen ikke helt levede op til hvad sælger påstod, og passede derfor ikke på mit behov... der fik jeg også svineren fordi jeg havde brugt hans tid, men han kunne jo bare ha været ærlig fra starten... Som sælger har mna et produkt man vil af med, derfor må man også lægge noget arbejde i salget... folk som tror de kan sælge en bil uden at røre en finger, også blir sure når folk springer fra pga manglende info, uægte oplysninger eller bare fordi bilen ik passer ens behov, er da nogle hatte! At svare folk uforpligtende på beskeder er sgu da det mindste man kan gøre hvis man vil sælge!

• #17   31. jan 2011 Min mening er hvertfald at der ikke kun er dumme købere!

• #18   31. jan 2011 Jeg mener stadig at er der et nummer så ringer man og sidder klar med blyanten så man får tingene noteret ned!
    F.eks. den her
    http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1051925
    den er sikkert ikke så ringe, men når den har været til salg i omkring et halvt år, så må man jo indse at prisen er for høj i fht alderen på bilen! Data er også mangelfulde, men ellers kort og kontant!
    Måske den bliver solgt nu:)

Men jeg gider ikke sidde og læse alle folks spørgsmål i tråden, hvis sælger ikke har oplyst om det jeg vil vide i selve annoncen, så må han svare på det igen!

• #19   31. jan 2011 Michael. I dit tilfælde kan vi godt blive enige.
    Ligenu har jeg bla. en yamaha crosser til salg, den har nok været solgt ca. 7 gange, men den står sjovt nok i min garage endnu, folk siger de vil komme og købe den osv. og når dagen man har aftalt så kommer, ja så hører man aldrig mere fra personen.
    Jeg begyndte så at tænke at folk der bare skrev på annoncen eller skrev sms'er var ikke seriøse, men nej, havde også en der ringede på den og ga et bud godt under prisen, hvor jeg sagde jamen så kom og hent den ( da jeg gerne vil af med den) han ville lige ringe tilbage dagen efter. men hørte aldrig mere!

• #20   31. jan 2011 Ham her har en seriøs annonce

http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1168163

men der mangler stadig en pris, så ikke helt godkendt!

• #21   31. jan 2011 *Steffen *: hva er det for en crosser? jeg vil gerne købe den, men jeg vender lige tilbage ;-)... ej, det er fuldstændig rigtigt at mange folk er useriøse, både købere og sælgere, men faktum er at man må døje med stupide mennesker når man vil handle... jeg har en laserpointer til salgpå både baboom og dba, og det er de samme mennesker som bliver ved med at spørge dumt og skambyde langt under prisen, og man kan ik gøre så meget andet end at sige nej tak flere 100 gange...

• #22   31. jan 2011 De piloter ude i lufthavnen vil vidst gerne købe dem, så der ikke er nogen der lyser dem i hovedet når de lander og letter!

• #23   31. jan 2011 Michael, en yamaha yz 250 smiley
    Ja skam bud dem for man også en del af, har en båd til salg til 50.000 ville normalt koste 80.000 og så får man bud på 25.000 hvad fanden tror folk selv smiley

• #24   31. jan 2011 jeg siger heller ikke at sælger ikke kan være et fjols dem erder også mange af herinde men det jeg ville var også bare at høre folks mening ang køber der ikke er seriøse

• #25   31. jan 2011 Jamen det er da træls at de ikke er seriøse! Hvis du mener de ikke overholder de regler der er så stem dem da ud!!!

• #26   31. jan 2011 Send dem en PM og giv prisen der! Men så skal du jo også stå ved dit ord og købe som aftalt!
    Jeg køber mange ubeset, dogmest mc!

Kommentér på:
useriøse folk

Annonce