{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  led eller plasma tv
  • #1   5. nov 2011 LED...

Billigst i strømforbrug, holder bedre, og er meget pænere at se på / mere stilren..

• #2   5. nov 2011 LED

• #3   5. nov 2011 kan man få et 50" til 6000 eller under i led

• #4   5. nov 2011 Nej sku da. Ikke hvis det skal virke ihvertfald. Køb dig et Samsung LED. I fleggaard har de et 40" LED til 3999,- f. eks..

• #6   5. nov 2011 nej kan du ikke MEN nu siger pris og kvalitet jo os en lille ting..

• #7   5. nov 2011 Du skal nok op med lidt mere for at få et LED. Men som de andre siger så spare du jo lidt el. Billedet er fantastisk. . smiley

• #8   5. nov 2011 du kan skam også godt få et godt plasma tv til de penge. har selv en 600hz 50'' plasma som man kan få til 5000 idag. og det er god kvalitet synes jeg. den bruger måske lidt mere strøm osv. men du skal ud og bruge nogen flere penge på et led hvis det skal være 50'' og plasma skærme fås også ret tynde efterhånden...

• #9   5. nov 2011 Ordnung : Hvorfor skulle et LED holde bedre en et Plasma tv???

• #10   5. nov 2011 panasonic plasma, det dur. og har de har et kanon billed til prisen

• #11   5. nov 2011 http://www.hifiklubben.dk/produkter/fladskarm/plasma-tv/panasonic_tx-p50g30y_plasma-tv.htm
    jeg har selv modellen før den. og kan kun anbefale den

• #12   5. nov 2011 erling M: Måske hentyder han til at plasma skærme falmer lidt i farverne hen over årene.

Plasma giver klart bedst billedekvalitet da det levere mere naturtro farver.

Men LCD tv leverer også ganske fin billedkvalitet idag. Personligt er jeg selv mest til LCD men det er jo en smags sag.

Men ligefrem at sige hvad der er bedst det kan man ikke. Et godt LCD tv er bedre end et dårligere plasma og omvendt. Kommer meget an på budget.

Men det der er bred enighed hos diverse anmeldere om at Panasonic's VT30 er det bedste tv på markede lige nu. Og det er plasma.

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #13   5. nov 2011 forskellen på strømforbrug er ikke den store på LED og plasma, selvom folk siger det, et 43" plasma fra samsung bruger 99w i timen i brug, og et LCD bruger 99w i timen, et LED i 40" (har ikke kunne finde et 43" fra samsung) bruger 90w i timen, så forskellen er næsten ikke eksisterende.

Og personligt syntes jeg billedet er meget bedre på et plasma end både LCD og LED, da plasma kan generere 100 gange flere farvenuancer, og farverne ikke er sat til kun at kunne være indenfor en enkelt pixel.

Plasmas eneste ulempe, er at det skal transporteres stående.

• #14   5. nov 2011 Thomas H: ja det er det nok. i min plasma instruktionsbog står der at skærmen er nede på halv kraft efter 100000 timer, afhængig af brug.. det er lang tid. og ja, det var 100000 timer.

• #15   5. nov 2011 OO==[][]==OO 4ever !
    Du aner da virkelig ikke en hat om det, når du kan foreslå et Samsung LED til 4000kr!!!
    Billedet er helt ad helvede til, i forhold til et plasma i samme prisklasse.

! Ordnung Muss Sein !
    Billigst i strømforbrug??! ikke meget.. måske ca. 250kr om året..
    Holder bedre?? et klask på panelet og TV'et er færdigt, det er et Plasma ikke,
    Pænere at se på? hmm.. du kan få Plasma TV der er magen til LED, så ved ikke hvor du vil hen?

• Mr. Funny Guy •
    Hvis du bare skal have noget billigt skrammel, så find det du synes er pænest.
    Skal du have bedste billede til pengene, så er et Panasonic G20/30 bedst.
    Skal du have det bedste billede overhovedet, så er Panasonic VT30 det bedste.
    Skal du absolut have LED, så skal du over 10.000kr for et Sony, før farverne bare er nogenlunde naturrealistiske.

• #16   5. nov 2011 Har målt et 42" LCD fra Samsung. Bruger ca 110 watt i gennemsnit.

Mit 55" LED Samsung bruger ca 100 watt.

Et LED giver heller ikke så meget varme fra sig. Hvem hader ikke at se film en sommerdag hvor tv'et bidrager med at varme huset mere op.

• #17   5. nov 2011 LED og LCD er samme panel!
    Det er kun lyskilden der er anderledes, LCD er belyst af "lysstofrør" i siden og LED er belyst af dioder i siden (edgeLED) eller bagved LCD panelet (baglit - dem er der ikke mange af!)

LCD bruger ikke mere strøm end LED, hvis du tager samme årgang.

• #18   5. nov 2011 i glemmer en måske vigtig faktor.... LYDEN....

nogle af de helt tynde LED skærme har virkelig crappy lyd(hvertfald dem i den billige ende)

og da nok til at hifi klubben direkte har skrevet på deres tilbud hvis de har dårlig lyd.

• #19   5. nov 2011 Har lige købt et LG 47" i bilka... stod til 6.999.00 men da jeg ku få det hos komplett.dk til 5.489,00kr fik jeg det til den pris. (prisgaranti).. suuuper fedt tv, kanon billede og design osv.osv. Kan kun anbefales

• #20   5. nov 2011 mit samsung 42" plasma, bruger ca 300 w. der sidder måler på, til at måle forbruget på hele mit tv hjørne. og det vinder max, i at bruge meget strøm, og lave meget varme.

og jeg syntes sku ikke der er den store forskel, når bare man vælger rimelige tv. jeg kander nogle der har købt billige tv, og de er sku dårlige, selv med mine øjne. men de er glade, men nok mest fordi de ikke vil indræmme de har købt et lorte tv:)

• #21   5. nov 2011 Købte et plasma samsung 42" for 5 år siden. Den er først lige gået til for 4 dage siden. fik en rød streg ned i midten. Har også Led og det er meget bedre kvalitiet.

Jeg stemmer også på LED.

• #22   5. nov 2011 $Supra TT $
    Du kan jo ikke sammenligne et 5 år gammelt tv med et nyt!

Prøv at sætte et Pana Vt30 overfor hvilket som helst LED.

Kommentér på:
led eller plasma tv

Annonce