{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Træne muskler man stadig har ondt i? {{forumTopicSubject}}

Hej venner

Jeg vil gerne høre jeres mening.

Jeg er igang med at træne mig op - skal hurtigt i form igen, da jeg skal være super skarp inden for den næste måneds tid.

Jeg vil høre hvad i mener om at træne de muskelgrupper man stadig er øm i efter sidste træning. Altså der er gået 2 dage i mellem men er stadig ret wasted i muskerne - ikke mere end det sikkert holder op når jeg har trænet lidt.

Men er det smart -eller er det bedre at vente en ekstra dag ingen næste træning? Normalt venter jeg.

Jeg er fuld af energi og peps idag, så ville gerne give den en ordetlig én på goddag'en..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træne muskler man stadig har ondt i?
  • #1   24. nov 2011 Det sker der ikke noget ved.

• #2   24. nov 2011 kan du sagtens,, hvis der gået et par dage, selvom du stadig har ondt/er øm.
    Man ellers er der jo altid andre muskel grupper man kan træne....

• #3   24. nov 2011 Kommer da godt nok an på om han er igang med at diskopumpe, eller genoptræne noget fra nulpunktet efter operation eller lignende ?

• #4   24. nov 2011 jeg havde ondt i alle muskler fra jeg var 15 til jeg blev kørt ned da jeg var 17½ efter det havde jeg ondt i resten af kroppen haha

så bare kør på

• #5   24. nov 2011 Hvis du har spist fornuftigt med proteiner og mineraler siden så sker der ingen ting, men husk at lytte til din krop, ømme muskler er jo tegn på de har været på arbejde.

• #6   24. nov 2011 Spiser du nok burde der ikke ske noget ved det, men personligt venter jeg til musklen er helt klar igen, der er jo en del muskelgrupper at tage af smiley

• #7   24. nov 2011 Jeg har været trænet før - men har forsømt det i ca.1 år. Jeg skal bare "diskopumpes" i en fart.

Det plejer at komme hurtigt igen når det har været der før.

Okay - så i mener godt man kan pumpe igen idag selvom det stadig gør naller fra sidste sæt - når bare det er et par dage siden?

Jeg har ondt i det hele stadig så der er ikke noget der ikke gør ondt. Træner 2-split. Altså den ene halvdel af kroppen den ene dag og den anden den anden. Men har altså stadig ond i den gruppe der står for tur idag.

Mente bare at det kunne være noget lort - men tror sgu bare jeg gider den gas og æder smerterne..

• #8   24. nov 2011 Jeg spiser protein efter træning - og sundt i det hele taget - men ikke meget. Jeg er jo på tidsplan - så skal både smide fedt og bygge muskerne op igen hurtigt - det er svært - men det kan lade sig gøre, har jeg før prøvet. Men det er nok fordi de har været der før, musklerne..

• #9   24. nov 2011 Hvorfor ik dele det mere op ? Jeg brugte en dag på hver gruppe, det fik jeg fanme meget ud af, men havde også mere tid end en måned smiley

• #10   24. nov 2011 du bliver nok ikke pumpet på en måned, men det kan være du kan blive strammet lidt op.

• #11   24. nov 2011 Jeg vil os sige del det op. Kør 3 split og giv dine muskler den ekstra dag.

• #12   24. nov 2011 Hvorfor er det du har så travlt?

• #13   24. nov 2011 Da jeg toptrænede, trænede jeg 4 gange om ugen, og det var ca. 2 muskelgrupper ad gangen, der kunne man virkelig komme i dybden med de forskællige muskler, det gav super resultat men det tog lidt tid, kosten var også nøje planlagt.

• #14   24. nov 2011 Det er rigtigt - ved mere seriøs træning over en længere periode ville jeg dele det mere op. Men har ikke tid til det i denne omgang - måske om 1 måned. Jeg vil heller ikke være meget større end jeg er - mest bare stramme op igen. Jeg har før været så pumpet, at jeg ikke synes det var så flot.

Jeg skal være med i for lækker til love og skal skyde en boblebads-date om ca. 1 måned.. Der vil jeg ikke være tilgrin.

• #15   24. nov 2011 Kylling og ris 3 gange om dagen i den måned det gør satme underværker

• #16   24. nov 2011 Ha Ha ok. men når man er med i for lækker til love er man så allerede ikke lidt til grin ??

• #17   24. nov 2011 Du skal være med i for lækker til love. Men vil ikke være til grin?

• #18   24. nov 2011 Hmm Ronnie;)

• #19   24. nov 2011 Hva så.... Er.du Gustavs nye kæreste.... Haha

• #20   24. nov 2011 Jow jow - totalt tilgrin.

Det var GAS i kan tage det!

Jeg vil bare være i form til de kommende julefrokoster - og træner bedt hvis jeg har et mål og en tidshorisont. Hvis jeg når målet til den dag - så vil jeg sætte et nyt mål - med en bedre tidshorisont så man jeg kan opnå det resultat jeg ønsker.

Jeg KAN ikke holde den perfekte form konstant, så giver den som regel virkelig gas 1 gang om året og kommer i den form jeg kan lide dér. Jeg er et mad-ædeøre og vil have det bedste af begge verdener - altså usund mad i en periode og en veltrænet krop i den anden periode.

Så har jeg nogle måneder hvor jeg bare æder det der passer mig og slasker rundt. Det passer med der kommer 5 kg på i den periode - som jeg så smider igen her i de kedelige måneder hvor der ikke er andet at lave end træne (når vejret er kedeligt om mørkt)

Ikke en smart måde - I know -men det er sådan jeg gør smiley

• #21   24. nov 2011 Ha Ha, tænkte også lige at det nok var det helt forkerte forum at afsløre at man skal være med i det program.

• #22   24. nov 2011 Neeej ik gå på kur med alt det fede julemad det er sgu så dejligt

• #23   24. nov 2011 Hvis du er øm så er det fordi din muskel stadig forsøger at gendanne sig derfor er det ikke godt igen at ødelægge den

Du kan ikke nå meget på 1 måned og med mindre du ligefrem sulter dig vil du nok ikke kunne se meget forskel

• #24   24. nov 2011 pacs. Jeg har allerede været igang i ca. 14 dage. Jeg kan absolut allerede se/mærke stor forskel. Når man går fra totalt usund til meget sund - en del under ligevægtsindtag - og samtidigt træner styrke og cardio-træning, så kan man komme meget langt på 1 måned - og det er jo reelt også 1 måned og 14 dage. smiley Især hvis man ved hvordan man træner og spiser - og har haft muskelmassen før.

Det er faktisk lidt vildt det kan lade sig gøre - men det kan det altså hvis viljen er 100% med.

• #25   24. nov 2011 Knep smerten væk som de kloige siger

• #26   24. nov 2011 Jeg giver dig ret i det med man skal vente til musklerne er helt gennem restituerede. Jeg lod også være - og nøjedes med en god gang cardio.

• #27   24. nov 2011 Hvad er din adresse, hvad er dit våben?

• #28   24. nov 2011 Haha

• #29   24. nov 2011 Man vokser når man hviler, det er der mange der glemmer.

• #30   24. nov 2011 Freak. Du har helt ret. Søvn er en meget vigtig del i processen. Så nu går jeg i seng.

Jeg ligner faktisk ret meget ham dér din racerkører-model på dine billeder, hvis jeg selv skal sige det, hvad er dit våben. Om 1 måned så er den totalt hjemme - jeg er bare lidt mere muskuløs. smiley ;-)

Nå - men nu skal jeg i seng og vokse...

Nat nat - i ringer bare...

• #31   24. nov 2011 christian....... Altså hvis du ligner ham, så må du godt kjomme nu ;P

• #32   24. nov 2011 Racer kører model? hvem snakker du om?

• #33   24. nov 2011 freak tilbud......gå ind på min profil og lur mine modeller;P

Kommentér på:
Træne muskler man stadig har ondt i?

Annonce