{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.268 visninger | Oprettet:

unge danskere = nasserøve? {{forumTopicSubject}}

er åbenbart fastelavns mandag i dag og så er ungerne/tiggerne rundt og rasle/skrabe ind. har som sådan ikke noget imod dem der har taget sig tid til at klæde sig "pænt" ud, og lagt lidt tanker i det, men derimod dem der ikke er klædt ud og stadig tror de kan score en 50er hos fru jensen, det synes det er et sørgeligt syn!

var lige inde ved bageren og der stod 2 drenge på ca 10 år og "sang". den ene var iklædt gummistøvler og briller og den anden havde en pind med to monster energy dåser stukket på, i hånden.. bagermutter vidste ikke helt om de havde fortjent noget, da hun syntes deres udklædning var lidt kedeligt. den ene dreng svarede så at det var det eneste de kunne finde. de fik så en boller hver og kunne ikke en gang sige tak da de løb ud af døren.

synes det er sørgeligt når det traditionen tror hedder sig at man klæder sig ud, og ikke KUN går rundt og nasser. er der noget om snakken, eller er det mig der er blevet gammel?

og ja, jeg var hos bageren efter tudekiks smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  unge danskere = nasserøve?
  • #1   20. feb 2012 Du er helt sikkert blevet gammel!

- Men nej er enig med dig, selvom man selv har været der engang. Dog husker jeg det som om, at jeg selv var rimelig "pænt" klædt ud *pudser glorien* smiley

• #2   20. feb 2012 da JEG var ung i 80'erne i det sandblæste nordvestjylland, gik vi en runde til 8 naboer... naboer som vores forældre kendte og som vi havde et naturligt "tilhørsforhold" til... de kendte os, og de kendte os...

"boller op - boller ned" - bolle udleveret - stort tak og farvel

vi kom hjem med 7 boller og et stykke chokolade.. til nøds en 10 krones-seddel (og ja de fantes) hos bedstemor, som også boede på gården i et hus bagved...

The times, they are a changeing...

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #4   20. feb 2012 Nej du er sgu meget rigtig på den, altså traditionen om at de er ude og rasle er okay det gjorde jeg selv som barn men så skal man altså også være udklædt. Altså kommer der nogen her hos mig og de ikke er udklædt får de ikke noget.

• #5   20. feb 2012 Barney S>>> Gu' er det så!!! sande ord!!

• #6   20. feb 2012 egern : præcis sådan husker jeg det også, og mener det er sådan det burde være.. men er nok blevet nye tider

• ED
    ED Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 40 Følgere: 41 Svar: 1.611
    #7   20. feb 2012 walla her walla der, pizza i min mave, hvis jeg ikke pizza får.. laver jeg den selv. Jeg er nemlig etnisk sagde achmed

• #8   20. feb 2012 barney : +1

er ligefør man skulle lave en mr bean. tage en stol med ud til døren og hører de små synge, for så bagefter at lukke døren i uden de fik noget, såfremt de ikke var udklædt

• #9   20. feb 2012 Nicolai K - Fik du så 10 boller for din perfekte udklædning Gollum?

• #10   20. feb 2012 man må yde for at kunne nyde.. de kan lige så godt lære det fra barns ben af.. for det eneste der kommer let i den her verden er regninger i postkassen..

• #11   20. feb 2012 de får ikke en skid fra mig!! smiley hehe, nægter at lukke døren op idag smiley havde nogen små børn der kom forbi klokken 23:30 da der var halloween :S og det var en hverdag, jeg var sku gået i seng hehe, så nu får de intet smiley

• #12   20. feb 2012 mathias : nej, men fik et bette put inde i baglokalet, så det var rent win smiley

• #13   20. feb 2012 Her kom der for 1 time siden to knægte. Den ene var klædt ud som Darth Vader og den anden var ikke klædt ud.
    Knægten med udklædning stod med en lille pose og den anden med en dåse til mønter.
    Darth Vader fik en håndfuld karameller den anden ingen ting.
    Så er det op til Darth Vader, om han vil dele.

• #14   20. feb 2012 har været 2 hos mig og de fik en 10 hver de var også godt klædt ud.

den ene var en prinsesse, den anden var heks med hat, næse og det hele

• #16   20. feb 2012 Shit mand SQUIRREL - fik du en hel 10er??? Det er sgu også de rige bønder, der har kastet om sig med pengene.... vi andre fik sgu kun nogle snoldede 1kroner! Ha-ha.....

• #17   20. feb 2012 men der er da også alt for mange "plastik" kostumer idag..

jeg kan da huske at jeg i 3.klasse sammen med en lavede en bil smiley fire hjul ligesom dem der sidder på en indkøbsvogn. og så svejsede vi et stel der havde formen som en bil. og beklædte det med bølgepap.

så kunne vi gå rundt i den smiley og så havde vi en router blink på taget og et 12 volts batteri inde i bilen.. og vi havde selv lavet den!

...ja min far er selvstændig smed så er jo nærmest født med en svejser i hånden smiley

• #20   20. feb 2012 Alle rigtige drenge har da som minimum en revolver og en cowboyhat eller et sørøversværd og klap til øjet liggende på værelset.

Ellers må de sgu trække et gammelt hvidt lagen over hovedet, hvis de vil gøre sig fortjent til lidt snolder.

• #21   20. feb 2012 80six : det er der desværre jo nogen der ikke har, men synes godt man se forskel på dem og så dem der bare ikke gider klæde sig ud.

tror ikke det er ulovligt, så bare gi gas.. men du får ikke noget hvis du kommer forbi min dør hehe

thomas : der havde naboen rigtig flottet sig haha

• #22   20. feb 2012 Ved halloween sidste år var jeg også ved at blive godt træt af alle de møgunger som kom og var ved at vælte hele huset for at tigge slik, nok sku være nok så jeg tog hel motocykeloutfittet på, støvler, handsker, hjelm og satte mig på en stol foran døren, jeg sad helt stille og kiggede lige ud i luften, endelig kom der nogle flere møgunger og da de så mig side der kan det nok være de fik benene på nakken og så kom der ikke flere børn den aften.

• #23   20. feb 2012 arh pis... hvornår kommer de rendende? Har fandme ikke noget til de stakkels fattige børn...

• #24   20. feb 2012 De har heldigvis ikke været hos mig haha!.
    1.Men enten så skyldes det, jeg har sovet som en sten (stod op kl 18,30).
    2.Eller også er ringeklokken istykker?.
    3.Eller også er der fordi der ikke er ret mange børn i det nye kvarter jeg er flyttet til :-).... Halleluja!!.

• #25   20. feb 2012 Her for en lille time siden, skulle mig og kæresten ud og køre, var knap nok kommet udad døren, før nogle små møgunger råber :" vent lige!"..
    Lige pludselig er jeg glad for at jeg skulle ud og køre det tidspunkt.. Magter ikke unger der tikker til det fastalavnhalløj..

• #26   20. feb 2012 Christian F
    Ja den er sgu god den med lagenet over hovedet. Så mangler man bare en spids hat og et brændende kors, så er den udklædning hjemme.
    Vi fik sgu ikke meget i bøssen det år smiley

• #27   20. feb 2012 Martin K, folk er fandme også så fordomsfulde! smiley

• #28   20. feb 2012 hehe

Kommentér på:
unge danskere = nasserøve?

Annonce