{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.544 visninger | Oprettet:

Hvordan bliver du som person, hvis du vinder lotto {{forumTopicSubject}}

Tror du at du vil ændre dig som person hvis du gik hen og vandt i lotto? Her snakker jeg om den helt store pulje.
Eller vil du forsætte med det arbejde som du nu har, og så stadigvæk være en person som er nede på jorden, som du måske var inden du kom til penge ? :o)

Har set de 10 bud hvor der blev snakket om velhavende mennesker. Der nævnes der at der gives endnu mere respekt til ''gamle penge''- Altså penge som har været i familien i flere årtier, og der gives ikke nær så meget respekt til ''nye penge'' som er folk som lige pludselig er kommet til penge.

Hvis jeg gik hen og vandt i lotto så ville jeg ikke ligefrem sætte en kolonne i avisen hvor der stod jeg havde vundet og hvem jeg var. Jeg ville ikke gå på arbejdet og prale ed at have vundet eksempelvis 40.000.000 skattefrie kroner.
Tænk på hvis det kom ud til de forkerte pesoner. Hvad ville man så gøre, hvis de pludselig ville have penge af dig?

Sku jeg ud og erhverve mig en bil så tror jeg ikk det ville blive noget vildt. Havde nok gået efter en en nyere vogn fra BMW, AUDI eller Mercedes med en kvik men økonomisk motor, og så ellers bare benyttet mig af den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan bliver du som person, hvis du vinder lotto
  • #1   24. maj 2012 Ville nok skyde en ordenlig omgang penge af på spas.
    Om jeg vil ændre mig, er nok utænkeligt andet, tror alle folk ændre sig hvis man kommer til den slags penge.... c",).

    Tror ikke der er nogle "alm" mennesker der kan tage vare på så mange penge fra dag til dag. c",)


  • #2   24. maj 2012 Patrick

    Du mener simpelthen at du vil ændre dig som person?
    På hvilken måde vil du ændre dig som person? Skilte med at du er kommet til penge og derfor få falske venner og tøser som pludselig gider dig, hvis de ikke gad dig førhen? :o)

    Det er den slags opmærksomhed jeg ville undgå hvis jeg kom til den slags penge.


  • #3   24. maj 2012 Jeg ville under alle omstændigheder ikke nævne hvor mange penge je havde vundet, hvis det var dit eksempel på 40.000.000,- DKK
    Jeg ville ikke købe voldsomme biler. Men TOTAL renovere mine tre gamle Volvo'er og måske købe en meget diskret luksus bil.
    Ellers ville jeg gå stille med døerne.
    Men sammentidigt tror jeg det er umuligt at ikke ændre sig på nogen møde.


  • #4   24. maj 2012 har tit tænkt over hva jeg ville hvis jeg vandt en masse penge, og ville bare bygge et kæmpe værksted og ansætte nogen af mine venner, og så skulle vi ellers bare gå og hygge os med at bygge nogen fede øser, så nej tror ikke jeg ville ændre mig så meget.

  • #5   24. maj 2012 Vincent - Enig. Tror desværre ikke det kan lade sig gøre at man ikke ændre sig en smule. Vil heller ikke købe en tshirt med 40.000.000,- lige her!!!.

    Men ja et lækkert hus nedlagt landbrug - istandsat, Audi Q7 i hvid til damen med A L T!.
    En lille sportswagon i form af?? Hvad jeg nu finder på.
    Jetbåd kan jeg vel også finde på, ved sommerhuset nede sydpå c",).
    Drømme kan man altid, men igen, hvad skal man drømme om når man kan købe det meste c",)


  • #6   24. maj 2012 Hvordan mener i at i kan ændre jer hvis i kom til penge?
    Jeg står selv og mener at jeg ikke ville ændre mig hvis jeg kom til penge. Jeg ville stadigvæk være den som min familie kendte. Jeg ville måske ud og opleve nogle ting og blive en lidt anden person når jeg kommer hjem, fordi de ting har gjort mig til en lidt anden person.

    Men det er jo ikke at ændre sig på den negative måde.
    Synes det er usmageligt hvis man ændrer sig på den dårlige måde, og derfor ser det lidt til grin ud i forhold til hvis man ser en person med mange penge, men hvor det er gamle penge og pengene har været der altid :o)


  • #7   24. maj 2012 Hvis man har tid og penge til at gøre hvad man vil, så tænker man vel slet ikke på at drømme om ting? :S

  • #8   24. maj 2012 Det jo altid svært at sige. Vi kan alle sidde og sige at vi ikke ændre os. Men man kan ikke være sikker. 40.000.000,- DKK er voldsomt mange penge.
    Alle mennesker ændre sig enten positivt eller negativt. Selvfølgelig håber jeg da, at en lottogevinst ville ændre en positivt. Og tror da også de fleste vil være den de i bund og grund er.
    Men man vil nok få nogle nye holdninger/meninger, og hobbyer for den sags skyl. Og man vil nok også begynde og købe de lækre ting, som man ikke kunne før i tiden. (tænker på daglig varer)
    Der er rigtigt mange faktorer det spiller ind under sådan et emne. Tror ikke det er så lige til at beskrive..!


  • #9   24. maj 2012 sportsmålet er. er det drømmen at man kan gøre hvad man vil og ikke behøver tænke eller kæmpe.? Jeg gad det ikk!!!!

    jeg elsker at tage på arbejde og kæmpe for nogle ting. jeg ville absolut forsætte min dagligdag som jeg altid har haft. smidt de penge jeg vandt på en konto og lade dem stå til min pension. så kan mine børn osv måske drage nytte af det.. hvis de da kan vise at de kan klare sig selv også uden pengene! ellers skal de sku ikk have lov at have nogle!.


  • #10   24. maj 2012 Kender flere der har solgt firmaet lige fra en lille million og op til de 3 cifret, og alle har ændres sig lige meget hvor lidt de vil være ved det... Penge gør bare en skør smiley

    Og om jeg ville ændre mig, selvfølgelig vil jeg da det men forhåbentlig til den positive side... Det er nok svært at skjule man har vundet mange penge for hvem vil ikke have den fede bil, det lækre hus, de dyre designer møbler osv, og mon ikke naboen lurer det rimelig hurtigt smiley


  • #11   24. maj 2012 Ville nok tænde mine smøger fremover med en 500 mand.

  • #12   24. maj 2012 Jeg er under uddannelse og drømmer om at starte eget firma, så ville bruge en del af pengene på at klare hverdagenn uden job ved siden af uddannelsen, ud over firmaet jeg så ville starte med noget af den kapital jeg havde vundet, så det var skole og firma...

    En dejlig lejlighed i KBH K. et sommerhus så jeg kunne komme væk fra hverdagens stress... lejligheden pakket med B&O og andet kræs... sommerhuset ret standard hyggeligt hus, dog istandsat, hader nye sommerhuse... en jaguar E-type cabriolet og ja måske 2 andre biler, ville nok ikke kunne lade vær smiley


  • #13   24. maj 2012 Jeg tror personligt ikke jeg ville ændre mig. en del mennesker ville skam nok dog.

    men hvis jeg vandt de 100mill?

    jeg tror sq jeg ville give min søster og min far en god sjat pennge hver. så ville jeg tage med et familiemedlem som er kræftramt ud og lave en masse sjov og ballade. bare købe dyrt legetøj og rejser :).

    90mill tilbage

    ville købe et lille hus med en garage. kontant så jeg ikke stod i gæld.

    89,5mill tilbage

    ville købe en god økonomisk bil jeg kunne køre på arbejdet til.
    en gaaaarmel amerikaner V8'er som der skullle sættes i stand. så jeg var underholdt derhjemme med det projekt.

    88,5mill tilbage

    og så et par sikkerhedssko der er støbt efter min ryg så jeg ikke får så ondt i ryggen på arbejdet.

    88,498mill tilbage


    derefter ville jeg smide det hele i 3-4 forskellige banker.

    og så ville jeg ikke modtage SU længere. - fordi jeg kan og fordi 1/3 af befolkningen betaler for 2/3


    - tage min uddannelse færdig og så måske tage ud i verdenen og gøre noget godt et sted med alle de penge.


  • #15   24. maj 2012 ville stadiig arbejde. eler ville værdt fald søge arbejde

  • #16   24. maj 2012 Jeg ville nok bare få nogle vildere byture. I Monaco.

  • #17   24. maj 2012 Jeg er sikker på at jeg har vundet mange gange, men at Dansk tipstjeneste holder pengene tilbage pga jeg ville bruge dem på onde gerninger smiley

  • #18   24. maj 2012 theman det kender jeg godt det er super nederen de gør det !!! smiley

  • #19   24. maj 2012 Har nogle drømme der skal realiseres, og sørges for til senere, men udover det, så vil jeg højst sandsynlig være forbandet nærrig.

  • #20   24. maj 2012 tror desværre jeg bliver en blærerøv smiley

  • #21   24. maj 2012 Jeg ville blive kendt som den vanvittige millionær ....

  • #22   24. maj 2012 Jeg har sgu haft det scenarie i mit hoved mange gange, og jeg er ret afklaret med hvad jeg ville hvis jeg vandt 40M

    1. Sætte 35M i afkast-venlige ting (Obligationer, "sikre aktier" osv)
    2. betale al gæld
    3. Købe et lækkert, nyt hus
    4. Have en Audi RS6 Avant og en Nissan GT-R
    5. Sige mit job op, og leve livet, samt dedikere noget af min tid til godgørende formål, såsom Børnecancerfonden

    Jah...man kan jo håbe at det sker en dag smiley


  • #23   24. maj 2012 leje en fed lejlighed, købe en phaeton og en en fed kaner, tage det forbannere mckort, købt en fed mc, finde et fedt afslappet arbejde (nu hvor man ikke skal tænke på lønnen)
    bare leve afslappet og normalt til pengene er væk

    forstår ikke hvorfor gamle penge som man ikke selv har tjent eller gjort noget for, skulle være bedre end nye penge man ikke har tjent eller gjort noget for.


  • #25   24. maj 2012 Morten d stod han ikke og brændte 1000 lapper
    Af oppe i centeret syndetes jeg kan huske noget om


  • #26   24. maj 2012 Jeg ville købe mig alt det jeg længe har gået og ønsket mig... bil, lejlighed, ny mobiltelefon og så bare få mit liv til at fungere lidt efter lidt.. sætte pengene i banken og få udbetalt et beløb om måneden, som jeg kunne leve for..

  • #27   24. maj 2012 Det er nok i høj grad afhængig af din omgangskreds. Hvis vennerne forsvinder og du står alene tilbage - det ændrer hurtigt folk smiley

Kommentér på:
Hvordan bliver du som person, hvis du vinder lotto

Annonce