{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

Politiets måde at skabe tryghed i S-togene? {{forumTopicSubject}}

Er lige kommet hjem fra København af, og da jeg sidder i S-toget på vej hjem, der ser jeg på et tidspunkt en person stige ind i toget, og i det han går forbi mig på min venstre side, så ser jeg at han bærer en pistol ved sin hofte.

Min første tanke er ''Civil betjent''

Min anden tanke er ''Gad vide om det er en som går amok lige om lidt''

Min anden tanke var ''Det er nok bare en softgun eller ligende''

Sidder lige 5-10 min mere og så går jeg længere ned i toget for at ringe 112, for tænk nu hvis det var en person som var ude på noget.

Jeg ringer dem så op og får fortalt at det nok er en civil betjent. De siger jeg skal beskrive manden, hvlket jeg så gør, og de siger igen at det nok bare er en civil betjent.

Jeg bliver så stillet igenne mtil færdsel, og der kommer jeg i kontakt med en kvinde der siger at de har betjente ude i S-togene, netop fordi de ved der er øst-europaere som går og stjæler fra folk der er på vej hjem fra byen af, og som er så fulde at de er faldet i søvn, og at det nok derfor bare var en civil betjent.

De har så mit nummer fortæller de og de vil også lige have mit navn.
De siger de vil ringe tilbage til mig eftersom jeg sku til endestationen.

Bliver så ringet op 5 minutter efter, og de fortæller så at jeg kan være helt rolig, fordi det er bare betjente i civil.

Da vi kommer til Hillerød station, der kommer en kvinde så hen til mig og viser sit skilt. Hende vidste jeg dog ikke var civil betjent, eftersom jeg ikke havde set hende.

Mit spørgsmål er så : Hvorfor pokker går de rundt i civil tøj med en pistol som er fuld ud synlig for alle passagere som de går forbi?

Hvis de VIRKELIG skal være civile, hvorfor gør de det så ikke ordentligt? Tager en lang trøje på, en eller anden form for hue på eller ligende så de ligner nogle personer der også bare er på vej hjem fra byen af. Det andet giver jo et helt forkert signal, at der kommer folk på toget med pistol som er synlig og som bare går hen og sætter sig som en almindelig person.

Jeg fik at vide at jeg ikke var den eneste som havde ringet ind angående personen med pistolen, men at det var godt at jeg gjorde det, for tænk nu hvis det var en bandit :o)

Men sikke da en form for ''tryghed'' de prøver at skabe. Puha.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politiets måde at skabe tryghed i S-togene?
Kommentér på:
Politiets måde at skabe tryghed i S-togene?

Annonce