897 visninger
|
Oprettet:
Styrketræning {{forumTopicSubject}}
Hej kan i anbefale nogle produkter som hjælper godt til træniongen?
Er lige begyndt med Animal Pump ?
Kender i andet som er godt ? evt. noget præstationsfremmende som No Xplode ?
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 125 Svar: 227
Og hvis du vil have noget kosttilskud så prøv at gå ind på bodystore. De har alt. Jeg syntes godt om deres BCAA piller og kre-alkalyn.
feb 2009
Følger: 26 Følgere: 146 Emner: 283 Svar: 4.890
aug 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 72 Svar: 271
kan klart anbefalde bodylab.
okt 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
apr 2004
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 18 Svar: 23
aug 2007
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 2.642
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.689
Pump som en gal, og sørg for du får proteiner nok...se dig godt for når du vælger proteinpulver, for der er sgu ofte mere protein i de pakker der ser kedelige ud, end i dem med en mand der ligner Hulken udenpå...:-P
sep 2005
Følger: 59 Følgere: 217 Biler: 4 Emner: 329 Svar: 6.573
Du skal pumpe som et svin, og hvis du rammer "væggen" hvor der ikke rigtig sker mere kan du starte på proteintilskud.
Når du ikke kan proppe dig mere med protein på den "rigtige" måde kan du begynde at æde ekstra protein ved siden af i form af noget Whey protein. Du skal holde dig fra Soya protein. Du skal også læse om hvordan de forskellige protein kosttilskud virker, da de virker forskelligt alt efter hvad de er lavet på.
Og JA du skal sove rigtig meget da du vokser mens du sover. Læs om de anabolske faser og forstå hvordan de fungerer. Dine muskelgrupper reagerer også på træning forskelligt fra hinanden. Læs om restitutionstider. Eks kan det være nok at drøne igennem på overarme 1 gang ugentligt hvis du giver dem ordentlig med hvile resten af ugen, det giver syge bøffer. Mere er ikke nødvendigvis bedre når vi taler styrketræning.
Hold dig generelt fra det "unaturlige" hvis du kan. Dog er undtagelsen som jeg varmt anbefaler Kreatin som kan købes ved eks Matas. Kreatin gør du ikke syrer så nemt til = du kan pumpe flere kg end uden = du vokser hurtigere. Iøvrigt tager det lige spidsen af muskelømhed o.l. Men følg brugsanvisningen. For meget af det giver stråleskid...
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.689
feb 2009
Følger: 26 Følgere: 23 Biler: 3 Emner: 27 Svar: 1.832
sep 2005
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 2.642
Det vil ALTID varierer fra person til person hvor godt det virker. For nogle har et stort indhold af kreatin i kroppen og så at indtage det ved siden af er spild, og det ryger ud igennem urinen, mens andre ikke har samme naturlige store mængde af det i kroppen som så kan optage det.
Men altså.. Kreatin er intet vidunder middel overhovedet. Det gør MAX at du kan løfte 9 i stedet for 8 i det sidste sæt.. Det er mere det psykiske som giver kicket her..
aug 2007
apr 2011
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 187
så med mindre målet er længere bryster ville jeg ikke begive mig ud i det.
og no explode har 12000% af det b-vitamin du skal have dagligt, hvilket heller ikke er sundt på nogen måde.
sep 2005
Kreatin binder vand til protein som bliver transporteret ud til dine muskler i forbindelse med genopbygning. Det betyder at dine muskler bliver mættet med væske, ca 3 gange så meget som kroppen selv sørger for. Det betyder igen at dine muskler ikke syrer til, og det letter også restitutionsfasen efter endt træning da der så at sige er "nem adgang" til muskelfibrene.
Jeg siger ikke at Kreatin er en Schwarzenegger mirakelkur der får dig til at ligne en værftkran hen over natten, men Kreatin er et super godt suplement ligesom fiskeolie. Jeg vil vove den påstand at man vil få meget mere ud af at tilrettelægge sin diæt og sin træning korrekt i forhold til proteinrigmad og de evt få kosttilskud der er fornuftige at spise selv fra start, end hvis man hælder den ene proteinshake og energybar i hovedet efter den anden..
Der er stor forskel på styrke og det man kalder en "diskopumper"
apr 2011
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 187
hvis jeg var dig ville jeg vælge jack3d, det ekan jeg se folk er rigtig glade for. det indeholder også dmaa, som påvirker central nerve systemet og giver energi. dog er der aldrig lavet studier om hvor farligt/ufarligt det enligt er.
sep 2005
Styrketræning