{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styrketræning
  • #1   16. sep 2012 Spis ordenligt - ellers sker der intet :-))..

Og hvis du vil have noget kosttilskud så prøv at gå ind på bodystore. De har alt. Jeg syntes godt om deres BCAA piller og kre-alkalyn. smiley

• #2   16. sep 2012 En go kost og evt noget protein pulver - så behøver du ikke mere.

• #3   16. sep 2012 kreatin, protein pulver eller weight gainer, alt efter hvor kraftigt du er bygget smiley

kan klart anbefalde bodylab.

• tommy h
    tommy h Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #4   16. sep 2012 Deca 200 hihi

• #5   16. sep 2012 Køb den bog der hedder "styrketræning" læse den 2 gang, og forstå den, sov alt det du kan, lad være med og drikke/ spise junke. Også skal du bare spise ALT det du kan, du må ikke nå og blive sulten, spis til du brækker dig,husk og hold hvile dage træn max hver anden dag, træn igennem gå amok, og skid på hvad andre i centret siger og mener, lav være med og gi din krop stress. Held og lykke. Rom blev ikke bygget på en dag. Også lad være med og tag den nem vej.

• #6   16. sep 2012 kan godt lide jonas, kommentar, det sku true shit smiley

• #8   16. sep 2012 Protein, godt med søvn og seriøs træning.. Go go.

• #9   16. sep 2012 no explode er da ikke præstationsfremmende...er det ikke et af de der pump produkter med masser af kulhydrater? eller er jeg helt galt på den?

Pump som en gal, og sørg for du får proteiner nok...se dig godt for når du vælger proteinpulver, for der er sgu ofte mere protein i de pakker der ser kedelige ud, end i dem med en mand der ligner Hulken udenpå...:-P

• #10   16. sep 2012 Proteinpulver og alt det er slet slet ikke lige så godt som det du får igennem rigtig føde. Start med at sætte dig ind i hvad for noget mad du kan spise der er proteinrigt. Dvs Kylling, Red Kidney Beans, Æggehvider osv.

Du skal pumpe som et svin, og hvis du rammer "væggen" hvor der ikke rigtig sker mere kan du starte på proteintilskud.

Når du ikke kan proppe dig mere med protein på den "rigtige" måde kan du begynde at æde ekstra protein ved siden af i form af noget Whey protein. Du skal holde dig fra Soya protein. Du skal også læse om hvordan de forskellige protein kosttilskud virker, da de virker forskelligt alt efter hvad de er lavet på.

Og JA du skal sove rigtig meget da du vokser mens du sover. Læs om de anabolske faser og forstå hvordan de fungerer. Dine muskelgrupper reagerer også på træning forskelligt fra hinanden. Læs om restitutionstider. Eks kan det være nok at drøne igennem på overarme 1 gang ugentligt hvis du giver dem ordentlig med hvile resten af ugen, det giver syge bøffer. Mere er ikke nødvendigvis bedre når vi taler styrketræning.

Hold dig generelt fra det "unaturlige" hvis du kan. Dog er undtagelsen som jeg varmt anbefaler Kreatin som kan købes ved eks Matas. Kreatin gør du ikke syrer så nemt til = du kan pumpe flere kg end uden = du vokser hurtigere. Iøvrigt tager det lige spidsen af muskelømhed o.l. Men følg brugsanvisningen. For meget af det giver stråleskid...

• #11   16. sep 2012 kreatin er guld...:-D

• #12   16. sep 2012 Eat clean, train dirty, sleep like a baby !

• #13   17. sep 2012 René W, det er da noget bavl det du siger der. For det første er Bananer enormt fede, ligesom avocado. Dernæst har de en virkning, men det er fordi de er mættede af frugtsukker og ret store mængder koffein. Der er ikke specielt meget protein i dem, og protein har jo ikke nogen "virkning" i den forstand. Det gør bare at dine muskler for rigeligt at blive bygget op af. Du får jo ikke et kick af at spise en dåse tun vel smiley

• #14   17. sep 2012 Altså, jeg vil rigtig gerne vide hvor mange der egentlig KAN mærke forskel på om de er på kreatin eller ej uden det er psykisk? For hvis man læser om det, så er kreatin et stof kroppen har naturligt i forvejen.

Det vil ALTID varierer fra person til person hvor godt det virker. For nogle har et stort indhold af kreatin i kroppen og så at indtage det ved siden af er spild, og det ryger ud igennem urinen, mens andre ikke har samme naturlige store mængde af det i kroppen som så kan optage det.

Men altså.. Kreatin er intet vidunder middel overhovedet. Det gør MAX at du kan løfte 9 i stedet for 8 i det sidste sæt.. Det er mere det psykiske som giver kicket her..

• #15   17. sep 2012 michael, det er rigtigt, det er ikke alle der får noget ud af kreatin.

• #16   17. sep 2012 animel produkter er spækket med prohormoner, hvad jeg har læst mig frem til.
    så med mindre målet er længere bryster ville jeg ikke begive mig ud i det.
    og no explode har 12000% af det b-vitamin du skal have dagligt, hvilket heller ikke er sundt på nogen måde.

• #17   18. sep 2012 Kreatin virker på alle, og ja det er noget kroppen selv laver, ligesom testosteron og endorfiner.
    Kreatin binder vand til protein som bliver transporteret ud til dine muskler i forbindelse med genopbygning. Det betyder at dine muskler bliver mættet med væske, ca 3 gange så meget som kroppen selv sørger for. Det betyder igen at dine muskler ikke syrer til, og det letter også restitutionsfasen efter endt træning da der så at sige er "nem adgang" til muskelfibrene.
    Jeg siger ikke at Kreatin er en Schwarzenegger mirakelkur der får dig til at ligne en værftkran hen over natten, men Kreatin er et super godt suplement ligesom fiskeolie. Jeg vil vove den påstand at man vil få meget mere ud af at tilrettelægge sin diæt og sin træning korrekt i forhold til proteinrigmad og de evt få kosttilskud der er fornuftige at spise selv fra start, end hvis man hælder den ene proteinshake og energybar i hovedet efter den anden..

Der er stor forskel på styrke og det man kalder en "diskopumper" smiley

• #18   18. sep 2012 men derfor kan man jo godt have brug for det der ekstra energi boost.

hvis jeg var dig ville jeg vælge jack3d, det ekan jeg se folk er rigtig glade for. det indeholder også dmaa, som påvirker central nerve systemet og giver energi. dog er der aldrig lavet studier om hvor farligt/ufarligt det enligt er.

• #19   18. sep 2012 Ganske alm druesukker i vand, og evt en koffeinpille oveni, så er man pænt oppe at køre smiley

Kommentér på:
Styrketræning

Annonce