{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styrketræning
  • #1   27. sep 2012 2 min her smiley så du er klar igen, det er jo ikke fitness vi dyrker smiley har set nogle programmer der siger 3-4 min.

• #2   27. sep 2012 til man har en ordenlig vejre trækning igen ...

men ja .. nogle siger det ene og nogle det andet alt efter program

• #3   27. sep 2012 Det er pisse ligegyldigt. Hold mellem 2-5 min. Så passer det fint. smiley

• #4   27. sep 2012 det er pisse ligemeget, om det er 10 sekunder eller en fucking halv time, det er vigtigest at du selv både fysisk og mentalt er klar til at tage de næste sæt, uden at kikse det.. bare se styrkeløftere hvor længe pauser de gerne vil holde de.. de sidder ned og får pulsen helt ned og slappe af og samle sig i hovedet, før de bænker, dødløfter eller squatter en helvedes masse kilo smiley

• #5   27. sep 2012 Min.2 min. Ellers er dine muskler ikke klar

• #6   27. sep 2012 1-2 minutter, træner med en makker, så det passer jo med at han taget set imellem, men hold pause til du selv føler du er klar på næste omgang reps. smiley

• Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

Biler: 3 Svar: 347
    #7   27. sep 2012 Selvfølgelig er det ikke ligegyldigt hvor længe pausen vare. Det er noget dine muskler og vejrtrækning fortæller dig. Venter du i en halv time, så kommer musklerne over på et stage hvor de ikke dur optimalt.

• #9   2. okt 2012 Hvad med proteinpulver egentlig?

Jeg træner omkring 1 time og et kvarter 3 gange om ugen. Vil jeg have fordel af at tage proteinpulver efter hver træning? Eller kan jeg nøjes med ½ liter kakaomælk, som er blandet hjemmefra?

Lige pt. benytter jeg mig bare af et stykke frugt efter træning, men vil pulver eller kakao have bedre virkning? Og hvilken vil have bedst virkning? smiley

På forhånd tak

• #10   2. okt 2012 Kakao kan du bedst sammenligne med weigthgainer pga det høje indhold af kulhydrater (læs sukker).
    Med mindre du har meget svært ved at tage på ville jeg holde mig fra kakao og bruge proteinpulver istedet. Men intet kosttilskud overgår en god og nærene kost

• #11   2. okt 2012 kosten fremfor alt, proteinpulver pruges ofte hvis du ikke kan indtage nok i din kost. men hvis du kan få nok igennem din kost, og stadig føler fremskridt kan du fint være foruden. hvis ikke kan jeg anbefale whey fra bodylab.dk (kakao smag) smiley

• Frank S
    Frank S Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #12   4. okt 2012 Arnold siger 1-3 min imellem hvert sæt! Og arnold har altid ret smiley
    evt tag et kig på en af træningsprogrammer på http://www.styrkeblog.dk og følg den "anvisning" de fortæller derinde..

• #13   4. okt 2012 få gentagelser med meget vægt = store muskler
    mange gentagelser med lidt vægt = udholdenhed

du skal holde ca 1 min

• #14   4. okt 2012 Nogle der kan anbefale Viking whey protein? smiley

• #15   4. okt 2012 Det helt fint.. Generelt så læs inde på getbig.dk ikke forum men inde under artikler. Der en masse godt hvis man er ny i faget

• #16   4. okt 2012 protein er protein .. jo smartere etiket og flotte farver jo mere lort er der i

få en ren protein (valle-protein) til når du køre tilskud mellem måltider /før/efter træning da det er hurtig optagene i kroppen

hvis det skal være rigtig seriøst skal du have noget kasein proteinpulver der er langsomt optagene .. det egner sig til hvis du træner om aftenen og vil have en natte søvn hvor musklerne ikke kommer til at sulte igennem natten (der går jo 6-7-8 timer uden foder i kroppen) ... så nedbrydes de . og så er træningen ikke 100% effektiv

• #17   4. okt 2012 men 1 ting ... kosten skal være på plads først ...

regn dit ligevægts indtag ud og lav en kostplan og følg den. men noget godt mad .. og spis spis spis 6-7 måtider om dagen. med de rette fødevare gør at kroppen har noget at bruge og bygge af . samtidig med at det rigtige mad hjælper med at bryde fedt i kroppen ned .. så tære kroppen ikke på muskel væv

• #18   5. okt 2012 Hvad er forskellen mellem Viking whey og den valleprotein der er i linket?

http://www.gymbutikken.dk/shop/proteinpulver-pro-elite-317p.html

Er det bare hurtigere optagene?

Og hvordan er forskellen i smagen, når det er valle protein? smiley

• #19   5. okt 2012 Træner ca 2-2,5 timer hver torsdag, om formiddagen. Som udgangspunkt holder jeg meget korte pauser mellem hvert løft, ellers løber grisene jo fra mig!

Proteinpulver bruger vi ikke noget af, men bagefter kører jeg da lidt soja- og fiskemel ind, dog gerne med en del svært fordøjelige fibre, og lidt hurtige kulhydrater i form af laktose.

Spøg til side, kan dog sige at træningen faktisk er fortrinlig og yderst effektiv.

Kommentér på:
Styrketræning

Annonce