{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.331 visninger | Oprettet:

Udbetaling fra taksator / forsikring {{forumTopicSubject}}

Hey min bil er næsten lige blevet totalskadet da en kvinde kørte ud foran mig nu er det bare jeg gerne vil vide hvor lang tid der kan gå til jeg får pengene fra hendes forsikring jeg har sendt papirerne til taksatoren i fredags . Håber der er nogle der kan hjælpe mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udbetaling fra taksator / forsikring
  • #1   5. dec 2012 ring og spørg... det jo dem du skal ha pengene af

• #2   5. dec 2012 der kan gå langt tid. det er forskelligt hvergang. jeg har fået totaltskadet en del knallerter da jeg var yngre. der tog det lige fra 3 uger til flere måneder. og en kammerat har os lige fået totalt skadet hans pga en der ikke holdte til vigepligt. der gik omkring 2 måneder før han fik noget.

bilen skal jo os lige ind på værksted og gåes igennem og så når de har gået den igennem ringer de til taksatoren. så går der yderligere nogle dage ( de plejer at være sløve) og så kommer taksator og tager stilling til det ene og det andet. og så kan der gå længe før de kontakter dig. men det kan os gå hurtigt : )

• #3   5. dec 2012 lige fra en uge til 6 måneder eller faktisk mere..

Det er meget forskelligt alt efter hvordan det skal gøres op.

• #4   5. dec 2012 fik udbetalt vores totalskadet bil under 1 uge
    kørte galt en fredag eftermiddag, og pengene
    kom om onsdagen efter.

• #5   5. dec 2012 Taksatoren kom dagen efter ulykken, da jeg fik smadret min Polo. Han ringede til mig ca en uge efter, og pengene kom vidst ca 14 dage efter det skete.

Var tæt på at få smadret min nye bil i dag igen igen. En Mercedes Sprinter ladbil kom glidende ud fra en sidevej! o.O

Kommentér på:
Udbetaling fra taksator / forsikring

Annonce