{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Arbejde og prøvetid {{forumTopicSubject}}

Jeg er fastansat ved et plejehjem.
Dog med 3 måneders prøvetid.
Nogen herinde som har været ude for at blive fyret inden for de 3 måneders prøvetid.

Har det lidt sådan hvis man møder hverdag og gør så godt man kan er vel svært at fyre folk i prøvetiden

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arbejde og prøvetid
  • #2   28. jan 2013 Det er ikke sikkert, at det er godt nok at gøre det så godt, man kan. Det er ikke ensbetydende med, at andre ikke kan gøre det bedre smiley

• #3   28. jan 2013 I bund og grund så jo, Jeg har så også været ude for på min nuværende arbejdsplads hvor vi har usædvandelige høje krav inden for smede faget, at nogen nyansatte ikke har kunne stå distancen, og er derfor blevet fyret igen. det er jo derfor der er en prøvetid. smiley

Men ellers jo, hvis man møder hverdag til tiden, og man viser at man vil lære af sine fejl (Dem kan alle begå - pånær mig self, fordi jeg er dansker og derfor 100% fejlfri) så bliver man ikke fyret.

• #4   28. jan 2013 At du gør hvad du kan er ikke ensbetydende med at du gør hvad de forventer - der er stor forskel - men hiv fat i din chef, hør hvordan de synes det går - det viser også engagement smiley .. For der er jo altid plads til forbedring, forstå mig ret smiley

• #5   28. jan 2013 sådan var det også for mig hvor jeg er nu, 3 måneders prøvetid og fik først svar på sidste dag.

Kommentér på:
Arbejde og prøvetid

Annonce