{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Fælge ? snydt {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har et problem. de fælge som jeg har ventet længe på, som jeg endelig har fået, og sat på de er forskellige farve, det er svært og se med mindre man står ved bilen så er den ene orange og den anden rød, og så har de været længe undervejs pga af siger han de skulle have en gummi lakering som er det røde, men, nu er den begyndt og boble, og der er ingen tvivl om det er tape som sidder på ?, ville jeg være i min gode ret og gå ned og få pengene tilbage ? eller hvordan er det


jeg skal lige sige jeg har betalt en god sum penge for dem


Mvh Henrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælge ? snydt
  • #1   15. jul 2008 skal lige siges jeg fik dem i torsdags,

  • #2   15. jul 2008 hvis det er forhandler, så er det da bare retur med dem.

  • #3   15. jul 2008 Det er bilxperten, de er købt hos,

  • #4   15. jul 2008 Sikker på at der ikke bare er beskyttelsesfilm på dem ligesom der er på displayet på mobiltelefoner?

    Jeg ved det ikke, men kunne forestille mig det...


  • #5   15. jul 2008 SÅ er det bare ned med dem igen...

  • #6   15. jul 2008 kør da ned og få et par nye.. hvis du ikke er tilfreds.

  • #7   15. jul 2008 han sagde det var en streng som var malet, på med gummi belæg og jeg skal komme efter dig, og uh ha det her var ngoet seriøst og han pralede osv, og så sagde han da jeg opdagede de var forskellige farve så kunne jeg sætte dem på samme side jo ?, og smølfen nope det er ikke beskyttelses film det er tape,



    Dahl ja dem med den røde streg


  • #8   15. jul 2008 100% ned og få dem byttet eller dine penge tilbage

  • #9   15. jul 2008 ja, men har broket mig over farven men han ville give mig ret før jeg næsten råbte af ham,

  • #10   15. jul 2008 men efter som de er brugte kan man vel ikke få pengene tilbage, order was ?

  • #11   15. jul 2008 Ned med dem og det kan ikke gå for langsomt. Og hvad fanden er det da også for en tåbelig og respektløs kommentar at du da så bare kan sætte de forskelligt farvede fælge på samme side.. Ned og få pengene tilbage.

  • #12   15. jul 2008 Dennis s, ja jeg blev også lidt i rød i hoved da han sagde det,

    og jeg ska llige hilse og sige jeg ikke er den dårligste kunde der nede


  • #13   15. jul 2008 jo det kan du godt.. du har 14 dags fuld retur ret.. hvis du ikke vil have dem alligevel! hvis de ikke var brugt..
    men nu er det jo en anden sag at de ikke er som lovet! de har ikke samme farve og det er ikke malet på men klisteret på.. som jeg forstår det havde du fået at vide at de skulle være malet! men ned med dem igen! de skal være samme farve! men hvis jeg var dig, vil jeg kræve mine penge tilbage og finde et andet sted at handle! for du skal ikke ligge dine penge et sted hvor du skal diskuter med dem for at få dem til se fejlen!


  • #14   15. jul 2008 bilxperten er det samme som thansen bare dyrere, kræv nogle nye eller pengene retur, og find et andet sted at handle næste gang

  • #15   15. jul 2008 Som selvstændig i fælg branchen og med en del fælg salg, vil jeg sige som de andre herinde..
    Når man køber nye fælge er det mindste man kan forvente, at fælgene er af samme type lakering og dermed 100 % ens.
    BilXperten er i dette tilfælde den professionelle, og burde selv have opdaget at fælgene ikke var ens. Jeg tjekker ALTID ALLE 4 fælge igennem inden salg for ridser, lakfejl, farve forskelle osv.

    Du er i din fulde ret til at de udbedrer fejlen, og specielt når du har gjort dem opmærksom på problemet så tidligt.
    Hvis det var mig der havde solgt dig disse fælge, havde jeg bestilt nye fælg(e) hjem omgående til haste levering i det antal som var nødvendig at udskifte for at fælgene var 100 % ens.
    Du havde fået lov at køre videre på fælgene til ombytterne kom hjem, og når det hele var bragt i orden, havde du fået en undskyldning for besværet + et gavekort til køb i butikken på x antal kr.

    Min konkulsion: De skal løse dette for dig så du er tilfreds.. Der må IKKE være farveforskel på nye fælge..
    De kan sende lortet retur til reklamation, og få pengene tilbage for fælgen(e) af producenten.. Så fatter ikke at de ikke skynder sig at bytte istedet for at diskutere imod..


  • #16   15. jul 2008 tak får rådene smiley alle sammen , det var til stor hjælp smiley og ved hvor jeg skal hen i morgen tidlig kl 9 sharp smiley

Kommentér på:
Fælge ? snydt

Annonce